2026-01-10, 19:13
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Samma här! Jag har lättsamma och sköna träffar, vi är väl medvetna att det handlar om sexköp och en ekonomisk transaktion i grunden, och att våra träffar kan få ett abrupt slut närsomhelst. Det är ingen onlinedejting vi pysslar med och inga svartsjuka stalkers (inte något som har kommit till min kännedom iallfall). Det hade varit väldigt lustigt om de blivit svartsjuka på mig när jag vet att de träffar andra SW. Det finns ingen dramatik som helst, så där skiljer sig inte alls mina "pållar" från dina

Jag har följt tråden från och till länge innan jag skaffade ett konto för ett tag sedani. Jag är väl medveten att alla som skriver frekvent här har stammisar man trivs bra med, vilket är bra för alla. Jag påstår inte att jag är unik i det avseendet.

Det är lite befängt att jag ska sitta och förklara här hur min kåthet kommer till uttryck och i vilken nivå, och varför jag har valt att ta betalt. Jag tror att jag skrev det för några månader sedan med, att jag genuint njuter av mina träffar/stammisar. Ibland kan man ångra att man tackat ja till en träff men att det då främst handlar om privata angelägenheter såsom mycket på jobbet, bakfull eller liknande. Jag har också skrivit att min njutning behöver inte alltid vara sexuell laddad (även om det är det till 95% kanske). Jag är väl attraherad av de jag träffar på något vis. Är det inte det fysiska så attraheras jag av deras intellekt eller generositet, därav kanske att mina orgasmer inte känns tomma eller meh. Bara en teori. Det är väl jättebra att jag är kåt, får orgasm och har det skönt? Förstår inte problematiken med det.

Jag glömde! Grattis på ettårsdagen! 🍰 💕🥂

Och ja! Det är jättebra att du är kåt, får orgasm och har det skönt!

BTW, har du blivit kontaktad av ett sjukhuvud som låtsas vara hora?
Citera
2026-01-10, 19:18
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, det är så jävla ofriskt och galet att jag inte ens vet hur jag ska kommentera det. VARFÖR lajvar man hora eller kvinnlig kund? En del verkar ju tro att sexarbetare är så korkade att vi inte fattar nånting. De tror att de kan lajva hora och på så vis komma nära, men det är så uppenbart för alla som sålt tillfälliga sexuella tjänster att det är utomstående aktörer/kunder som trollar. VEM gör så? Och VARFÖR? Det är ofriska människor. Helt klart. Och sedan kan folk som är anti sexköpslagen sitta och skönmåla branschen bäst de vill men det är ganska självklart att vi är väldigt utsatta. Det är så även i länder där sexköp inte är kriminaliserat (jag vet för jag har jobbat i flera länder) men där kan man prata om utsattheten på ett bra sätt.

Som du säger så märker man direkt när det en kund (eller annat sjukhuvud!) som försöker låtsas vara hora som vill ha kontakt. Tänk om nån kontaktade en rörmokare eller konditor och låtsades vara en sån? Det de som försöker låtsas vara sexarbetare så totalt saknar är den emotionella förståelsen i att vara hora. Då är det nog faktiskt enklare att lajva VVS-person. Det kan man googla och det handlar inte så mkt om emotionell förståelse för yrket. Mitt vaniljjobb skulle nån kunna lajva ganska bra tror jag. Jag är inte röris eller konditor, jag har gått en lång högskoleutbildning men det skulle vara så väldigt mkt lättare att låtsas ha mitt vaniljjobb än att låtsas vara hora.

Det är så konstigt att jag inte riktigt hittar orden för att beskriva det. 😅 Om man ska snälltolka det så kanske det rör sig om en fetisch, men jag brukar tolka de som att de försöker få förtroende och nästla sig in! De verkar ju inte riktigt fatta att man faktiskt ÄR utsatt som sexarbetare och att det ÄR ett obehagligt beteende att försöka nästla sig in hos en utsatt grupp! Eller så fattar de, men bryr sig inte. Obehagligt hursomhelst.

