2026-01-10, 15:44
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Nej, inte under dessa omständigheter, men mina erfarenheter säger mig att romantiska relationer alltid komplicerar saker. Jag är fortfarande relativt ny till denna "hobby", så jag är väl lite extra försiktig.

Ja, det komplicerar saker och gör dem känsliga och infekterade. Även innan jag kom in i den här branschen fick jag "Jävla hora" kastat i ansiktet på mig i den lilla äckliga skitstad jag kommer från början av en pojkvän, som verkligen inte blev min vän.

🤮🤮
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-10 kl. 15:49.
Citera
2026-01-10, 16:20
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag tycker att du börja läsa in lite väl mycket och göra egna fria tolkningar. Mina stammisar pratar generellt om branschen ibland och inte om specifikt om andra SW som de träffar. Tvärtom har mina stammisar aldrig pratat nedvärderande om andra SW. Jag tycker inte det är avtändande eller en varningsklocka att de helst inte vill bjuda en SW som har en privat romantisk relation på en längre träff.

Ja, de har sagt så och det får stå för dem. Jag kan inte förklara hur de tänker mer än att de tycker att det hade känts konstigt. Vad det grundar sig i vet jag inte. Jag har inte djupdykt mer i ämnet.

Nej jag kan tänka på sex utan betalning. Det problemet har inte jag iallafall. Dejtinglivet i sig kanske har påverkats men inte sexet på det privata planet.

Min upplevelse av pulltekniker är varierande. Jag såg inläggen ni gjorde och jag påminns snarare om två män som pullar alldeles för hårt och intensivt. Jag tycker mer om lätta rörelser och främst på klittan, de stoppar in finger och kör på i 180 in och ut, vilket inte är skönt för mig alls. Har fått be dem sluta och visat istället hur jag vill ha det.

Jag kan tyvärr inte heller dela upplevelsen av att det känns tomt efter en orgasm. Jag har ett "bra stall av män" nu som jag träffar, och som genuint njuter av. Ibland går jag med på att träffa någon ny och då handlar det snarare om man tycker sexet var bra eller inte. Men inget kring känslan av tomhet efter en orgasm.

Bra fråga. Det är svårt att spekulera kring eftersom de jag syftar på har jag ändå träffat i över 2-3 år och regelbundet. Vi har byggt upp en fin relation till varandra, och känner varandra väl nu. När mina stammisar har uttryckt så som de har gjort tror jag att de pratar mer generellt. Men när det finns en ömsesidig genuin relation mellan parterna så vet jag inte. De har iallafall sagt till mig att den dagen jag träffar en partner kommer kontakten mellan oss bli ännu mer på mina villkor (den är det idag med).

Jaha, jag tyckte att du skrev att att dina kunder pratar ganska så specifikt om andra SWs de träffar. Att de andra har privata relationer och att kunderna därför inte tycker att det är värt att "investera" mer än en 60-120 min träff. Så här skrev du igår:

"Jag kan förstå att det för männen skulle kännas märkligt att bjuda ut en eskort som har en privat relation på en bättre middag, resa, gå på stan ihop och handla underkläder till, köpa dyra gåvor till, och då behöva lägga ner pengar och investera i en långsiktig genuin kontakt med kvinna som är upptagen. Tror att några av männen jag träffar hade haft svårt att greppa det."

Jag vet inte riktigt, men dina kunder verkar tro att det är fråga om Tinder-dejtande och inte sexköp? Är inte det väldigt olustigt? Det är ju sexarbetares mardröm -- att få en efterhängsen stalker på halsen. Det kommer på andra plats efter att bli brutalt sexmördad. Typ. Men du är alltså helt bekväm med kunder som inte vill "investera" i dig om du hade en privat relation? Som en svartsjuk dejt typ? Så intressant det här att vi alla resonerar så olika kring säkerhet när vi jobbar.

De flesta som skriver i den här tråden verkar ha sitt stall med pålitliga pållar. Där är du knappast unik. Däremot så är det unikt att du genuint njuter av pållarna. Jag har fler ggr sagt att jag uppriktigt tycker om alla mina stammisar och verkligen tycker om att träffa dem men jag är neutralt inställd till sexet eftersom jag inte är grundattraherad och kåt. Det är därför orgasmer blir ganska så "meh" och man kan känna sig lite tom. Är du genuint kåt på dina kunder? Kåt på det sättet att du inte vet var du ska ta vägen? Så fort du ser kunden vill du slänga dig över honom och bita i honom i axeln och greppa tag i kuken? Knuffa ner honom i sängen och slita av honom kläderna för att han är så jävla fin att titta på? Så kåt så att du liksom känner hur fittan svullnar och blir blöt och du vill inget hellre än att ha den där stora kuken i dig? Och du tycker så jävla mycket om honom att du vill kyssas djupt och innerligt under tiden? Och titta i hans ögon och be om att bli knullad? Om ja -- varför tar du då betalt för det?

