2026-01-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Sluta lipa...
Jonatan stoppade en farlig biljakt och du kan inte erkänna det...

Tror du att ICE skulle bara låta henne åka eller?

Brukar du köra från polisen med eller? du verkar försvara sådana handlingar
Farlig biljakt? Varför skulle det ens bli en biljakt....de har regnumret. De har filmat föraren.
De kan plocka upp dem vilken dag som helst.

mentalt svaga ice poliser kan inte hantera två damer utan att ta till vapen.
Jisses, är det verkligen en idol för dig?
Citera
2026-01-10, 19:35
Avstängd
Tyvärr hippie så fungerar det inte så.

Är du "gripen" så betyder det att de inte kan "ogripa" dig såvida inte skälet är tex fel person

Här är det solklart , hon ska gripas då åker du ingenstans.

Han dödar vem han vill om det är nödvärn...amerikanska medborgaren som du stödjer är nu i bårhuset ist för en mysig lebb kväll med sin fru.

Din vän kommer inte få ngn upprättelse

"men jag vill verkligen att Jonis ska gripas" antar jag du grinar om nu...

Dessutom så var det inte retningen som gripning skulle ske utan hon hindrade deras tjänsteutövning och du försöker förminska det som det var två teasers som bara retades lite..

Kan du inte gå och "reta" nästa polis patrull som har ett jobb och göra och sen stå i vägen för dem....

Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Två kvinnor som retas, amerikanska medborgare, ja det borde store starke agenten släppa och åka vidare och göra sitt jobb istället. Han ska inte döda amerikanska medborgare. Han ska gripa illegala invandrare, helst kriminella sådana, men på den fronten är ICE väldigt ineffektiva, fega råttor.
Citera
2026-01-10, 19:36
Avstängd
ja varför jagar våra poliser bilar även de har tagit deras regnr

är du dum i huvudet på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Farlig biljakt? Varför skulle det ens bli en biljakt....de har regnumret. De har filmat föraren.
De kan plocka upp dem vilken dag som helst.

mentalt svaga ice poliser kan inte hantera två damer utan att ta till vapen.
Jisses, är det verkligen en idol för dig?
Citera
2026-01-10, 19:37
Medlem
Citat:
Garre74 kommer säga: Självklart inte... de har rätt åsikt. En polis får inte stå framför en bil.

Var i lagboken kan man fråga lilla Garre74 vad i federala lagar som förbjuder en position framför ett fordon. Den finns inte...

Blir jag stoppad kan hela poliskåren stå framför mig, det är jag som är ansvarig för att inte åka på dem ELLER smita om jag är nu stoppad av dem.

HD har slagit fast att om en polis satt sig i situationen så kan man inte i efterhand påstå att det var fara för livet.
Citera
2026-01-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ling.Xiaoyu
Titta på videon igen. Att man ser rattrörelsen åt höger (som tar ca 0.2 s) i mobilfilmen är inte ett bevis för att agentens ögon samt hjärna uppfattar att hon är på väg mot höger istället för rakt på honom. Det är ett "vanligt" gripande som övergår till kaos bokstavligen blixtsnabbt där du efterfrågar övermänskligt omdöme. Tycka vad man vill om agenter, poliser, militärer m.m men det är människor och inte robotar (än så länge).

Sekvensen tar liksom inte en halv minut som många vill framställa det som, där agenten står fem meter åt sidan och sätter först ett skott iskallt i huvudet och sedan sakta siktar för att sätta resterande två för att sedan demonstrativt blåsa över mynningen som Dirty Harry.
Att ens ta till en pistol i en sån här situation ringar så mycket polis+USA som det bara kan bli. Vem fan drar en pistol mot någon i en trafiksituation, där bilen accelererar i från ett stillastående tillstånd.
Som jag skrivit i tråden innan: Varför händer sånt här alltid i USA? Varför aldrig i Sverige, Finland, Danmark, Norge whatever.
Citera
2026-01-10, 19:39
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
"Ni" har märkt det eftersom ni är efterblivna incels, det är inget jag lägger någon vikt vid.

