Citat:
Ursprungligen postat av
Donner123
Är du inte medveten om att du ändrar dig hela tiden vad du för fram för siffror, fakta, konsekvenser etc kan jag återigen bara råda dig att läsa igenom dina egna inlägg från början till slut, finns en väldigt fin röd tråd hela vägen.
(FB) Bugg hos ATG
Men vet du, efter att ha läst alla dina inlägg så har jag från att inte ens ha en åsikt, lagt mig på ATG:s sida.
Här har du iaf den "minnesluckan" där du absolut inte tar atgs sida som du definitivt aldrig skrivit..
Här citerar jag hela inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Du tror att de som säger att ATG troligen kommer att gå långt för att kräva in pengarna är dina fiender. Så är det inte. Vi för en diskussion om vad som kan hända.
Att jag tror att ATG kommer att kräva in pengarna är inte detsamma som att jag tycker att det är rätt. Jag har inte ens gett min åsikt i tråden.
Men vet du, efter att ha läst alla dina inlägg så har jag från att inte ens ha en åsikt, lagt mig på ATG:s sida.
Var det vad jag skrev där som du menar visar att jag är på ATG:s sida? Haha, du är bra korkad du. Borde ju förstått att du inte skulle förstå dig på retorik.
Att jag ändrar mig hela tiden är ett rent hitte-på från din sida. Jag uppmanar dig åter igen att titta igenom gamla inlägg och ta fram något som påvisar det.
Gaslightning fungerar inte på mig, men jag tycker ändå att det är obehagligt att du försöker dig på sånt, och det kan även påverka andra skribenter i tråden på ett felaktigt sätt.
Tycker det är jättekonstigt att du och "LimitedByAsholes" nästan som i en samordnad "kupp" försöker få mig som tror att det blir rättegång för de som inte betalar tillbaka sin vinst till ATG, att vara en fiende. Vad jag tror har ingenting med vad jag vill att göra. Och hittills har jag inte haft fel i tråden, till skillnad från er.
Tror denna samordnade "kupp" enbart handlar om att flytta fokus från att era rekommendationer visat sig vara riktigt dåliga.