2026-01-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gvasalia
PrestationsKuItur skrev:
🚨 💣 Bosse har synts på bild med Bleon Kurtulus. Vi har vunnit den dragkampen.
https://imgur.com/a/EQnRwxz
Prestigevärvning för Bosse om han lyckas med det. Hade förväntat mig någon utländsk klubb men det är kanske för tidigt.
Citera
2026-01-10, 11:24
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gvasalia
PrestationsKuItur skrev:
🚨 💣 Bosse har synts på bild med Bleon Kurtulus. Vi har vunnit den dragkampen.
https://imgur.com/a/EQnRwxz
Ser ut som en AI bild.
En värvning som ställer en del frågor om den görs?

*Edit* inlägget borttaget
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-01-10 kl. 11:46.
Citera
2026-01-10, 11:40
Medlem
ZlatanManias avatar
Bekräftat att Viktor Claesson lämnar Köpenhamn i sommar och drar till Sverige, Elfsborg eller Värnamo är då frågan?
Citera
2026-01-10, 12:27
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Bekräftat att Viktor Claesson lämnar Köpenhamn i sommar och drar till Sverige, Elfsborg eller Värnamo är då frågan?

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2025 - Svensk fotboll

DIF insidern ovan blev trollad sist att han var nära dif. Borde bli Ellos?
Citera
2026-01-10, 13:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Ja, lite tråkigt. Hade nog varit bättre för hans fortsatta karriär att gå till en bättre europeisk liga.
Vet inte. MLS har väl blivit ganska duktiga på talent development, och en resa till MLS är inte längre exil. Kan säkert växa, bli bättre, och landa något större.
Citera
2026-01-10, 13:45
Medlem
ardagulers avatar
Bleon Kurtulus är såklart inte påväg till Dif. Nästan troll by association att dela PK-rykten. Han har låst sig på att djurgården kommer värva Emil Bohinen från Genoa och delar med sig av sin AI-psykos där han sitter och chattar om hur bra Emil Bohinen kommer vara 2026, detsamma med Dane Scarlett.
Citera
2026-01-10, 14:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Bleon Kurtulus är såklart inte påväg till Dif. Nästan troll by association att dela PK-rykten. Han har låst sig på att djurgården kommer värva Emil Bohinen från Genoa och delar med sig av sin AI-psykos där han sitter och chattar om hur bra Emil Bohinen kommer vara 2026, detsamma med Dane Scarlett.

Kolla deras SvenskaFans sida han har droppat 12 nya in bara senaste dygnet. Benzohyena brukar dela hans info här som inside information ständigt. Två troll.
Citera
2026-01-10, 15:49
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Kolla deras SvenskaFans sida han har droppat 12 nya in bara senaste dygnet. Benzohyena brukar dela hans info här som inside information ständigt. Två troll.
Haha han kallar Gemini för sin digitala fru och fortsätter shitposta. Nu blir han ledsen för att Rangers budar på Bohinen
Citera
2026-01-10, 16:53
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Haha han kallar Gemini för sin digitala fru och fortsätter shitposta. Nu blir han ledsen för att Rangers budar på Bohinen
Var tvungen att kolla. Vem fan är han?
Citat:
Varför vi ska lira med Marqués som högerback, när vi plockat in Smajlovic (eller förlängt med Danielson).

"When your Left Back (Theo Bergvall) or your midfielders push forward, Marqués can slide inward to form a temporary "Back 3" with Smajlović and Hien. This gives Emil Bohinen more freedom to stay higher and dictate play, knowing the three monsters behind him are covering the entire width of the pitch."

Vi kanske vinner några derbyn i år, om vi ställer upp såhär?
Han sitter och ber AI analysera spelsättet med spelare som inte ens tillhör Dif?
Citera
2026-01-10, 17:08
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo

Han sitter och ber AI analysera spelsättet med spelare som inte ens tillhör Dif?
Sillygurun som breakade djurgårdens atombomb inför 2025, dvs där en viss skribent hämtar sina nyheter. Innan var det lite komiskt när han fick toklåsningar på spelare som Ola Brynhildsen och "rapporterade" om situationen men nu när han sitter och fantiserar med AI blir det bara sorgligt. Att han inte ens är säker på att vinna derbyn i sin fantasi har något.

Han är också en av två personer i hela världen som tror att Alexander Andersson kommer spela massa matcher 2026.
Citera
2026-01-10, 17:16
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo

Förfan.

Det är ständigt nya spelare in, låtsas källor, atombomber osv. Varför någon skulle vilja ta hit den personligheten och apa efter en sådan person övergår mitt förstånd men jag förmodar de är benzons bieffekter.

Enligt egen utsago har han toppjobb i USA och är en fena på Wallstreet bland annat.
Citera
2026-01-10, 18:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Bara jag som anser att Allsvenskan har tappat lite "spirit" under de senaste 15-20 åren?

Jag är egentligen en stor fan av Blåvitt, men i dag så följer jag knappt med på Göteborg eller Allsvensk fotboll öht. Det intresserar mig helt enkelt inte längre.

Ska dock tilläggas att jag slavisk följer engelsk fotboll (Arsenal), samt lokalfotbollen. Dessutom så har jag ett väldigt krävande jobb, så jag har ej heller tid till att följa Blåvitt / Allsvenskan.

Men jag tycker att AS inte alls har samma aura över sig som det vi såg under 80, 90 och delar av 00-talet. Vad har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in