Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Jureskog är trist. Jag trodde han hade psyke men tyvärr är han en riktig ”cry baby” som ger upp när något är jobbigt eller gör ont.
Som en av Sveriges främsta kockar hade jag förväntat mig lite pannben, den branschen är ju tuff.
Sen märks det ju att han stått i ett kök och käkat kött och lapat bernaise i för stora mängder och inte vägt upp det med träning, men va fan liksom, visa lite stake. Sjukt lättkränkt också och tror att allt som deras ”master” säger är en förtäckt pik specifikt till honom 🤦🏻♂️
Håller med när det gäller Jureskog!
Jag har själv bakgrund både från restaurang och kampsport.
Om det är någon bransch som det verkligen gäller att ha skinn på näsan, så är det restaurang.
Sedan brukar man ju med få jobba häcken av sig i restaurang, så även tämliga överviktiga kockar brukar oftast ha mer krut i sig än vad man kan tro, men verkligen inte denna Jureskog.
Sedan alltså helt ärligt, vad förväntar han sig att råka utför om han åker iväg till ett Shaolin tempel?
Han kan väl inte ha levt helt under en sten och fattat att de mest hängivna kampsportarna finner man liksom där.
Har själv ägnat åtskilliga timmar med de så kallade härdningsövningarna som Jureskog tycker är så jobbiga och inte ens tjejer som jag tränat med är en sådan lipsill som denna man.