2026-01-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Nej det är det inte, bara i din lilla fantasivärld.
Att du fantiserar om benzo gör det inte sant.

Det med benso är ren fakta, det är att de skulle skett en våldtäkt här som är rena fantasier
Citera
2026-01-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Dåså varför vill du då se en våldtäkt här när det är helt uppenbart att killen är oskyldig?

Han är inte oskyldig, du påstår att du har ett intellekt högre än alla andra, inget du har bevisat.
Snarare motsatsen, lägg upp fup/dom, men det vågar du inte för att bevisen finns där att han just är skyldig.
Du är inget annat än ett troll som tror att du är något, lite skrattretande
Citera
2026-01-08, 20:45
Avstängd
Citat:
Han har spekulerat när hon anklagar honom för saker han inte minns det är allt han har inte vidgått något sluta ljug och skäm ut dig du visar tvärtemot din agenda att han är oskyldig när du måste ljuga det borde till och med en efterbliven åsna som du fatta

Väx upp nu oxh svara på raka frågor. Att du försöker smäda mig med epitet istället för att svara på frågor om dina tvärsäkra påståenden imponerar inte på någon.
Citera
2026-01-08, 20:45
Avstängd
Citat:
Det med benso är ren fakta, det är att de skulle skett en våldtäkt här som är rena fantasier

Bevisa det då.
Citera
2026-01-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeptikern81
Han är inte oskyldig, du påstår att du har ett intellekt högre än alla andra, inget du har bevisat.
Snarare motsatsen, lägg upp fup/dom, men det vågar du inte för att bevisen finns där att han just är skyldig.
Du är inget annat än ett troll som tror att du är något, lite skrattretande

Ojdå du verkar avundsjuk på att jag räknat ut sanningen men inte du men troligtvis är du humbug extra konto för hon skäms över att vara ensam kvar att vara så blåst att hon tror att det skett en våldtäkt

Inga bevis inga vittnen inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning noll och intet finns det i bevisväg så jo han är garanterat oskyldig han låg däckad på soffan sedan tjejen drogat honom med benso det är däremot fakta gå nu tillbaka till ditt vanliga konto du behöver inte skämmas för att du är retard
Citera
2026-01-08, 20:48
Medlem
Citat:
Bevisa det då.

Har jag redan gjort med fakta, däremot är " våldtäkten" en saga du är ensam om att vara blåst nog att köpa,
Citera
2026-01-08, 21:14
Avstängd
Citat:
Har jag redan gjort med fakta, däremot är " våldtäkten" en saga du är ensam om att vara blåst nog att köpa,

Kom igen nu, du tror inte ens på dig själv.

Tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2026-01-08, 21:17
Avstängd
Citat:
Ojdå du verkar avundsjuk på att jag räknat ut sanningen men inte du men troligtvis är du humbug extra konto för hon skäms över att vara ensam kvar att vara så blåst att hon tror att det skett en våldtäkt

Inga bevis inga vittnen inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning noll och intet finns det i bevisväg så jo han är garanterat oskyldig han låg däckad på soffan sedan tjejen drogat honom med benso det är däremot fakta gå nu tillbaka till ditt vanliga konto du behöver inte skämmas för att du är retard

Jag har varken extrakonton eller är en kvinna. Du gör dig hela tiden dummare och dummare.

Och som jag jag sa, du sitter och hittar på din egen "fakta"

Annars hade du inte vart livrädd att lägga upp domen.
Citera
2026-01-08, 21:25
Medlem
Citat:
Jag har varken extrakonton eller är en kvinna. Du gör dig hela tiden dummare och dummare.

Och som jag jag sa, du sitter och hittar på din egen "fakta"

Annars hade du inte vart livrädd att lägga upp domen.

Jag har inte domen jag har kommit fram till hur det ligger till genom att analysera fakta givetvis hjälper mina enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik till, okej du är ingen kvinna då är du ännu skämmigare när du som man är känslostyrd som en kvinna och inte klarar av att se att all fakta pekar på att hon hittar på för att få skadestånd har du 60 i IQ eller varför kan du inte se det uppenbara? Patetiskt
Citera
2026-01-08, 21:26
Medlem
Citat:
Kom igen nu, du tror inte ens på dig själv.

Tomma tunnor skramlar mest.

Jag tror inte jag vet hur det ligger till, det är inte så svårt att räkna ut när man är faktastyrd
Citera
2026-01-08, 21:34
Avstängd
Citat:
Jag har inte domen jag har kommit fram till hur det ligger till genom att analysera fakta givetvis hjälper mina enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik till, okej du är ingen kvinna då är du ännu skämmigare när du som man är känslostyrd som en kvinna och inte klarar av att se att all fakta pekar på att hon hittar på för att få skadestånd har du 60 i IQ eller varför kan du inte se det uppenbara? Patetiskt

Som sagt, tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2026-01-08, 22:31
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Hade jag haft en minneslucka och någon anklagat mig är det mycket möjligt att jag i panik bett om ursäkt även om jag inte trott på det och det är precis det som hänt här.

Jag har förklarat många gånger men jag tar det en sista gång eftersom du saknar läsförståelse.

Hans minneslucka visar att han fått i sig benso, men varför skulle hon ta hem en bensad person när hon själv är nykter? En bensad person är fett jobbig så hade han redan fått i sig det hade hon självklart inte tagit hem honom. Alltså fick han i sig det hos henne men varför skulle han knappra benso när han vill ligga och benso gör en impotent? Självklart tar han inte de själv i det läget alltså måste hon ha drogat honom, enkelt och stämmer överens med övrig fakta i målet.

I scenariot att han är skyldig blir hennes beteende och all övrig fakta krystad och konstruerad, prövar man däremot tesen att hon bara hittar på för att få skadestånd så blir hennes beteende logiskt och det stämmer även in på övrig fakta FAKTA som du inte gillar din känslostyrda feministfitta alla utom du har insett att han är oskyldig känns det skönt att vara så efter?

Att killen är oskyldig fattar ju alla med en iq större än sin egen skostorlek, sen hur allt gick är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in