Alla är vi olika, men så går det till när jag njuter av sex. 🤪 Och det kan tyvärr inte hända med kunder. Jag tycker om att ge mina kunder en bra upplevelse och sex som de är nöjda med, men eftersom jag själv inte är grundattraherad och kåt så njuter ju inte jag på det sättet som jag gör när jag knullar privat.

Jag tror nog att mina kunder är ganska så nöjda med upplägget vi har. Att det inte är nåt Tinder-dejtande där man är så jävla kåt på varandra att man inte kan tänka klart. Mina kunder vill ha trevligt sällskap och bra sex utan dramatik. Du verkar ha lite andra pållar i ditt stall. Kul att höra!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-10 kl. 17:18.
Citera
2026-01-10, 16:22
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Nej exakt. Det är få saker här i livet man kan veta 100% säkert, så man får gå på den information man har och ens intuition och magkänsla.

Det är så man får göra i den här branschen. Det är så vi sexarbetare sållar vi med. Intuition och magkänsla. Och erfarenhet. Trist för de som av olika anledningar inte kan tacka nej till träffar.
Citera
2026-01-10, 17:28
Medlem
Huntsmans avatar
Följer denna tråd med intresse. Aldrig köpt sex, men blir jag någon gång singel igen så skulle jag nog försöka bli en stammis hos någon balanserad SW än att trassla med svenska kvinnor.

Hur ser ni på araber..?
Deras kvinnoförakt kan ju hos många av dem vara stort.
Är det nej, kanske, eller yes..?
Citera
2026-01-10, 17:42
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Följer denna tråd med intresse. Aldrig köpt sex, men blir jag någon gång singel igen så skulle jag nog försöka bli en stammis hos någon balanserad SW än att trassla med svenska kvinnor.

Hur ser ni på araber..?
Deras kvinnoförakt kan ju hos många av dem vara stort.
Är det nej, kanske, eller yes..?

Kvinnoförakt är ordet för dagen. 🤠
Citera
2026-01-10, 17:49
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Kvinnoförakt är ordet för dagen. 🤠

Ja, ett vägande ord i tiden...
Citera
2026-01-10, 18:09
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, ett vägande ord i tiden...

Som sexarbetare exponeras man för en massa olika saker. Kvinnohat är en av dessa saker. Sorgligt.

Vi kontaktas av så många ofriska människor. Nåt som är svårt att prata om här i Sverige. Jag vet inte varför faktiskt, men då vänds allt till att vi alltid är offer som utnyttjas och blablabla. Det går inte prata om på ett nyanserat sätt här tyvärr. Det är så svartvitt åt vardera håll. Antingen så är vi alla offer eller så är det bara happy, happy och glamour.

Det finns ju till och med de som låtsas vara horor för att komma i kontakt med oss och nästla sig in på olika sätt. 100% ofriska människor. Jag fattar inte vad man får ut av det. Och på riktigt -- vem tror att man kan lura en hora genom att låtsas vara hora? Hor- och kvinnohat är orden för dagen.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-10 kl. 18:18.
Citera
2026-01-10, 18:21
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Som sexarbetare exponeras man för en massa olika saker. Kvinnohat är en av dessa saker. Sorgligt.

Vi kontaktas av så många ofriska människor. Nåt som är svårt att prata om här i Sverige. Jag vet inte varför faktiskt, men då vänds allt till att vi alltid är offer som utnyttjas och blablabla. Det går inte prata om på ett nyanserat sätt här tyvärr. Det är så svartvitt åt vardera håll. Antingen så är vi alla offer eller så är det bara happy, happy och glamour.

Det finns ju till och med de som låtsas vara horor för att komma i kontakt med oss och nästla sig in på olika sätt. 100% ofriska människor. Jag fattar inte vad man får ut av det. Och på riktigt -- vem tror att man kan lura en hora genom att låtsas vara hora? Hor- och kvinnohat är orden för dagen.

Du säger det så bra och skulle ge en tumme upp, men fältet för e-mojs är helt blankt. Tumme upp!!

Synd att det inte finns en vanlig liten gillaknapp här.
Citera
2026-01-10, 18:31
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:

Ja, jag förstår inte heller vad de får ut av det och hur de tror att de kan lura horor. Utomstående aktörer kan ju inte sätta sig in i hur en eskort tänker och hur det känns för en eskort att göra träffar. Om de är kunder som låtsas vara eskorter så har de ju bara kundperspektivet och ur deras perspektiv handlar ju träffar bara om pengar och sex, men inte allt det andra som försiggår i en eskorts huvud före, under och efter träff.

