2026-01-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
https://www.reddit.com/r/Sverige/comments/1q8wzno/new_york_timesvideoanalys_ingen_p%C3%A5k%C3%B6rnin g/

Här ser man tydligt från flera vinklar att han aldrig är nära att träffas av bilen.
Nära är det ju iofs.
Citera
2026-01-10, 19:23
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jadegren082
Är man så dum så man bråkar med federala poliser så får man räkna med att blir konsekvenser.
ICE fanns även under Bidens tid och dom kastade ut 6000 migranter från Minneapolis utan att vänstern protesterade.

I grunden är det här bara en anledning för vänstern att gå bananas på Trump igen. De skiter i kvinnan, egentligen.
Citera
2026-01-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Med din logik så får jag köra på aktivister som blockerar våra motorvägar.
Med din logik så får aktivisterna skjuta skarpt mot alla bilar som närmar sig. Eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Drygt 2 minuter in syns det tydligt att han blir påkörd:
https://www.youtube.com/watch?v=WW7C0KfxFm0
Kolla inlägg 4934. Där länkas en video där man ser tydligt att han inte träffas.
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Sluta lipa...
Jonatan stoppade en farlig biljakt och du kan inte erkänna det...

Tror du att ICE skulle bara låta henne åka eller?

Brukar du köra från polisen med eller? du verkar försvara sådana handlingar
Två kvinnor som retas, amerikanska medborgare, ja det borde store starke agenten släppa och åka vidare och göra sitt jobb istället. Han ska inte döda amerikanska medborgare. Han ska gripa illegala invandrare, helst kriminella sådana, men på den fronten är ICE väldigt ineffektiva, fega råttor.
Citera
2026-01-10, 19:25
Medlem
Citat:
I grunden är det här bara en anledning för vänstern att gå bananas på Trump igen. De skiter i kvinnan, egentligen.
Visst skiter de i kvinnan, men hon behövs knappast för att gå bananas på Trump, han ger tillräckligt många anledningar själv.

Hallå, det räcker att titta på karln.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Man måste vara en blind idiot för att inte se att han blir påkörd. Syns extra tydligt i film nr 2 i slowmotion. Hela kroppen studsar iväg hastigt. Ingen människa kan röra sig så i normala fall.
Kolla det som länkas i inlägg 4934.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Med din logik så får aktivisterna skjuta skarpt mot alla bilar som närmar sig. Eller?

Är aktivisterna poliser enligt dig? Du har inte alla hästar hemma har vi märkt.
Citera
2026-01-10, 19:28
Medlem
Citat:
Är aktivisterna poliser enligt dig? Du har inte alla hästar hemma har vi märkt.
"Ni" har märkt det eftersom ni är efterblivna incels, det är inget jag lägger någon vikt vid.

Gäller inte "stand your ground" aktivister alltså?
Citera
Avstängd
Garre74 kommer säga: Självklart inte... de har rätt åsikt. En polis får inte stå framför en bil.

Var i lagboken kan man fråga lilla Garre74 vad i federala lagar som förbjuder en position framför ett fordon. Den finns inte...

Blir jag stoppad kan hela poliskåren stå framför mig, det är jag som är ansvarig för att inte åka på dem ELLER smita om jag är nu stoppad av dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
ja varför inte?

Med vilken rätt hade de att kräva det?

ice begår övergrepp hela tiden, verkar sakna muskulär förmåga gripa någon på ett vettigt sätt.
De hoppar på folk som om de är 5 år gamla och har grupp-bråk.

Citat:
Med din logik så får jag köra på aktivister som blockerar våra motorvägar.
Citera
Medlem
[quote=David1982|93986786]
Till: Bogotabanditen

🥺lilla gubben vart ledsen...

Skjuta däck 😂😂😂 mkt actionfilmer i mammas källare va?

Du har aldrig gjort din militärtjänstgöring eller hur gubbe lubbe? 🥺

Vi är tränade att BEKÄMPA hotet
.

om personer är typ 100 meter med en bil så försöker man "halt" , "halt jag skjuter skarpt " dvs om man har tid att säga allt detta...

Men som i detta fall med SUV så är det bara tömma magasinet i nödvärns situationer ...då skjuter man inte några jävla däck

Flatans däck har mer IQ än dig😂😂😂

Så håll dina sk expert idéer för dig själv, jävla amatör 😂😂 "skjuta däcken "

Du vet väl att sönderskjutna däck kan utgöra ännu mer fara va??😂😂😂

Gjorde lumpen innan du ens var påtänkt - i Finland 1978, klart tuffare än här. Du känner väl till det där landet som har varit i krig i motsats till softa svennebananer som sket på sig under ww2 paukapää🤪

Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen
Citera
2026-01-10, 19:32
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
På hans video ser man tydligt att hennes händer lägger om ratten, det går inte att missa om man står framför bilen. Han hade dessutom redan handen på pistolen. Han hade kunnat hoppa åt sidan men valde att dra vapnet och avrätta personen från sidan. Allting talar för att han inte agerade i nödvärn och dom fysiska bevisen visar tydligt att hon svängde åt höger. Ni ignorerar liksom grundläggande saker som att om däcken är vridna åt höger så svänger bilen åt höger.

Titta på videon igen. Att man ser rattrörelsen åt höger (som tar ca 0.2 s) i mobilfilmen är inte ett bevis för att agentens ögon samt hjärna uppfattar att hon är på väg mot höger istället för rakt på honom. Det är ett "vanligt" gripande som övergår till kaos bokstavligen blixtsnabbt där du efterfrågar övermänskligt omdöme. Tycka vad man vill om agenter, poliser, militärer m.m men det är människor och inte robotar (än så länge).

Sekvensen tar liksom inte en halv minut som många vill framställa det som, där agenten står fem meter åt sidan och sätter först ett skott iskallt i huvudet och sedan sakta siktar för att sätta resterande två för att sedan demonstrativt blåsa över mynningen som Dirty Harry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in