Gäller inte "stand your ground" aktivister alltså?

Moget att kalla alla användare på forumet som inte håller med dig för incel i precis varenda jävla värdelösa inlägg du har gjort. Lite magstarkt för en ful beta male som kvinnor inte ens tittar på.
Citera
2026-01-10, 19:42
Medlem
[quote=Bogotabanditen|93989450]
Citat:
Till: Bogotabanditen

🥺lilla gubben vart ledsen...

Skjuta däck 😂😂😂 mkt actionfilmer i mammas källare va?

Du har aldrig gjort din militärtjänstgöring eller hur gubbe lubbe? 🥺

Vi är tränade att BEKÄMPA hotet
.

om personer är typ 100 meter med en bil så försöker man "halt" , "halt jag skjuter skarpt " dvs om man har tid att säga allt detta...

Men som i detta fall med SUV så är det bara tömma magasinet i nödvärns situationer ...då skjuter man inte några jävla däck

Flatans däck har mer IQ än dig😂😂😂

Så håll dina sk expert idéer för dig själv, jävla amatör 😂😂 "skjuta däcken "

Du vet väl att sönderskjutna däck kan utgöra ännu mer fara va??😂😂😂

Gjorde lumpen innan du ens var påtänkt - i Finland 1978, klart tuffare än här. Du känner väl till det där landet som har varit i krig i motsats till softa svennebananer som sket på sig under ww2 paukapää🤪

Glömt hur många frivilliga svenskar som åkte till Finland för att frivilligt hjälpa till under WW2?
Citera
2026-01-10, 19:42
Avstängd
Ja en riktig tuffing du är asså... och ändå verkar du inte veta om att sönder skjutna däck kan utgöra en fara då bilen stannar inte på sekunden din astuffa korkade jävel.

Trodde ni lärde sånt med, när man bekämpar fordon med Ag90 eller Psg90🥺 jag gjorde iaf det...inte lika tuff som du då...men ändå...lite koll har jag

(min farfar deltog oxå i finska vinter kriget 🥺 just saying )

Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen

Gjorde lumpen innan du ens var påtänkt - i Finland 1978, klart tuffare än här. Du känner väl till det där landet som har varit i krig i motsats till softa svennebananer som sket på sig under ww2 paukapää🤪
Citera
2026-01-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Moget att kalla alla användare på forumet som inte håller med dig för incel i precis varenda jävla värdelösa inlägg du har gjort. Lite magstarkt för en ful beta male som kvinnor inte ens tittar på.
Barnes v. Felix (2025)

Felix satte sig i en situation med en bil som han borde insett varit potentiellt farlig, och därmed föll hans vidare försvar om att skjuta Barnes.
Citera
2026-01-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filantropen888
Att ens ta till en pistol i en sån här situation ringar så mycket polis+USA som det bara kan bli. Vem fan drar en pistol mot någon i en trafiksituation, där bilen accelererar i från ett stillastående tillstånd.
Som jag skrivit i tråden innan: Varför händer sånt här alltid i USA? Varför aldrig i Sverige, Finland, Danmark, Norge whatever.

exakt, varför i helskotta drog han ens pistolen i första taget.
Det fanns exakt nu allvarliga brott att ta hänsyn till. Noll.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det har jag svårt att tro. Det var ju de lesbiska vänsterhäxorna som vägrade lyda order. Om de hade gjort som ICE beordrade dem att göra så hade inget av detta hänt.

Det var alltså helt rätt att blåsa skallen av henne i och med att en SUV räknas som vapen i den där situationen.

Eftersom det var omöjligt att veta hur vänsterhäxan tänkte där och då så tar man inga risker när hon började gasa.

Exakt.

Att det ska vara så jävla svårt för folk att förstå något så enkelt.
Citera
Avstängd
Bogotabanditen försöker blanda min text med hans som du kanske märker...

[quote=Kriper|93989635]
Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen

Glömt hur många frivilliga svenskar som åkte till Finland för att frivilligt hjälpa till under WW2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in