Jag har blivit kontaktad några gånger av män som låtsas vara eskorter, och blivit kontaktad av män som låtsas vara kvinnliga kunder. Sjukt obehagligt beteende! Och 100 % ofriskt, som du säger. Plus att det märks på en gång när en man försöker skriva som en kvinna och när en utomstående låtsas vara hora. Vem tror de att de försöker lura egentligen? 🧐 🤨
Citera
2026-01-10, 18:56
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Du säger det så bra och skulle ge en tumme upp, men fältet för e-mojs är helt blankt. Tumme upp!!

Synd att det inte finns en vanlig liten gillaknapp här.

Tack! ❤

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Ja, jag förstår inte heller vad de får ut av det och hur de tror att de kan lura horor. Utomstående aktörer kan ju inte sätta sig in i hur en eskort tänker och hur det känns för en eskort att göra träffar. Om de är kunder som låtsas vara eskorter så har de ju bara kundperspektivet och ur deras perspektiv handlar ju träffar bara om pengar och sex, men inte allt det andra som försiggår i en eskorts huvud före, under och efter träff.

Jag har blivit kontaktad några gånger av män som låtsas vara eskorter, och blivit kontaktad av män som låtsas vara kvinnliga kunder. Sjukt obehagligt beteende! Och 100 % ofriskt, som du säger. Plus att det märks på en gång när en man försöker skriva som en kvinna och när en utomstående låtsas vara hora. Vem tror de att de försöker lura egentligen? 🧐 🤨

Ja, det är så jävla ofriskt och galet att jag inte ens vet hur jag ska kommentera det. VARFÖR lajvar man hora eller kvinnlig kund? En del verkar ju tro att sexarbetare är så korkade att vi inte fattar nånting. De tror att de kan lajva hora och på så vis komma nära, men det är så uppenbart för alla som sålt tillfälliga sexuella tjänster att det är utomstående aktörer/kunder som trollar. VEM gör så? Och VARFÖR? Det är ofriska människor. Helt klart. Och sedan kan folk som är anti sexköpslagen sitta och skönmåla branschen bäst de vill men det är ganska självklart att vi är väldigt utsatta. Det är så även i länder där sexköp inte är kriminaliserat (jag vet för jag har jobbat i flera länder) men där kan man prata om utsattheten på ett bra sätt.

Som du säger så märker man direkt när det en kund (eller annat sjukhuvud!) som försöker låtsas vara hora som vill ha kontakt. Tänk om nån kontaktade en rörmokare eller konditor och låtsades vara en sån? Det de som försöker låtsas vara sexarbetare så totalt saknar är den emotionella förståelsen i att vara hora. Då är det nog faktiskt enklare att lajva VVS-person. Det kan man googla och det handlar inte så mkt om emotionell förståelse för yrket. Mitt vaniljjobb skulle nån kunna lajva ganska bra tror jag. Jag är inte röris eller konditor, jag har gått en lång högskoleutbildning men det skulle vara så väldigt mkt lättare att låtsas ha mitt vaniljjobb än att låtsas vara hora.
Citera
2026-01-10, 18:57
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt, men dina kunder verkar tro att det är fråga om Tinder-dejtande och inte sexköp? Är inte det väldigt olustigt? Det är ju sexarbetares mardröm -- att få en efterhängsen stalker på halsen. Det kommer på andra plats efter att bli brutalt sexmördad. Typ. Men du är alltså helt bekväm med kunder som inte vill "investera" i dig om du hade en privat relation? Som en svartsjuk dejt typ? Så intressant det här att vi alla resonerar så olika kring säkerhet när vi jobbar.

Jag tror nog att mina kunder är ganska så nöjda med upplägget vi har. Att det inte är nåt Tinder-dejtande där man är så jävla kåt på varandra att man inte kan tänka klart. Mina kunder vill ha trevligt sällskap och bra sex utan dramatik. Du verkar ha lite andra pållar i ditt stall. Kul att höra!

