Citat:
Ursprungligen postat av
Demotrash
Ja särskilt alla anti-amerikanska anti-semitiska pro-EU/europeiska män här på FB. Alltså det mest avtändande som finns. Så jäkla veka män som bara sitter och skriver och gnäller om USA och Trump det är det mest oattraktiva som finns. Män som gillar fred och demokrati så extremt oattraktivt. Och sen många kvinnor tror jag inte heller män är intresserade av. Europeiska alltså, men jag vet inte är nog värre för männen. Tur de har sina europeiska kvinnor när ingen annan vill ha dom. Finns det någon som tycker europeiska män är attraktiva? Tror inte det. Svenskar som är lite tuffa och krigiska säljer vapen och sånt är hett men inte anti-amerikaner som gnäller om Grönland och står med EU fy fan vad oattraktivt.

Det är ju VEKLINGAR, som behöver vapen för att hävda sig mot obeväpnade...
RIKTIGA män är ju definitivt MOT Trump för riktiga män ska SKYDDA kvinnor och barn vid behov,
inte ge sig på folk och TA från andra och tvinga sig på kvinnor som inte vill...
Citat:
Ursprungligen postat av
Demotrash
Men inte med européer.. de är för mjäkiga helt enkelt.
Kan inte fatta hur sjukt avtändande en människa kan bli och fullt med såna här på FB. Skrämmande är man svensk borde man ändå kunna vara lite het liksom med tanke på vapenexporten hett hett med vapen men ja tyvärr får man blicka över Atlanten och åt andra håll om man vill se riktiga män tala om krig och sånt. Mmm! Kina och Taiwan 🔥
Citat:
Ursprungligen postat av
Demotrash
Ja.. det tror jag. Folk får väl säga vad de vill men de är oattraktivt när de står med EU och gnäller om USA och Grönland och att USA bryter mot internationell rätt. Helvete vad avtändande det är
Citat:
Ursprungligen postat av
Demotrash
De bygger bättre samhällen än européer. Jag hade mycket hellre bott i USA eller Kina än Europa. Jag önskar att jag var amerikan eller kines, antingen vara mer fri och bo med ett bra folk som USA eller bo i ett ordnat tryggt land som Kina.
Är du idiot eller låtsas du bara...?
- - -
F ö är jag etnisk svensk och både ganska många svenskor, sydamerikanskor, som kom till Sverige i flyktingvågen, och nu även SO-asiatiskor är attraherade av mig.
Kanske delvis FÖR ATT jag protesterar mot skitar som t ex Trump... haha
Chilenskorna gillade definitivt inte att USA stöttade Chilemilitärjuntan.