Citat:
Ursprungligen postat av
gronaljuset
"Jag vet vad det innebär att resa på semester, jag har varit på både korta och långa resor och jag trivs inte med det".
Du kanske (även om du säkerligen hade rest ofta om du hade pengarna).
Uslingen kanske borde tänka på någon annan än sig själv för en gångs skull?
"Vi är en NPF-familj, vi trivs inte med att övernatta någon annanstans".
Har barnen någonsin åkt iväg förutom när de var små och farfar betalade? Dem övernattade väl hos övrig släkt, och då gick det bra?
Du kanske borde bjudit på en resa istället för att köpa din låtsas-utbildning
Hur lång tid kommer det ta innan vuxenmys med rask dör? En podd ska uslingen tydligen starta, med en AI-röst som läser upp hans påhittade skräp frågor och svar från en tölp vars livserfarenhet och sexuella erfarenhet mäter sig med den gemene 20-åringens. Uppmärksamheten från alla 60-åriga tanter i DM har stigit luffaren åt huvudet.
Jag skådar i min spåkula att uslingen om 10 år lever i en etta betalad av SOC med en metalgirl-liknande beundrarinna som hejar på när han viftar med sin trumpinne. Snart flyger det baby! Om 20 år öppnas min kapitalförsäkring och då ska vi fira!
Tänkte också på att vad vet Rask om klimatet när man är singel idag. Eller vilket sex som är inne osv.
Och vem ska ta råd av honom angående sina relationer? Rask är väl den siste som ska peka finger och diktera vad andra ska göra med tanke på vad han sysslat med.
Han har väl bonkat på samma tant i typ femton år?