Citat:
Ursprungligen postat av
Demotrash
Fullt med korkade euroslödder där, precis såna jag syftar på. Och sen en till sak jag reagerar på är det här med iq och sånt som folk slänger omkring sig ibland, i diskussioner som inte har nåt med saken att göra. Jag har ju såna här judeo-kristna värderingar om att Gud skapade alla och att det finns ett människovärde liksom. Typ att alla är värda lika mycket som människor typ. Och det märks att euroslödder har en mer ”nazistisk” människosyn som är baserad på olika saker så även där skiljer det sig väldigt mycket och inte bara det politiska. Bara en sak jag tänkt på. Att ni också utgår från en annan människosyn. Att människors värde baseras på olika egenskaper snarare än på det faktum att de är skapta och levande varelser. Tänk att EU lyckats förstöra så många människor..
Inser ni inte att ni själva stjälper Europa med hur ni beter er och tänker? Ni står på den förlorande sidan och kommer förlora igen.
Ryssland har rätt i att ni är satanistiska nazister och kommer vinna över er, igen. USA med.
Jag önskar verkligen att du hade rätt. Satanistiska nazister hade gjort processen kort med icke vita och vita kollebratörer.
Visst vet vi att vi är bättre och mer utvecklade än de flesta andra raser, precis som japanerna är i Asien.
Problemet är att vi blivit passiva pga av våra politikers strävan att sko sig själv men agera medmänskligt utåt.
Hade vi tillåtit oss själva att lyfta oss ur vår passivitet hade vi gjort oss av med de politiker som säljer sin själ för monetära vinningar och rensat Europa på parasiter som raderar det samhälle som vi en gång kunde vara stolta över och som utan jämförelse är de mest avancerade i mänsklighetens historia.
Det där med att slänga sig med ord som nazist är bara ett försök, som ofta funkar, få folk att backa fr det dom instinktivt känner.
Den vita rasen behöver återta Europa för att vi återigen skall kunna utvecklas vidare istället för att retarderad så som importen av lägre stående raser nu gör.
När vi inte tillåts skydda oss själv från undergång pga att vi blivit ett auktoritärt samhälle så är vi dömd att misslyckas.
De vi har emot oss kan leva på sopor och i ruinhögar medans vi med vårt intellekt lämnat detta bakom oss.
Vi hade inte haft några problem alls att hålla er ute om det nu nte varit för att vi släpade in den trojanska hästen pga av att många misstagit dumhet för godhet.
Det är vi som tar livet av oss själv pga av att några få lät er infiltrera våra strukturer.