2026-01-10, 15:58
Avstängd
Till: Bogotabanditen

🥺lilla gubben vart ledsen...

Skjuta däck 😂😂😂 mkt actionfilmer i mammas källare va?

Du har aldrig gjort din militärtjänstgöring eller hur gubbe lubbe? 🥺

Vi är tränade att BEKÄMPA hotet
.

om personer är typ 100 meter med en bil så försöker man "halt" , "halt jag skjuter skarpt " dvs om man har tid att säga allt detta...

Men som i detta fall med SUV så är det bara tömma magasinet i nödvärns situationer ...då skjuter man inte några jävla däck

Flatans däck har mer IQ än dig😂😂😂

Så håll dina sk expert idéer för dig själv, jävla amatör 😂😂 "skjuta däcken "

Du vet väl att sönderskjutna däck kan utgöra ännu mer fara va??😂😂😂

[quote=Bogotabanditen|93986652]
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Varför blir du inte polis, då kan du skjuta på däck 😂😂

dumma jävel

Syftet var att bekämpa när hon började åka mot honom eller om han trodde det (putativ nödvärn)

Så läxan är...kör inte ifrån beväpnade poliser med en SUV som kan fel tolkas...det är så enkelt

”Dumma jävel”. Ok, här är debattklimatet mäkta sofistikerat märker jag. Skulle vara intressant att se dig i en tv-debatt tillsammans med……säg våra partiledare:
•Ok, David din tur:
- Dumma jävel!
•Tack för det David, och då är det statsministerns tur…🤣
PS ”fel tolkas”? Skrivs feltolkas, men bara om man kan svenska😉
Senast redigerad av David1982 2026-01-10 kl. 16:03.
Citera
2026-01-10, 15:59
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Det kan du omöjligt veta och i rätten kommer det framstå som rimligt att han inte vet vart hon skall åka. Höger, vänster, rakt fram? Stor risk att han blir överkörd i vilket fall som helst.

Att du tycker att det är tydligt att hon skulle svänga höger är irrelevant.

Jo, jag kan veta att sannolikheten är nära 100 % eftersom han tittade på henne.
Citera
2026-01-10, 15:59
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Noterar att nu du backar från dina grundlösa påståenden om att hon kört "flera timmar" för att komma dit. Vad duktig du är som kan ta reda på fakta. Trumprunkande clown.

Fast det spelar ju absolut ingen roll i sammanhanget, jag läste att hon var från Colorado och la ingen större vikt vid att kolla upp det eftersom det är irrelevant. Vänsterextremisten försökte köra över en polis och nu är hon död. 100% självförsvar, klappat och klart.

Jag kan backa när jag har fel, till skillnad från er vänsterextremister som sitter och medvetet ljuger er blå i ansiktet.
Citera
2026-01-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Han var framför en bil och ICE ska inte vara framför en bil. Han var oprofessionell och utsatte sig för risk och därför gick det illa.

So what, det är inte kriminellt att inte vara perfekt. Men det är kriminellt att köra över folk.
Citera
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Domstolsbeslutet där hon fråntogs vårdnaden pga child abuse med cigaretter mot hennes barns hud.

Du behöver givetvis länka detta så att man kan bedöma sanningshalten i påståendet. Det finns nämligen en MSN-artikel som hävdar att hon lämnat yngsta barnet i skolan på morgonen vilket går emot vad du hävdar.

https://www.msn.com/en-us/news/us/renee-good-was-dropping-6-year-old-son-off-at-school-when-she-was-killed-by-ice-officer/ar-AA1TQaDS
Citera
Avstängd
Citat:
Han var framför en bil och ICE ska inte vara framför en bil. Han var oprofessionell och utsatte sig för risk och därför gick det illa.
Det var tvärtom genialt. Bara hoppa framför en bil om man vill fimpa någon och sen hävda självförsvar.
Citera
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Jo, jag kan veta att sannolikheten är nära 100 % eftersom han tittade på henne.

Du menar att han observerar att hon vrider ratten till höger?

Han kan i rätten hävda att han inte såg vart hon vred ratten och var fokuserad på annat.
Citera
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Fast det spelar ju absolut ingen roll i sammanhanget, jag läste att hon var från Colorado och la ingen större vikt vid att kolla upp det eftersom det är irrelevant. Vänsterextremisten försökte köra över en polis och nu är hon död. 100% självförsvar, klappat och klart.

Jag kan backa när jag har fel, till skillnad från er vänsterextremister som sitter och medvetet ljuger er blå i ansiktet.
Ingen i tråden har haft mer fel än du och din ursäkt är generande barnslig eftersom du ändå måste racka ner på den som såg att du haft fel.

Skriv inte om saker du inte vet något. Hur svårt kan det vara.
Citera
2026-01-10, 16:01
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Du menar att han observerar att hon vrider ratten till höger?

Han kan i rätten hävda att han inte såg vart hon vred ratten och var fokuserad på annat.
Ja.

Va? Jaha, ja jo det kan han ju. Han kan säga att han är Elvis.
Citera
2026-01-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ling.Xiaoyu
Du behöver givetvis länka detta så att man kan bedöma sanningshalten i påståendet. Det finns nämligen en MSN-artikel som hävdar att hon lämnat yngsta barnet i skolan på morgonen vilket går emot ditt påstående.

https://www.msn.com/en-us/news/us/renee-good-was-dropping-6-year-old-son-off-at-school-when-she-was-killed-by-ice-officer/ar-AA1TQaDS

Hon har vårdnaden om ett barn men inte de andra två:
https://x.com/teameffujoe/status/2009671350949179887
Citera
2026-01-10, 16:02
Medlem
Citat:
Nej, hon var en helt vanlig mamma som skulle köra hem men kände sig trängd och stressade iväg med bilen.

Men ICE-mannen hade nog kunnat peppra vem som helst som stack upp den dagen.
”en helt vanlig mamma som skulle köra hem”? Hon var beordrad av federal polis att kliva ur bilen. Den ordern ignorerade hon för att istället försöka smita från platsen. Hur många vanliga mammor gör så?
Citera
2026-01-10, 16:02
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Ja.

Det är du 100% säker på hur? Han blir dessutom påkörd på sin vänstra sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in