Haha, ja, mitt vanliga jobb kräver ingen lång utbildning och skulle säkert vara en miljon gånger lättare att lajva än att låtsas vara eskort. 😂 De flesta yrken kan man ju googla fram information om, men för just sexarbete krävs det ju att man har sugit kuk för pengar för att ha förståelse för hur det känns och vad en eskort tänker.
Citera
2026-01-10, 19:21
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Samma här! Jag har lättsamma och sköna träffar, vi är väl medvetna att det handlar om sexköp och en ekonomisk transaktion i grunden, och att våra träffar kan få ett abrupt slut närsomhelst. Det är ingen onlinedejting vi pysslar med och inga svartsjuka stalkers (inte något som har kommit till min kännedom iallfall). Det hade varit väldigt lustigt om de blivit svartsjuka på mig när jag vet att de träffar andra SW. Det finns ingen dramatik som helst, så där skiljer sig inte alls mina "pållar" från dina

Jag har som sagt dyslexi så ibland missuppfattar jag skriven text. Men alltså, vad menar du med att det hade varit lustigt om dina kunder hade blivit svartsjuka på dig när du DU vet att de träffar andra horor? Jag fattar inte.
Citera
2026-01-10, 19:24
Medlem
Citat:
Härligt! Då borde du ju kanske överväga att bara knulla på ordentligt med 95% av pållarna i stallet. Utan att ta betalt? Det skulle jag ha gjort! Vi är alla olika men för mig personligen skulle det skava rejält att ta betalt om jag knullade av en ren och skär kåthet. Skulle inte funka alls för mig. Men härligt att du har hittat din affärsmodell!

Ja, det är jättebra att du får orgasm och har det skönt. Verkligen jättebra! Det är väl ingen som har sagt att det är nån problematik med just det?

Ha en fin helg! 🫶

Hoppas du får några sköna orgasmer, njuter genuint och får sedelbuntar i kuvert!

BTW, har du blivit kontaktad av ett sjukhuvud som låtsas vara hora?

Finns ingen anledning för mig att knulla på utan att ta betalt. Som du säger har jag hittat min modell som funkar toppen, och det finns säkerligen saker som du gör, i denna bransch som jag aldrig skulle göra. Tur att det finns smaker för alla

Veterligen har ingen kontaktat mig.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-10 kl. 19:36.
Citera
2026-01-10, 19:28
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Ja det låter som en otrevlig diskussion. Jag måste dock medge att jag har svårt att se hur en sådan relation kan fungera i det långa loppet så lite nyfiken blir man, men jag har inget med saken att göra.

Jag pratar bara för mig, och endast för mig, men det har inte fungerat. Kan ibland också bero på andra saker jag tidigare skrivit om lååååångt tillbaka i tråden, mer som att förälskelse och sånt dör för mig bara sådär - poff!

Jag är en liten fjäril.

Ej ämnad att stanna.
Citera
2026-01-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111
Ja det låter som en otrevlig diskussion. Jag måste dock medge att jag har svårt att se hur en sådan relation kan fungera i det långa loppet så lite nyfiken blir man, men jag har inget med saken att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jag pratar bara för mig, och endast för mig, men det har inte fungerat. Kan ibland också bero på andra saker jag tidigare skrivit om lååååångt tillbaka i tråden, mer som att förälskelse och sånt dör för mig bara sådär - poff!

Jag är en liten fjäril.

Ej ämnad att stanna.

Enig. Jag tror inte att det hade fungerat för mig heller. Den dagen den sorgen...
Citera
2026-01-10, 19:31
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det är så konstigt att jag inte riktigt hittar orden för att beskriva det. 😅 Om man ska snälltolka det så kanske det rör sig om en fetisch, men jag brukar tolka de som att de försöker få förtroende och nästla sig in! De verkar ju inte riktigt fatta att man faktiskt ÄR utsatt som sexarbetare och att det ÄR ett obehagligt beteende att försöka nästla sig in hos en utsatt grupp! Eller så fattar de, men bryr sig inte. Obehagligt hursomhelst.

