"Den 2 januari är det premiär för den nya kung fu-realityserien ”Shaolin heroes” på SVT. "
"Konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att deltagarna under tolv dagar underkastar sig hård fysisk träning och får jobba med sina inre demoner i ett tempel i Sydkorea"
Deltagare:
Jan Emanuel
skidåkaren Jon Olsson
artisten Pa Modou Badjie
komikern Filip Dikmen
krögaren Johan Jureskog
skådespelaren Matias Varela
fotbollsikonen Johan Mjällby.
Kanske kommer titta om jag inget annat har för mig?
Med rubriken tänkte jag mig något som five finger Death punch (inte rockbandet) eller liknade..
Hade varit kul att se Jan Emanuel och Jureskog i en fight till döds.
Oerhört tråkiga personer som ska delta, speciellt Filip ush Sedan är det märkligt att det spelas in i Sydkorea. Trodde Shaolin kung fu härstammade från Kina?
Oerhört tråkiga personer som ska delta, speciellt Filip ush Sedan är det märkligt att det spelas in i Sydkorea. Trodde Shaolin kung fu härstammade från Kina?
Det är nog lättare att producera sådant här skit i ett öppet land som Sydkorea.
Hur skall kassaskåpet Jan Emanuel kunna verka i det här programmet? Kan han ens komma ner för att knyta skorna?
"Den 2 januari är det premiär för den nya kung fu-realityserien ”Shaolin heroes” på SVT. "
"Konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att deltagarna under tolv dagar underkastar sig hård fysisk träning och får jobba med sina inre demoner i ett tempel i Sydkorea"
Deltagare:
Jan Emanuel
skidåkaren Jon Olsson
artisten Pa Modou Badjie
komikern Filip Dikmen
krögaren Johan Jureskog
skådespelaren Matias Varela
fotbollsikonen Johan Mjällby.
Kommer du att titta?
Nej, konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att ett gäng D-kändisar försöker bli C-kändisar.
Tittar på första avsnittet just nu. Tycker ändå det är intressant och förfriskande att enbart män deltar och får gå igenom denna upplevelse.
Håller med om att deltagarlistan kanske inte är den bästa - hade kunnat bli bra med lite bättre deltagare.
Kan avslöja jag gillar Jan Emanuel och han är betydligt mer rörlig än vad jag trodde och han verkar öppen för detta.