2026-01-09, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det innehållet är ju inte testat ännu.

vad tror du det är i då? Åker Katja möjligen runt med två gram bakpulver i en lite påse?

Ni "realister" är rätt lustiga ni. Hävdar att ni vet mer om "hur det egentligen ligger till" än gemene sosse eller moderat. Framstår ändå som de mest naiva och lättlurade i rummet så fort ni öppnar munnen.
Citera
2026-01-09, 15:19
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ingen viltolycka säger åklagaren utan hon hade väjt för ett mindre djur - troligen en råtta sägs det.

Shut up fucking rodents! Låter som något en helt nykter och opåverkad person väjer för. Det kanske var en islamistisk gangster råtta med bombbälte hon fick syn på.
Citera
2026-01-09, 15:20
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Raman
jo laddtorskar är inte de mest pålitliga människorna

men media borde kunna styrka sina påståenden med en polisanmälan, exempelvis

Åklagaren har sagt att personen är misstänkt för grovt rattfyllerier och ringa narkotikabrott. Samt att snabbtesterna visade på narkotika i kroppen.

Transportstyrelsen säger att körkortet togs vid vägkanten.

Enligt åklagaren är den misstänkte en tjänstledig polis och riksdagsledamot. Katja berättar själv att hon var med om en olycka den dagen och blev tagen till polisstationen.

Räcker inte det?
Citera
2026-01-09, 15:20
Medlem
Gusselbys avatar
Lite kul att väjde för en råtta har blivit till en sanning här.
Citera
2026-01-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ingen viltolycka säger åklagaren utan hon hade väjt för ett mindre djur - troligen en råtta sägs det.

Det är fan helt otroligt att hon ljuger t o m om det.

Undrar hur man kan tro på allt det andra hon påstått.
Citera
2026-01-09, 15:22
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Mkt möjligt, eller så var apparaten kass.

Oavsett får inte Aftonhoran gå ut med grovt rattfylleri när inget blås bekräftar det!

Oisin Cantwell är troligtvis Sveriges sämsta sk journalist.

Men Kajsa torskar på kokset oavsett, men rätt ska va rätt.

Aftonhoran får pudla en aning åtminstone.

AB har gått ut med att hon MISSTÄNKS för rattfylla vilken är en 100% korrekt uppgift.
Citera
2026-01-09, 15:22
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Aldrig hört detta, källa?!

Eller nått du hittat på sådår?!

Eller samma som att alla babbar är kriminella!

Nej det var på en föreläsning.
Citera
2026-01-09, 15:23
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
vad tror du det är i då? Åker Katja möjligen runt med två gram bakpulver i en lite påse?

Ni "realister" är rätt lustiga ni. Hävdar att ni vet mer om "hur det egentligen ligger till" än gemene sosse eller moderat. Framstår ändå som de mest naiva och lättlurade i rummet så fort ni öppnar munnen.

Som jag skrev så är det troligt att hon är skyldig, men jag inväntar resultatet för att vara 100%
Citera
2026-01-09, 15:24
Medlem
Citat:
Kanske var så full att hon fick en black out
Inte alls otroligt. Jag kom sällan ihåg var jag parkerade bilen när jag i min ungdom var ute på en sprit och kola bender. Har inte mycket för SD men denna kvinna har min fulla respekt om anklagelserna visar sig sanna, det är allt för lite fylla och droger i trafiken i detta skitnödiga land.

Jag ställer mig dock mycket tveksam till att hylla henne på så tveksamma grunder, ett positivt snabbtest säger ju inte mycket om huruvida vederbörande har tagit några olagliga droger.

Och vem har inte en ziplock-påse med bikarbonat i fickan mot sura uppstötningar? Jag har det i alla fall så här i jultider med mycket alkohol och all julmat.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Kanske var så full att hon fick en black out

Hög som ett höghus som inte märker att hon förlorar körkortet, att snabbtesterna visar på narkotika och att man hittar en påse med okänt vitt pulver.

Att hon väjt för en råtta och kört av vägen, är en ursäkt som bara en hög person kan komma på. Huvudet är så ur fas att hon inte kan få ur sig nåt vettigare.

Men tur att hon inte sa rådjur och nån stackars jägares blir utkallad för eftersök på rådjuret som aldrig fanns.
Citera
Medlem
Jävligt onödigt & klantigt undrar också hur mkt Pravda får betala SD för att slippa bli stämda för förtal i fylle/kokain härvan man hittat på Såsse propaganda som gick så fel. Alkotestet är obligatoriskt vid olyckor visade NEGATIVT enl.Polis samt kokain påse var visst sån fukt uppsamlare som finns i vanliga fuktkänsliga förpackningar " case closed"
Senast redigerad av TOMATJI104 2026-01-09 kl. 15:35.
Citera
2026-01-09, 15:25
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Lite kul att väjde för en råtta har blivit till en sanning här.

Det är ju åklagaren som säger det. Att hon själv sagt det. Så det är ju inte direkt en trådsanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in