Haha, ja, mitt vanliga jobb kräver ingen lång utbildning och skulle säkert vara en miljon gånger lättare att lajva än att låtsas vara eskort. 😂 De flesta yrken kan man ju googla fram information om, men för just sexarbete krävs det ju att man har sugit kuk för pengar för att ha förståelse för hur det känns och vad en eskort tänker.

Ja, man kan ju snälltolka det. Eller det är ju det man måste göra! Annars har man att göra med en gravt störd individ. Det är ju som du säger -- sexarbetare ÄR en utsatt grupp och att då försöka nästla sig in är helt jävla sjukt faktiskt. Jag vet inte vad som är värst? När innästlaren fattar eller inte fattar hur utsatta vi faktiskt är. VEM håller på så mot en utsatt grupp? 100% ofriska människor. Inget man som SW vill tänka på.

Man måste väl snälltolka det helt enkelt. En fetisch eller en människa med aaaaalldeles för mycket fritid.

Och det här med att suga kuk för eller använda en Satisfyer på sig själv för pengar är det bara andra sexarbetare som förstår.
Citera
2026-01-10, 19:37
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Finns ingen anledning för mig att knulla på utan att ta betalt. Som du säger har jag hittat min modell som funkar toppen, och det finns säkerligen saker som du gör, i denna bransch som jag aldrig skulle göra. Tur att det finns smaker för alla

Veterligen mig har ingen kontaktat mig.

Oj! Så sexuellt umgänge är för dig förenat med betalning. Det är ju så det oftast pratas om horor. Att vi blir "skadade" på det sättet. Att vi inte kan knulla utan att ta betalt. OM det är som du säger så borde du kanske ta en paus i ditt sexarbete, träffa en bra terapeut och försöka hitta dig själv och din sexuella njutning? Jag blir så ledsen av att läsa det här. 💔 Jag blir verkligen illa berörd.

Ta hand om dig!!! 🫶
Citera
2026-01-10, 19:42
Medlem
Citat:
Oj! Så sexuellt umgänge är för dig förenat med betalning. Det är ju så det oftast pratas om horor. Att vi blir "skadade" på det sättet. Att vi inte kan knulla utan att ta betalt. OM det är som du säger så borde du kanske ta en paus i ditt sexarbete, träffa en bra terapeut och försöka hitta dig själv och din sexuella njutning? Jag blir så ledsen av att läsa det här. 💔 Jag blir verkligen illa berörd.

Ta hand om dig!!! 🫶

Du är ju inte klok. Jag har också skrivit i några inlägg tillbaka att jag har ett fungerade privat sexliv (som inte involverar en ekonomisk transaktion). Du är duktig på att välja ut det du vill och göra egna fria tolkningar. Är det dyslexin du ska skylla på igen?

Du behöver nog mer terapitimmar än jag. En SW med fast partner som knullar andra män. Det är män du inte ens är attraherad av och verkar förakta av döma av dina väldigt bittra inlägg här genom åren. Jag blir snarare genuint ledsen för dig att du sysselsätter dig med något du inte verkar tycka om, något du inte får ut av heller ("tomma orgasmer" men pengar antar jag) och dessutom träffar sexköpare du känner olust för och inte ens är attraherad av att knulla med. Det kan inte vara lätt för dig. Ta hand om dig själv! 🫶
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-10 kl. 19:54.
Citera
2026-01-10, 19:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Du är ju inte klok. Jag har också skrivit i några inlägg tillbaka att jag har ett fungerade privat sexliv (som inte involverar en ekonomisk transaktion). Du är duktig på att välja ut det du vill och göra egna fri tolkningar. Är det dyslexin du ska skylla på igen?

