2026-01-11, 16:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Samtidigt är frågan vill vi ha honom ens?

Han har varit tokpetad i Defensa Y Justicia knappt fått spela något och det är en av Argentinas sämre klubbar i högstaligan..
Ni är två olika föreningar med olika inriktningar.

I en fallet prioriteras utveckling av spelare för att säkra ekonomin. I andra fallet är ekonomin tryggare och då kan man prioritera det sportsliga.
Citera
2026-01-11, 18:17
Medlem
En Birmingham City-podcaster påstår att Manneh är klar för BCFC och kommer att resa till Birmingham inom de närmsta 24 timmarna. Manneh har inte deltagit i Mjällbys försäsongsträning så här långt.

Samtidigt har Aksum uttalat att Manneh med största säkerhet blir kvar. Vi får se.
Citera
2026-01-11, 18:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
En Birmingham City-podcaster påstår att Manneh är klar för BCFC och kommer att resa till Birmingham inom de närmsta 24 timmarna. Manneh har inte deltagit i Mjällbys försäsongsträning så här långt.

Samtidigt har Aksum uttalat att Manneh med största säkerhet blir kvar. Vi får se.
107 Mjällby-miljoner på ingång?
Citera
2026-01-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
107 Mjällby-miljoner på ingång?
Vi får se om det stämmer men gör det det så är säkert summan mindre än så. Ett bottenlag i Championship betalar inte PL-summor för en spelare.

Men jag litar fortfarande mer på Aksum.
Citera
2026-01-11, 18:55
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

FK hävdar Coventry https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/uppgifter-mjallby-nara-manneh-forsaljning-till-coventry
Citera
2026-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
FK hävdar Coventry https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/uppgifter-mjallby-nara-manneh-forsaljning-till-coventry
Den där artikeln är gammal. Coventry drog sig ur, enligt rykten om att Mjällby hissat upp priset till 107 miljoner som Quantum snackade om.

Det är därför det låter så konstigt att de nu skulle sälja till en sämre klubb i Championship, såvida de inte verkligen vill punga ut med den summan, vilket jag inte tror.
Citera
2026-01-11, 19:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Den där artikeln är gammal. Coventry drog sig ur, enligt rykten om att Mjällby hissat upp priset till 107 miljoner som Quantum snackade om.

Det är därför det låter så konstigt att de nu skulle sälja till en sämre klubb i Championship, såvida de inte verkligen vill punga ut med den summan, vilket jag inte tror.

Dom hade den på förstasidan ser de står 2 månader nu. 107 mille hade varit nice om de stämmer. Jag tror på runt 50-60.
Citera
2026-01-11, 19:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja det är korrekt i sak och jag skrev lite i affekt, han är något av en favoritspelare.

Jag gillar också Nico men frågan är om vi inte gör en ny Guidetti om vi plockar in honom igen.
Citera
2026-01-11, 21:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag gillar också Nico men frågan är om vi inte gör en ny Guidetti om vi plockar in honom igen.
Ni har inte råd.

Ni måste förädla och sälja spelare, annars går ni i konkurs. Det sportsliga satsningen får vänta ett par år nu.
Citera
2026-01-11, 22:00
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Just det.
Inte konstigt att korkskallarna inte begriper det, för de begriper inte ens mycket enklare saker...

((Jag läste in treårskursen på 18 TIMMAR för då man kan tänka logiskt, kan man hoppade över att läsa mycket.))
Snacka om att det här var uppbackningen London ville ha. Vilken treårskurs, sannolikhetslära?
Citera
2026-01-11, 22:10
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ni har inte råd.

Ni måste förädla och sälja spelare, annars går ni i konkurs. Det sportsliga satsningen får vänta ett par år nu.
Och hade han gått till AIK hade det vart årets tröttaste värvning och han hade blivit årets flopp osv.
Citera
2026-01-11, 22:15
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ni har inte råd.

Allmänna börsbolaget skall såklart värva Stefanelli lika lite som dom skall värva Quaison eller Ekdal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in