Idag, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Var det inte han ni kunde cashat in ganska rejält på för några år sen?
Ja, men inte så mycket som en del tror.
100 miljonersbudet var från MLS och Djukanovic vägrade att säljas dit och till något land mer. Serbien?
Gällande 70 miljonersbud från någon annan klubb har jag för mig Hjelmberg sa aldrig var ett konkret bud utan bara förfrågan.

Såklart har skador minskat köplusten, men han har ju visat dålig attityd i flera klubbar...
Korkade Hammabyare - de begriper uppenbarligen inte idrottspsykologi tillräckligt - har hittat på lögner om mig även före det "för att" jag påpekade att fotbollen är långt efter gällande sådant, men det blev ännu mer då jag tidigt såg och påpekade Djukanovics skitattityd. Det syntes mycket tydligt då han inte tackade passaren då denne gjorde att Djukanovic fick öppet mål, utan han vände sig bort och gjorde "Me, me, me" gester, men korkskallarna märkte det inte. Senare blev det stora problem då Djukanovic inte tålde då Toure petade honom... Jag hade nästan säkert sett skitattityden vid scouting INNAN köp och hade inte ens velat köpa honom annat än möjligen för snar vidareförsäljning. Det var Zlatan som rekomenderade Djukanovic, Zlatans attityd mot egna laget* har ofta inte varit så bra den heller Ett tag gick svenska landslaget BÄTTRE då Zlatan INTE var med...

*Attityd mot MOTSTÅNDARlag är något helt annat och det kan vara bra att ha sådana i laget, som t ex Strand och Hammar.
Citera
Idag, 15:58
Medlem
Tonyos avatar
Genoa intresserade av Ure. Sirius vill ha 10 miljoner euro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in