2026-01-10, 21:01
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
Det är bara att gå in på hans senaste Youtube video och se början där han pratar om det. Sen utöver vet jag det. Varesig du litar på det eller inte så vet jag det.😊

Undviker hans kanal, vill inte ge honom visningar.
Citera
2026-01-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Undviker hans kanal, vill inte ge honom visningar.

Då får du helt enkelt lita på det jag säger.
Citera
2026-01-10, 21:15
Medlem
Citat:
Snälla nån, nej Lisen var hemma sjuk. Hon var med i livens kommentarsfält. Han var inte påtänd.

Om du kollar på hans beteende så är det väldigt väldigt tydligt att han dragit snok!.....
Citera
2026-01-10, 21:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyralis
Om du kollar på hans beteende så är det väldigt väldigt tydligt att han dragit snok!.....
100% fjuttad!

Men jag dömer inte, tycker också det är roligt med knark ibland men för Anjo har det spårat ur, han borde söka till något missbruksprogram igen så han kommer på fötter, för sina barns skull.
Citera
2026-01-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
100% fjuttad!

Men jag dömer inte, tycker också det är roligt med knark ibland men för Anjo har det spårat ur, han borde söka till något missbruksprogram igen så han kommer på fötter, för sina barns skull.
Jag dömmer inte heller men dubbelmoralen när han kallar andra pundare och ska leka häftig är ändå hög
Citera
2026-01-10, 21:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag dömmer inte heller men dubbelmoralen när han kallar andra pundare och ska leka häftig är ändå hög
Han är Youtubes okrönte konung av projiceringar. Allting han hatar med sig själv lägger han på andra då han är för feg för att stå för sina egna handlingar.

Han är en megabeta.
Citera
2026-01-10, 21:57
Medlem
Citat:

Isåfall är du nog blind
Citera
2026-01-10, 21:58
Avslutad
Citat:
Då får du helt enkelt lita på det jag säger.
Idiotanglaren fiskar efter skedmatad info
Citera
2026-01-10, 22:02
Medlem
Citat:
100% fjuttad!

Håller absolut med. Fjuttad, ett ord jag inte hört på länge.
Kan det vara ozempic i olämplig mängd? Klart, fjuttare är sällan feta, han kanske kör en kur nu.
Citera
2026-01-10, 22:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Håller absolut med. Fjuttad, ett ord jag inte hört på länge.
Kan det vara ozempic i olämplig mängd? Klart, fjuttare är sällan feta, han kanske kör en kur nu.
Han kör en viktnedgång ala Baronen.

Funkar absolut men långt ifrån nyttigt, man måste lägga om sin livsstil något han inte verkar vara kapabel till.

Han är snart 160kg badboll igen. Beroendet av chips och mcmuffins är för starkt.
Citera
2026-01-10, 22:39
Medlem
Citat:
Isåfall är du nog blind
Nej det är du som vägrar att inse att din idol som försvarar dömda barnvåldtäktsmän knarkar ibland!
Citera
2026-01-10, 22:40
Medlem
Citat:
Han är Youtubes okrönte konung av projiceringar. Allting han hatar med sig själv lägger han på andra då han är för feg för att stå för sina egna handlingar.

Han är en megabeta.
Ja det är sällan man stöter på ett mer kasta stol i ansiktet människa än anjo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in