2026-01-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ojdå du verkar avundsjuk på att jag räknat ut sanningen men inte du men troligtvis är du humbug extra konto för hon skäms över att vara ensam kvar att vara så blåst att hon tror att det skett en våldtäkt

Inga bevis inga vittnen inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning noll och intet finns det i bevisväg så jo han är garanterat oskyldig han låg däckad på soffan sedan tjejen drogat honom med benso det är däremot fakta gå nu tillbaka till ditt vanliga konto du behöver inte skämmas för att du är retard

Du stavar benzo olika varje gång, han har inte legat i soffan.
Han ansåg att han hade rätt till hennes kropp och hoppades på att hon bara skulle ta emot.
Han är skyldig och det är bevisat både via snap och hans bortförklaringar.
Så du och ditt iq på ca 37 kanske ska lugna ner dig.an märker på hur du skriver att du inte har någon utbildning, möjligtvis är du missbrukare, ni tror alltid att ni är bättre
Citera
2026-01-08, 23:26
Medlem
Citat:
Hade jag haft en minneslucka och någon anklagat mig är det mycket möjligt att jag i panik bett om ursäkt även om jag inte trott på det och det är precis det som hänt här.

Jag har förklarat många gånger men jag tar det en sista gång eftersom du saknar läsförståelse.

Hans minneslucka visar att han fått i sig benso, men varför skulle hon ta hem en bensad person när hon själv är nykter? En bensad person är fett jobbig så hade han redan fått i sig det hade hon självklart inte tagit hem honom. Alltså fick han i sig det hos henne men varför skulle han knappra benso när han vill ligga och benso gör en impotent? Självklart tar han inte de själv i det läget alltså måste hon ha drogat honom, enkelt och stämmer överens med övrig fakta i målet.

I scenariot att han är skyldig blir hennes beteende och all övrig fakta krystad och konstruerad, prövar man däremot tesen att hon bara hittar på för att få skadestånd så blir hennes beteende logiskt och det stämmer även in på övrig fakta FAKTA som du inte gillar din känslostyrda feministfitta alla utom du har insett att han är oskyldig känns det skönt att vara så efter?

Väldigt livlig fantasi uppenbarligen. Och du har ännu inte belagt dina påhitt med benzo över huvud taget. Det finns bara i din fantasi.

GM har kört 4 olika historier.
Först minns han inget alls. Sen minns han solklart att inget hänt. Hux flux sov han och skylde på sexsomni. Och sen har han slutligen i chaten vidgått att han hört hennes nej

Han har även i ett inspelat telefonsamtal vidgått vad som hänt.

Det är fakta i fallet.
Citera
2026-01-09, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeptikern81
Du stavar benzo olika varje gång, han har inte legat i soffan.
Han ansåg att han hade rätt till hennes kropp och hoppades på att hon bara skulle ta emot.
Han är skyldig och det är bevisat både via snap och hans bortförklaringar.
Så du och ditt iq på ca 37 kanske ska lugna ner dig.an märker på hur du skriver att du inte har någon utbildning, möjligtvis är du missbrukare, ni tror alltid att ni är bättre

Trams såklart noll bevis inga vittnen inget erkännande inga skador ingen teknisk bevisning det finns en krystad anklagelse det är allt sluta projicera dina egna tillkortakommanden på mig att du är för efterbliven för att förstå att han är oskyldig är inte mitt problem, att ni måste ljuga om att han erkänt visar att han är oskyldig annars hade caset stått på egna ben
Citera
2026-01-09, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeptikern81
Han är inte oskyldig, du påstår att du har ett intellekt högre än alla andra, inget du har bevisat.
Snarare motsatsen, lägg upp fup/dom, men det vågar du inte för att bevisen finns där att han just är skyldig.
Du är inget annat än ett troll som tror att du är något, lite skrattretande

Dom finns länkad i tråden men till och med det är du för efterbliven för att klara att hitta du är skrattretande
Citera
2026-01-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Väldigt livlig fantasi uppenbarligen. Och du har ännu inte belagt dina påhitt med benzo över huvud taget. Det finns bara i din fantasi.

GM har kört 4 olika historier.
Först minns han inget alls. Sen minns han solklart att inget hänt. Hux flux sov han och skylde på sexsomni. Och sen har han slutligen i chaten vidgått att han hört hennes nej

Han har även i ett inspelat telefonsamtal vidgått vad som hänt.

Det är fakta i fallet.

Fakta i fallet är att han gett en version och det är att ingen våldtäkt skett, fakta är också att han spekulerar eftersom han inte minns och han erkänner inget det är du som saknar basal läsförståelse,

Att han inte minns bevisar att hon drogat honom med benso.

Hennes beteende blir fullständigt logiskt i tesen att han är oskyldig men det hela blir krystat intill overklighet i tesen att han är skyldig, sen finns inga bevis inga vittnen ingen teknisk bevisning inget erkännande inga skador, hade du haft ett IQ över 60 hade du förstått att bristen på bevis är en tydlig fingervisning om att han är oskyldig
Citera
2026-01-09, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Att killen är oskyldig fattar ju alla med en iq större än sin egen skostorlek, sen hur allt gick är en annan femma.

Ja det är en annan sak men att han är oskyldig är helt uppenbart
Citera
2026-01-09, 09:34
Medlem
Citat:
Som sagt, tomma tunnor skramlar mest.

Ja det är därför du inte bara lämnar tråden istället för att sprida lögner på varenda sida
Citera
2026-01-09, 16:49
Medlem
Utan tvekan har tjejen i detta fallet planerat det hela mycket noggrant, hon tar hem en full kompis drogar honom med benso så han ska tappa minnet, anklagar honom för våldtäkt han inte kunde försvara sig mot och såg sen till att casha in, OBS ,: jag tror inte att det är såhär utan jag vet efter att objektivt granska fallet, självklart har mina enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik betydelse och har gjort det lättare för mig att räkna ut sanningen
Citera
2026-01-09, 18:43
Medlem
Citat:
Fakta i fallet är att han gett en version och det är att ingen våldtäkt skett, fakta är också att han spekulerar eftersom han inte minns och han erkänner inget det är du som saknar basal läsförståelse,

Att han inte minns bevisar att hon drogat honom med benso.

Hennes beteende blir fullständigt logiskt i tesen att han är oskyldig men det hela blir krystat intill overklighet i tesen att han är skyldig, sen finns inga bevis inga vittnen ingen teknisk bevisning inget erkännande inga skador, hade du haft ett IQ över 60 hade du förstått att bristen på bevis är en tydlig fingervisning om att han är oskyldig

Sluta med dina fantasier, om du inte bevisar dina påståenden om benzo så är det uppenbart att du fabulerar.
Citera
2026-01-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ja det är därför du inte bara lämnar tråden istället för att sprida lögner på varenda sida

Som din lögn om benzo?
Citera
2026-01-09, 19:00
Medlem
Citat:
Sluta med dina fantasier, om du inte bevisar dina påståenden om benzo så är det uppenbart att du fabulerar.

Fantasier? Jag har kommit med en objektiv opartisk granskning och kommit fram till sanningen, alla som har ett iQ högre än sin skostorlek fattar att mannen är oskyldig
Citera
2026-01-09, 19:02
Medlem
Citat:
Som din lögn om benzo?

Benso är ren fakta annars hade killen inte haft sån kraftig och svår minnesförlust det är högst osannolikt att man får det på bara alkohol ditt mongo märker att du inte lever i verkligheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in