Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Ja, falska sexarbetare hör av sig då och då. Det är uppenbarligen en fetisch. Det är för det mesta kvinnor (som förmodligen är män). Men ibland säger de att de är män som säljer sex och vill samarbeta. Tycker vi ska träffas och ha sex (gratis) för att känna om det finns ett intresse där för fortsatt samarbete. Jomenvisst.

Jag tror nog att alla blir kontaktade av falska sexarbetare. Man kan ju undra vad dessa har för motiv. Kanske är det en fetisch, kanske går de igång på att sitta hemma och runka och prata med en sexarbetare. Det gäller ju i stort sett alltid när man blivit kontaktad en "kvinnlig" kund. Det är fråga om chattrunkare.
De som vill samarbeta ja... Påstår att de har en stor kundbas av kvinnor. Mmmmmkay, visst. "Men först måste vi ju ses och ligga så vi ser att vi klickar! 😉" Och alla som vill hjälpa en att ta bilder. "Först måste du skicka dina bilder till mig så att jag kan bedöma vad som kan förbättras."
Sen finns det ju de som i andra sammanhang försöker nästla sig in och låtsas vara hora. Väldigt stört beteende faktiskt. Vi är en utsatt grupp redan så man är ett riktigt sjukhuvud om man gör så. Tack och lov så avslöjar sig den sorten ganska så snabbt, det är inte så lätt att lajva hora och lura oss som en del tror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Då och då kan jag få mail från män som inte mår bra och som försöker trycka ned mig för jag är hora. Det är inte ofta. De träffar jag så klart inte. Men ett fåtal gånger, mindre än handens fem fingrar, har jag varit med om att en kund EFTER träffen/träffarna fått ett frispel. Så klart alltid på en fredagkväll eller lördagkväll alternativt storhelg. Så det handlar nog om mycket alkohol i blodet skulle jag tro. Och då går de till attack. Verbalt alltså.
När jag träffat dem och innan attacken har de inte uppvisat nån aggressivitet. De har alltid varit nykter då. Det kan ha varit riktigt trevliga träffar rent kontaktmässigt. Att vi pratat om allt möjligt. Skrattat. Ätit ihop. Och så en månad eller mer efteråt kommer en galen ilska via mail eller sms.
Ibland tänker jag att jag kanske kommit för nära. Väckt känslor. Väckt svartsjuka. Jag är inte vacker, men jag har ett sätt som gör att många gillar att prata med mig. Både barn och vuxna. Jag får folk att skratta. Och jag bjuder på mina svagheter och galenskaper. Och kan prata om vad som helst. Även det svåra och känsliga inklusive sex, fetischer etc.
Många kunder har sagt att de gärna skulle umgås med mig utanför sängen. Inte nödvändigtvis som ett par. Men de trivs med mig. Sen finns det andra som är lite smått förälskade i mig, fast bara på ett skönt pirrigt sätt. Inte seriöst.
Men det finns ibland de som vill ha mig som flickvän. Att jag underförstått inte ska träffa nån annan. Det är ofta inget de säger i början. Men det börjar smyga fram i kontakten med mig. De börjar fråga mig hur många jag träffar. Om jag skulle vilja ha en fast relation. Säga att om jag var med dem skulle jag inte behöva sälja etc. Och då måste jag säga hit men inte längre.
Det är därför jag tror att de som gått till verbal attack mot mig i skrift efter en eller flera träffar, kan ha börjat känna nåt för mig. Jag kanske är den första de kunnat berätta vissa saker för utan att känna sig dömda. Eller de har saknat ett förhållande och tycker att det var så lätt att prata och ha sex med mig utan att behöva kämpa så hårt för det.
Det har så klart varit obehagligt att få mailen eller sms:en. Och det har som sagt var inte varit många. Fast ändå. Aldrig trevligt att få.
Intressant att du tar upp det här! Det där händer titt som tätt. Den där uppblossande ilskan. Som du säger så är det ofta helgkvällar och storhelger det slår slint (troligen pga alkohol) och den där ilskan måste ut nånstans och horan får bli måltavlan och slasktratten för allt missnöje och kvinnohat. För mig har det faktiskt aldrig hänt med nån jag
har träffat, däremot med folk som har kontaktat mig flera ggr. De verkar inte tänka på att det är en riktig person de lashar ut mot. Väldigt obehagligt.
Jag har fått stalkers på halsen däremot. Kunder som har blivit besatta och "kära". En del har inbillat sig att jag känner samma sak. Yes, jag spelar rollen som det kåta, glada och rotlösa sagoväsendet som är galen i kuk väldigt bra. 😝 De har inte flippat ut vid fylla, men jag har fått ta emot deras frustration och kvinnohat. En sida av den här branschen som många inte tänker på. Det är kunder som velat ta hand om mig, "rädda" mig från sexarbete och vill att vi ska vara exklusiva. Jag har ju noll intresse av det, dels för att jag har en privat kärleksrelation men även om jag vore singel så skulle det inte vara aktuellt. Min kärlek kan inte köpas. Däremot mitt sällskap, mina tjänster och min uppmärksamhet. Tillfälligt.
Som SW får man en inblick i den manliga ensamheten. Jag har kunder som är gifta och lever till synes bra liv med mycket runt sig men de verkar vara så ensamma i sina tankar och känslor. 😞 Man umgås ju väldigt intimt och när man ligger där nakna på ett hotellrum så är det kanske enkelt att öppna upp sig och vara sårbar. Jag har skrivit det tidigare, men ganska stor del av mitt SW är terapeutisk verksamhet.
Lite på temat är de kunder och potentiella kunder som kontaktat en och använder mailadress snarlika med deras användarnamn här på forumet. Man kan följa deras posthistorik och läser inlägg på inlägg med kvinnohat och horfobisk smörja. Väldigt oskönt. Man har träffat en kund några ggr och det var ok och så upptäcker man att han sitter här och öser ut sig hat mot olika kändiskvinnor. Barnsligt och jävligt pinsamt. Gamla gubben, herregud. 🥴