2026-01-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Nästa grej du stulit, det där med bostad och arbete. Du gillade när han Mystico skrev det och har upprepat som en jävla papppegoja sedan dess. Precis som allt annat du skriver.
Va?! Vad yrar du om? Kan du försöka förklara så att andra än endast du förstår, tack.

Citat:
Och nej för 3e eller 4e gången, tänker inte rota igenom dina pissinlägg. Har du sånt guldfiskminne att du inte ens minns vet vad du skriver borde du nog läsa igenom dem själv.
Om jag hade skrivit det du påstår så hade jag troligen kommit ihåg det. Anledningen till att jag ber dig att länka och citera beror på att jag vet att du hittar på eller att du överdriver eller att du inte har det jag skrev i sin kontext.

Citat:
Din senaste gissning jag såg på kostnaderna när jag faktiskt skummade igenom dina inlägg var 20k + skulden. Verkar nästan som du har typ ändrat dig och snott någon annans siffror..
Förstår inte riktigt vad du menar.

Var har jag sagt vad och var har jag sagt vad?

Jag har mig veterligen inte ändrat mig, men du vet uppenbart bättre. Varför kan du inte bara citera mina olika påståenden och länka till inläggen? Liksom, hur svårt kan det vara (om man inte bara helt enkelt hittar på)?
Citera
2026-01-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Va?! Vad yrar du om? Kan du försöka förklara så att andra än endast du förstår, tack.

Om jag hade skrivit det du påstår så hade jag troligen kommit ihåg det. Anledningen till att jag ber dig att länka och citera beror på att jag vet att du hittar på eller att du överdriver eller att du inte har det jag skrev i sin kontext.

Förstår inte riktigt vad du menar.

Var har jag sagt vad och var har jag sagt vad?

Jag har mig veterligen inte ändrat mig, men du vet uppenbart bättre. Varför kan du inte bara citera mina olika påståenden och länka till inläggen? Liksom, hur svårt kan det vara (om man inte bara helt enkelt hittar på)?

Är du inte medveten om att du ändrar dig hela tiden vad du för fram för siffror, fakta, konsekvenser etc kan jag återigen bara råda dig att läsa igenom dina egna inlägg från början till slut, finns en väldigt fin röd tråd hela vägen.

(FB) Bugg hos ATG

Men vet du, efter att ha läst alla dina inlägg så har jag från att inte ens ha en åsikt, lagt mig på ATG:s sida.

Här har du iaf den "minnesluckan" där du absolut inte tar atgs sida som du definitivt aldrig skrivit..
Citera
2026-01-13, 22:47
Medlem
Orkar inte skrolla igenom 260 sidor på telefonen men hur slutade det? Blev folk återbetalningsskyldiga? Hur utnyttjade folk buggen? Hur gick det till?
Citera
2026-01-14, 05:15
Medlem
Citat:
Är du inte medveten om att du ändrar dig hela tiden vad du för fram för siffror, fakta, konsekvenser etc kan jag återigen bara råda dig att läsa igenom dina egna inlägg från början till slut, finns en väldigt fin röd tråd hela vägen.

(FB) Bugg hos ATG

Men vet du, efter att ha läst alla dina inlägg så har jag från att inte ens ha en åsikt, lagt mig på ATG:s sida.

Här har du iaf den "minnesluckan" där du absolut inte tar atgs sida som du definitivt aldrig skrivit..
Här citerar jag hela inlägget.
Citat:
Du tror att de som säger att ATG troligen kommer att gå långt för att kräva in pengarna är dina fiender. Så är det inte. Vi för en diskussion om vad som kan hända.

Att jag tror att ATG kommer att kräva in pengarna är inte detsamma som att jag tycker att det är rätt. Jag har inte ens gett min åsikt i tråden.

Var det vad jag skrev där som du menar visar att jag är på ATG:s sida? Haha, du är bra korkad du. Borde ju förstått att du inte skulle förstå dig på retorik.

Att jag ändrar mig hela tiden är ett rent hitte-på från din sida. Jag uppmanar dig åter igen att titta igenom gamla inlägg och ta fram något som påvisar det.

Gaslightning fungerar inte på mig, men jag tycker ändå att det är obehagligt att du försöker dig på sånt, och det kan även påverka andra skribenter i tråden på ett felaktigt sätt.

Tycker det är jättekonstigt att du och "LimitedByAsholes" nästan som i en samordnad "kupp" försöker få mig som tror att det blir rättegång för de som inte betalar tillbaka sin vinst till ATG, att vara en fiende. Vad jag tror har ingenting med vad jag vill att göra. Och hittills har jag inte haft fel i tråden, till skillnad från er.