Du behöver nog mer terapitimmar än jag. En SW med fast partner som knullar andra män för pengar. Det är män du inte ens är attraherad av och verkar förakta av döma av dina väldigt bittra inlägg här genom åren. Jag blir snarare genuint ledsen för dig att du sysselsätter dig med något du inte tycker om, får inte ut något av ("tomma orgasmer") eller träffar sexköpare du känner olust att knulla med. Ta hand om dig själv! 🫶

Men snälla!

Kan vi inte bara lugna oss lite. Vi vinner så mycket på att hålla en balanserad och behaglig dialog utan personangrepp. Det här ämnet är känsligt och vi alla måste få känna oss trygga. Vi behöver inte vara eniga, men inga personangrepp, please.

Nu lämnar jag tråden för ikväll och jag ska sjunga.

Ni vet vilken låt, säg?

https://www.youtube.com/watch?v=V2ktA9xUK3M&list=RDV2ktA9xUK3M&start_radio =1
Citera
2026-01-10, 20:02
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Du är ju inte klok. Jag har också skrivit i några inlägg tillbaka att jag har ett fungerade privat sexliv (som inte involverar en ekonomisk transaktion). Du är duktig på att välja ut det du vill och göra egna fri tolkningar. Är det dyslexin du ska skylla på igen?

Man kan väl säga detsamma om dig tycker jag. En SW med fast partner som knullar andra män för pengar. Det är män du inte ens är attraherad av och verkar förakta av döma av dina väldigt bittra inlägg här genom åren. Jag blir snarare genuint ledsen för dig att du sysselsätter dig med något du inte tycker om, eller träffar sexköpare du känner olust att knulla med. Du behöver nog mer terapitimmar än jag.

Jag har en fast partner som gör mig genuint kåt och som jag älskar. Han är det absolut hetaste jag sett i hela mitt liv. Det är helt overkligt att han vill vara min. ❤️ Så lever jag. Jag saknar honom varje sekund jag inte är med honom. Men trots det så säljer jag tillfälliga sexuella tjänster ibland. Det är liksom ett jobb och det finns noll att vara svartsjuk på. Det enda som är besvärligt är smittorisken. Ett ämne du inte berört överhuvudtaget. Hur ser du på den?

Genuint bittra inlägg? What? Jag föraktar inte mina kunder. Länka till inlägg där jag ger uttryck för nåt sånt. Det jag säger är att jag inte är grundattarherad av och kåt på mina kunder. Det här fattar alla. Utom väldigt delulu kunder. Känner du dig tvingad att bära upp myten om den kåta, glada och rotlösa tjejen som är helt galen i kuk? Om ja -- så fattar jag vrf. Men här kan du vill släppa den rollen?

Jag har aldrig sagt att jag inte tycker om mitt jobb eller att jag känner olust inför mina kunder. Det jag har sagt är att jag är neutralt inställd till sexet med dem. Det är lite som att tömma diskmaskinen typ. Fattar du vad jag menar?

Vad säger du om dina kunder (vääääldigt sus att du pratar om kunder som sexköpare!) som har en partner då? De knullar horor (dig och andra!) och betalar för det och går bakom ryggen på frugan. Kom inte och säg att du bara träffar singlar. Isf är du den enda horan i hela världshistorien som bara haft singelkunder. Du är nog ett unikum ändå!
Citera
2026-01-10, 20:04
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Men snälla!

Kan vi inte bara lugna oss lite. Vi vinner så mycket på att hålla en balanserad och behaglig dialog utan personangrepp. Det här ämnet är känsligt och vi alla måste få känna oss trygga. Vi behöver inte vara eniga, men inga personangrepp, please.

Nu lämnar jag tråden för ikväll och jag ska sjunga.

Ni vet vilken låt, säg?

https://www.youtube.com/watch?v=V2ktA9xUK3M&list=RDV2ktA9xUK3M&start_radio =1

Håller med!

Väldigt obehaglig ton. Något horor brukar vara bra på är att vara solidariska med varandra. Och vänliga och välkomnande. Inte aggressiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in