Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Dickmen får en homoerotisk klapp på axeln av mig trots att han är invandrare, när han yppar retromedia referensfraser som "vad i hela lilla huset på prärien", hoppas han kom på den onelinern själv bara eller så tar jag min prästerliga hand från honom
Noterar du att en viss handelsresande kvotmännirska har precis som profeten pytagoras spådde, fått byta kanal redan till det kinesiska nyåret!
Jag antar att hans avsikt med att tacka ja var chansen att få plocka rätt på sig själv igen i tv

efter traumat han åsamkade sig & tittarna i Elitstyrkans öppenheter, svt ville inte vara sämre än tv4 & sålde in för sitt prospekt att han ska få resa till ett lamakloster/asiatiskt vandrarhem & meditera sig till den inre tystnaden som en stor gongong kan ge innerörat, vad skulle kunna gå fel här? & orsaka ett trauma mot huvudet?

i en holmgång mot Jan Emanuele, eller andra kung fuiga övningar involverade en spänd snärtande tumstock mot ett par bara skinkor
Berätta nu...vilka feminina kvinnor hade du velat ha med? & tävla i att "döda jakar med bara knytnäven" (som Yeti) samt döda homoerotiken på anläggningen, hmm Jenny Östergren & Nicklas Strömsteth kanske är lediga nu

& inte kan få nog av As-igen
https://www.expressen.se/noje/kritiseras-for-rasism-i-skamtklipp-svaret/
Agneta Sjödin kan ju förfan pulverisera ett mjukbröd (wrap med rostbiff) med bara sin egen andliga vilja,
vad händer inte då när hon ska försöka bräcka en tegelsten (tegelstens-romanen alltså) på samma vis? betydligt effektivare än det brutala våld som Jureskog uppbringar mot Kama Sutras inbundna pärm
"You want the Instaglam-followels!
Well, the Instaglam-followels cost, and light hele is whele you stalt paying. In the sweat!"
Ja, om Dickman kan jag bala säga att om han äl hälften så micket julist som han äl lolig så kommel jag aldlig att anlita honom i hela mitt liv. Namaste!
Angående mistah Lastafali flån "Elitstylkan golal nel sig" så hade jag velat se honom blyta tläningen, tända en liktig feting och säga till masteln: "Anotha' way thele is! Jah, mahn, Haile Selassie, Lion of Judah, Zion, Babylon and death to all da homosexuals in da wold!
And jah man, me did Kalolina Lamqvist too, back in da day!"
Vem fan äl den däl Juleskog, aldlig hölt talas om?
Och valföl kallal de Dolph föl Johan Mjällby?
Fick jag välja kvinnlig fägling till "Tintin i Tibet" så undlal jag om inte hon den däl Segel flån damlandslaget hade kunnat göla "Tlanan" och missat masteln med 12 metel näl hon spalkade. Fast jag vet inte om jag hade velat se henne utan klädel. Jag hade inte velat se henne med klädel hellel näl jag tänkel på det. Men om hon valit med så hade kanske Åsa Jindel kunnat stått på templets tlappa och ackompajelat hela ploglammet med sin nyckelhalpa och den magiska leflängen "Heja, heja...den vacklaste männscha jag nå'nsin mött!"
Palet Stlömstedt och Stlömstedt dykel upp i avsnitt tle och läl deltagalna hul man kontemplelal övel en död fågel och sedan beglavel den innan de dlal i sina ögonvlål och upplelpal mantlat: "Mamma kines, pappa japan, stackals lilla baln" tills fjälde Ming-dynastin gål i klas luntikling dem.
"Hell Johansson hal inget kölkolt!"