Tror denna samordnade "kupp" enbart handlar om att flytta fokus från att era rekommendationer visat sig vara riktigt dåliga.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-01-14 kl. 05:38.
Citera
2026-01-14, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Orkar inte skrolla igenom 260 sidor på telefonen men hur slutade det? Blev folk återbetalningsskyldiga? Hur utnyttjade folk buggen? Hur gick det till?
Än så länge tycks inget gått till rättegång och dom.. Tyvärr är det några här som håller på och tjafsar om kring vad som sagts. Tråkigt.
Citera
2026-01-14, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Tyvärr är det några här som håller på och tjafsar om kring vad som sagts. Tråkigt.
Du får ursäkta, men jag har inget val när jag blir anklagad för än det ena, än det andra.
Citera
2026-01-14, 07:04
Medlem
Citat:
Du får ursäkta, men jag har inget val när jag blir anklagad för än det ena, än det andra.
Ok👍
Citera
2026-01-14, 09:10
Medlem
Citat:

Var det vad jag skrev där som du menar visar att jag är på ATG:s sida? Haha, du är bra korkad du. Borde ju förstått att du inte skulle förstå dig på retorik.

Att jag ändrar mig hela tiden är ett rent hitte-på från din sida. Jag uppmanar dig åter igen att titta igenom gamla inlägg och ta fram något som påvisar det.

Gaslightning fungerar inte på mig, men jag tycker ändå att det är obehagligt att du försöker dig på sånt, och det kan även påverka andra skribenter i tråden på ett felaktigt sätt.

Tycker det är jättekonstigt att du och "LimitedByAsholes" nästan som i en samordnad "kupp" försöker få mig som tror att det blir rättegång för de som inte betalar tillbaka sin vinst till ATG, att vara en fiende. Vad jag tror har ingenting med vad jag vill att göra. Och hittills har jag inte haft fel i tråden, till skillnad från er.

Tror denna samordnade "kupp" enbart handlar om att flytta fokus från att era rekommendationer visat sig vara riktigt dåliga.

Du bad mig länka till det specifika inlägget där du skrev det och jag gjorde det. Och precis som jag mindes blev du sur på någon som som inte trodde som du.

Vad är det du inte förstår med att du från början har haft noll koll på spelbranchen, juridik, kfm, tvister, rättegångskostnader etc? Du har ju lyckats ha fel 99% i precis allt du skrivit. Har aldrig påstått att du ändrat dig i frågan huruvida atg kommer att köra hela vägen i mål, bara precis allt annat.Ditt enda rätt verkar bli att du inte trodde atg skulle ge sig.

Lol, samordnad kupp.. snarare att vi båda råkar tycka att du är korkad och irriterande.
Citera
2026-01-14, 14:33
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Än så länge tycks inget gått till rättegång och dom.. Tyvärr är det några här som håller på och tjafsar om kring vad som sagts. Tråkigt.

Det pågår ett flertal rättegångar runt om i landet gällande detta. Det framgår tydligt om man bemödar sig att läsa tråden (och förstår vad begreppet rättegång innebär). Domar vet jag inte om det kommit några. Men eftersom en person skrivit i tråden att hen medgett talan bör en dom på medgivande komma inom kort.
Citera
2026-01-14, 19:04
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:

Samordnad kupp?🤣🤣
Du är verkligen dummare än tåget Stiffinger.

Att Donner123 tycker som mig är inget konstigt eftersom han till skillnad från de flesta i denna patetiska tråd faktiskt är lite insatt i hur spelbranschen fungerar och därmed vet att jag inte svamlade i nattmössan när jag trodde att ATG aldrig skulle dra detta inför rätta.
Att han dessutom tycker precis som mig att du är dum i huvudet är inget konstigt det heller, för det är ju precis vad du är...
Citera
2026-01-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Det pågår ett flertal rättegångar runt om i landet gällande detta. Det framgår tydligt om man bemödar sig att läsa tråden (och förstår vad begreppet rättegång innebär). Domar vet jag inte om det kommit några. Men eftersom en person skrivit i tråden att hen medgett talan bör en dom på medgivande komma inom kort.
Berätta gärna för mig vart i landet det pågår nån rättegång. Eller vart det står här. Och försök inte tala om för mig vad en rättegång är. För några inlägg sen nämde jag att det var för mycket tjafs och nu dyker du upp. Berätta nu för mig vem och vart det pågår en rättegång.
Citera
2026-01-14, 21:53
Medlem
Citat:
Berätta gärna för mig vart i landet det pågår nån rättegång. Eller vart det står här. Och försök inte tala om för mig vad en rättegång är. För några inlägg sen nämde jag att det var för mycket tjafs och nu dyker du upp. Berätta nu för mig vem och vart det pågår en rättegång.

Karleksriddaren99 håller på att spöka med Solna tingsrätt just nu, tror han är den ende som skrivit ut vilken tingsrätt ärendet gäller. Kolla hans inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in