2026-01-12, 14:29
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Är det aldrig någon som konfronterat rask eller åkt hem till honom? Bara undrar för han kan ju inte längre gömma sig bakom barnen då yngsta går på förskolan.

Jag uppmanar ingen att göra det jag bara undrar om han alltid kommit undan med all skit genom åren.

Skidbacken sket han ju i att dyka upp på. Iofs det är väl aldrig någon som har vägarna förbi skithålan trosa.bsynd att medviktarna och chokladtomten Axel Fegisen "kom till gullmars" inte ens har bollarna trots att dom varit där.

Åter igen jag bara undrar och uppmanar ingen till brott, såklart.
M.S är den enda som varit modig nog att konfrontera svinpälsen.

Sen får man inte glömma bilhandlaren som blev förtalad, räckte med ett telefonsamtal för att den tuffa Internergangstern Rask skulle skita knäck.
Citera
2026-01-12, 15:05
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Sen får man inte glömma bilhandlaren som blev förtalad, räckte med ett telefonsamtal för att den tuffa Internergangstern Rask skulle skita knäck.

Prefab fick det nog att rinna i böxerna på Raskis också!
Citera
2026-01-12, 15:21
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Han jobbar väl i Trosa nu? Baronen vågar väl knappt gå ut nu..
Citera
2026-01-12, 15:37
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Är det aldrig någon som konfronterat rask eller åkt hem till honom? Bara undrar för han kan ju inte längre gömma sig bakom barnen då yngsta går på förskolan.

Jag uppmanar ingen att göra det jag bara undrar om han alltid kommit undan med all skit genom åren.

Skidbacken sket han ju i att dyka upp på. Iofs det är väl aldrig någon som har vägarna förbi skithålan trosa.bsynd att medviktarna och chokladtomten Axel Fegisen "kom till gullmars" inte ens har bollarna trots att dom varit där.

Åter igen jag bara undrar och uppmanar ingen till brott, såklart.

Ps, fyllekärringens besök i något maniskt skov räknas inte, hon ville bara smutta på fegbaronens öl. Undrar om det var där förresten hennes nu mer maniska besatthet uppstod, nog för att det var extremt redan innan det, men efter Alexander Fnasks diss där IRL tycker jag hon växlat upp, den patetiska ju jäveln.

Just det, var det då Tessan stod och skakade i ett hörn medan fylletanten gormade och Baronen själv stod där, spritfet, högröd i nyllet och vrålade så svetten blänkte på flinten. Tessan, denna lätt förståndshandikappade kvinna som Baronen beskriver som en "lejoninna". Hon stod och gömde sig bakom sin då korpulente make, som om Baronen skulle vara ett skydd mot fyllebråket han själv startade.
Citera
2026-01-12, 15:58
Medlem
Treschows avatar
Nu sprutar Sveriges största äggskalle i runkbåset, Chrippa är häktad och cåååntent ska skapas! Tänk att ens inkomst är baserad på andra människors olycka och misär - när man själv lever i misär.
Citera
2026-01-12, 16:31
Avstängd
Om en vecka ska ÄckelBaronen till tinget och "göra upp" med Trobo.

Så ljuvligt när det går upp för honom att han själv sett till för honom att han gjort allt mycket dyrare.
Citera
2026-01-12, 16:47
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nu sprutar Sveriges största äggskalle i runkbåset, Chrippa är häktad och cåååntent ska skapas! Tänk att ens inkomst är baserad på andra människors olycka och misär - när man själv lever i misär.

Det enda som ger njutning hos Baronen är andra människors misslyckande, det och känslan av en trumpinne i röven. Den sminkade byfånen är YouTubes mest missunnsamma person fylld av avund, skadeglädje och perversa våldtäktsfantasier.

Nu när Chrippa är utfryst och mobbad, då är den fega byfånen plötsligt modig, redo att "analysera", "kommentera" och sparka på någon som redan ligger ner. Jävla FegisBaronen.
Citera
2026-01-12, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Två fina stunder i sagan om Rask. Man ler förnöjt av att ha blivit påmind.
Citera
2026-01-12, 18:04
Medlem
Vad ska baronen posta för content nu när Chrippa sitter inlåst? Han och Linnea har levt i baronens äggskalle i flera år och helt plötsligt är det slut. Eller tänker fegisbaronen att det här är ett gylle tillfälle att posta ännu mer förtalscontent mot en person som inte har möjlighet att försvara sig. Det återstår att se. Hur mycket mer kan han mjölka ur Chrippa-dramat.
Citera
2026-01-12, 18:17
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow

Bajsmannens besatthet av att Chrippa ska åka i finkan är ett tveeggat svärd (tve betyder dubbel så att baronen slipper fråga chatgpt om det). När Chrippa väl åker in kommer Bajsmannen inte ha något cååntent kvar.
Citera
2026-01-12, 18:19
Medlem
Damien-s avatar
Jag är övertygad om att Baronen just nu sitter instängd i runkbåset, och laddar upp för ett tre timmar långt maniskt mässande framför kameran. Linnea råkade säga "Fuck Jocke Lundell" under häktningsförhandlingen. Det stod i tidningen.

Baronen kommer tjata om detta i evigheter. "Fuck Jocke Lundell", hon sa "Fuck Jocke Lundell". "Efter ALLT Jocke gjort". Sedan börjar Baronen med sitt rövslickande, Jocke som betalade taxi, Jocke som köpte mobil till Chrippa, Jocke som stod på en lägenhet, Jocke som i princip är ett helgon. Tre timmar senare har ingenting nytt sagts, men Baronen är nöjd. Han fick upprepa sig och fjäska för Jockiboi. Igen.
Citera
2026-01-12, 19:36
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Nu ser jag att detta är för flera månader sen... Men radio intervju?
Någon som sparade den?
Skulle vara intressant att lyssna på Rask som har super social fobi (enligt sig själv), har att säga.
Haha han sa typ totalt 7 ord, ska se om vi kan hitta en reupload, allt finns på lolcow.se's Discord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in