2025-12-30, 22:42
Medlem
"Att det krävdes en arab för att få stop po Woke-reklamen"

Lol

https://youtu.be/os6A-VJaS80?si=uNd8SC8HGeStgm5s&t=47

vad tycker ni
sörjer ni att inte se kölsvarta negrer i katalogen? som rent krasst inte ens hade överlevt på denna sida jorhalva ifall dom inte fick D-vitaminer
Citera
2025-12-30, 22:52
Medlem
Jordgubbes avatar
Tänk vad han kommit på från baksätet i sin Rolls från Djursholm.
Citera
2025-12-30, 22:53
Medlem
Gud vad skönt att som potentiell kund slippa störa sig på att en klan-vilde är i centrum på varje bild.
Den som inte ens hade kunnat ta sig till sverige med sin träpinne och höftskynke, ska utse att LÅTSAS bära hela kärnan på svenska marknaden är ju PATETISKTT
Citera
2025-12-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Tänk vad han kommit på från baksätet i sin Rolls från Djursholm.

Visst, men som han säger i klippet

Att det ska ta en ARAB att säga nåt så självklart

LoL
Citera
2025-12-30, 22:54
Medlem
PotatisHulkens avatar
Personligen kunde jag inte bry mig mindre om hudfärgen på personer i reklam, lite snowflake-varning att bli upprörd över sådant imo.
Citera
2025-12-30, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PotatisHulken
Personligen kunde jag inte bry mig mindre om hudfärgen på personer i reklam, lite snowflake-varning att bli upprörd över sådant imo.

Hur tror du afrikaner hade brytt sig då, om varenda en i deras reklam plötsligt var vita år efter år efter år

"va fan kom dom från"
Citera
2025-12-30, 22:56
Medlem
Det skulle vara rätt intressant hur fenomenet uppkom med afrikaner i varenda reklam. Och varför det fortsätter. Är det samma reklambyrå? Är det samma woke-människor? Vågar man inte eller tror man helt enkelt att det kommer sälja mer ?
Citera
2025-12-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PotatisHulken

Men du måste faktiskt erkänna att det är lite lugnande för ögonen att slippa negern i miten som alla hyllar, att se själva inredningen istället för att lyfta hur negern är bäst, fast han inte ens kan mata sig själv på sin kontinent
Citera
2025-12-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Men du måste faktiskt erkänna att det är lite lugnande för ögonen att slippa negern i miten som alla hyllar, att se själva inredningen istället för att lyfta hur negern är bäst, fast han inte ens kan mata sig själv på sin kontinent

Att du är en liten debil rasist är det inte många som bryr sig om här på flashback! Det finns många snygga mörkhyade människor!
Citera
2025-12-30, 23:03
Bannlyst
Afrikaner måste sluta handla hos Åhlens.
Citera
2025-12-30, 23:03
Medlem
PotatisHulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Hur tror du afrikaner hade brytt sig då, om varenda en i deras reklam plötsligt var vita år efter år efter år

"va fan kom dom från"

Ska jag justera min åsikt över hur en afrikan kanske hade reagerat i ett hypotetiskt scenario? Jag kan väl tänka själv.
Citera
2025-12-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Afrikaner måste sluta handla hos Åhlens.

Alltså, vem bryr sig.
Vill dom inte handla för att vita personer dominerar katalogen när dom har flytt till ett land baserat och byggt av vita, så får dom väl "fly" vidare

jag kan hundra procent ärligt säga att ingen hade brytt sig.brytt sig.ytt sig.

Som när en gatuhund plötsligt slutar besöka din trägård,,, typ: jaha,,, (vad skönt)
var inte riktigt oumbärliginnan innan heller, klarade oss faktiskt hyggligt bra utan att den kom och käkade upp kattmaten och bajsade,,
Senast redigerad av Emoist 2025-12-30 kl. 23:09.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in