2025-12-10, 16:36
Avstängd
Sagodjurs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Pd3njb/jan-emanuel-i-ny-kung-fu-reality-svt-ar-modiga

"Den 2 januari är det premiär för den nya kung fu-realityserien ”Shaolin heroes” på SVT. "

"Konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att deltagarna under tolv dagar underkastar sig hård fysisk träning och får jobba med sina inre demoner i ett tempel i Sydkorea"

Deltagare:

Jan Emanuel
skidåkaren Jon Olsson
artisten Pa Modou Badjie
komikern Filip Dikmen
krögaren Johan Jureskog
skådespelaren Matias Varela
fotbollsikonen Johan Mjällby.

Kommer du att titta?
Citera
2025-12-10, 16:55
Medlem
Onanikrems avatar
Kanske kommer titta om jag inget annat har för mig?
Med rubriken tänkte jag mig något som five finger Death punch (inte rockbandet) eller liknade..
Hade varit kul att se Jan Emanuel och Jureskog i en fight till döds.
Citera
2025-12-10, 16:58
Medlem
Nej, jag kommer inte att titta, det är jävligt nog att jag ska behöva finansiera skiten, jag slutade titta på SVT & TV4 för ett antal år sedan.
Citera
2025-12-10, 17:03
Medlem
nullbytes avatar
Oerhört tråkiga personer som ska delta, speciellt Filip ush Sedan är det märkligt att det spelas in i Sydkorea. Trodde Shaolin kung fu härstammade från Kina?
Citera
2025-12-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Oerhört tråkiga personer som ska delta, speciellt Filip ush Sedan är det märkligt att det spelas in i Sydkorea. Trodde Shaolin kung fu härstammade från Kina?

Det är nog lättare att producera sådant här skit i ett öppet land som Sydkorea.

Hur skall kassaskåpet Jan Emanuel kunna verka i det här programmet? Kan han ens komma ner för att knyta skorna?
Citera
2026-01-03, 22:05
Avstängd
Isterbandsdoktorns avatar
Verkar vara en bra serie. Kommer se mera.

Enorma mängder munkträning kommer dock behövas för att stå ut med Filip Dikmen, vilken respektlös självupptagen slyngel han verkar vara.
Citera
2026-01-05, 06:13
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
Mycket intressant program.
Män och prata/skriva känslor.
Citera
2026-01-05, 18:41
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Pd3njb/jan-emanuel-i-ny-kung-fu-reality-svt-ar-modiga

"Den 2 januari är det premiär för den nya kung fu-realityserien ”Shaolin heroes” på SVT. "

"Konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att deltagarna under tolv dagar underkastar sig hård fysisk träning och får jobba med sina inre demoner i ett tempel i Sydkorea"

Deltagare:

Jan Emanuel
skidåkaren Jon Olsson
artisten Pa Modou Badjie
komikern Filip Dikmen
krögaren Johan Jureskog
skådespelaren Matias Varela
fotbollsikonen Johan Mjällby.

Kommer du att titta?

Nej, konceptet i ”Shaolin heroes” går ut på att ett gäng D-kändisar försöker bli C-kändisar.

Jag har redan set mina 15 sekunder
Citera
2026-01-05, 23:24
Medlem
Tittar på första avsnittet just nu. Tycker ändå det är intressant och förfriskande att enbart män deltar och får gå igenom denna upplevelse.

Håller med om att deltagarlistan kanske inte är den bästa - hade kunnat bli bra med lite bättre deltagare.
Kan avslöja jag gillar Jan Emanuel och han är betydligt mer rörlig än vad jag trodde och han verkar öppen för detta.
Citera
2026-01-06, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det är nog lättare att producera sådant här skit i ett öppet land som Sydkorea.

Hur skall kassaskåpet Jan Emanuel kunna verka i det här programmet? Kan han ens komma ner för att knyta skorna?

Du har inte sett klipp när Janne tränar kampsport med Jörgen Kruth?
Citera
2026-01-06, 08:10
Medlem
veni.vidi.vomuis avatar
Underskatta inte en vinnare av Robinsson
Citera
2026-01-07, 19:51
Medlem
Blir fint med litet homoerotik på bästa sändningstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in