Samma här! Jag har lättsamma och sköna träffar, vi är väl medvetna att det handlar om sexköp och en ekonomisk transaktion i grunden, och att våra träffar kan få ett abrupt slut närsomhelst. Det är ingen onlinedejting vi pysslar med och inga svartsjuka stalkers (inte något som har kommit till min kännedom iallfall). Det hade varit väldigt lustigt om de blivit svartsjuka på mig när jag vet att de träffar andra SW. Det finns ingen dramatik som helst, så där skiljer sig inte alls mina "pållar" från dina

Citat:

De flesta som skriver i den här tråden verkar ha sitt stall med pålitliga pållar. Där är du knappast unik. Däremot så är det unikt att du genuint njuter av pållarna. Jag har fler ggr sagt att jag uppriktigt tycker om alla mina stammisar och verkligen tycker om att träffa dem men jag är neutralt inställd till sexet eftersom jag inte är grundattraherad och kåt. Det är därför orgasmer blir ganska så "meh" och man kan känna sig lite tom. Är du genuint kåt på dina kunder? Kåt på det sättet att du inte vet var du ska ta vägen? Så fort du ser kunden vill du slänga dig över honom och bita i honom i axeln och greppa tag i kuken? Knuffa ner honom i sängen och slita av honom kläderna för att han är så jävla fin att titta på? Så kåt så att du liksom känner hur fittan svullnar och blir blöt och du vill inget hellre än att ha den där stora kuken i dig? Och du tycker så jävla mycket om honom att du vill kyssas djupt och innerligt under tiden? Och titta i hans ögon och be om att bli knullad? Om ja -- varför tar du då betalt för det?

Jag har följt tråden från och till länge innan jag skaffade ett konto för ett tag sedan. Jag är väl medveten att alla som skriver frekvent här har stammisar man trivs bra med, vilket är bra för alla. Jag påstår inte att jag är unik i det avseendet.

Det är lite befängt att jag ska sitta och förklara här hur min kåthet kommer till uttryck och i vilken nivå, och varför jag har valt att ta betalt. Jag tror att jag skrev det för några månader sedan med, att jag genuint njuter av mina träffar/stammisar. Ibland kan man ångra att man tackat ja till en träff men att det då främst handlar om privata angelägenheter såsom mycket på jobbet, bakfull eller liknande. Jag har också skrivit att min njutning behöver inte alltid vara sexuell laddad (även om det är det till 95% kanske). Jag är väl attraherad av de jag träffar på något vis. Är det inte det fysiska så attraheras jag av deras intellekt eller generositet, därav kanske att mina orgasmer inte känns tomma eller meh. Bara en teori. Det är väl jättebra att jag är kåt, får orgasm och har det skönt? Förstår inte problematiken med det.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-10 kl. 19:03.
Citera
2026-01-10, 19:04
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Samma här! Jag har lättsamma och sköna träffar, vi är väl medvetna att det handlar om sexköp och en ekonomisk transaktion i grunden, och att våra träffar kan få ett abrupt slut närsomhelst. Det är ingen onlinedejting vi pysslar med och inga svartsjuka stalkers (inte något som har kommit upp till min kännedom iallfall). Det hade varit väldigt lustigt om de blivit svartsjuka på mig när jag vet att de träffar andra SW. Det finns ingen dramatik som helst, så där skiljer sig inte alls mina "pållar" från dina

Jag har följt tråden från och till länge innan jag skaffade ett konto för ett tag sedan. Jag är väl medveten att alla som skriver frekvent här har stammisar man trivs bra med, vilket är bra för alla. Jag påstår inte att jag är unik i det avseendet.

Det är lite befängt att jag ska sitta och förklara här hur min kåthet kommer till uttryck och i vilken nivå, och varför jag har valt att ta betalt. Jag tror att jag skrev det för några månader sedan med, att jag genuint njuter av mina träffar/stammisar. Ibland kan man ångra att man tackat ja till en träff men att det då främst handlar om privata angelägenheter såsom mycket på jobbet, bakfull eller liknande. Jag har också skrivit att min njutning behöver inte alltid vara sexuell laddad (även om det är det till 95% kanske). Jag är väl attraherad av de jag träffar, därav kanske att mina orgasmer inte känns tomma eller meh. Bara en teori. Det är väl jättebra att jag får orgasm och har det skönt? Förstår inte problematiken med det.

Härligt! Då borde du ju kanske överväga att bara knulla på ordentligt med 95% av pållarna i stallet. Utan att ta betalt? Det skulle jag ha gjort! Vi är alla olika men för mig personligen skulle det skava rejält att ta betalt om jag knullade av en ren och skär kåthet. Skulle inte funka alls för mig. Men härligt att du har hittat din affärsmodell!

Ja, det är jättebra att du får orgasm och har det skönt. Verkligen jättebra! Det är väl ingen som har sagt att det är nån problematik med just det?

Ha en fin helg! 🫶

Hoppas du får några sköna orgasmer, njuter genuint och får sedelbuntar i kuvert!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-10 kl. 19:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in