Citat:
du är lite psykiskt rubbad, det märker man snabbt när du skriver. det är mycket deflektion och skylla ifrån sig.
jag har inte sagt att kvinnor har för höga krav, det jag däremot sagt är att samhället anno 2026 med nätdejting och mansöverskott kraftigt gynnar kvinnor på dejtingmarknaden.
jag har inte "klagat på att jag inte får fitta på beställning". hade du varit lite mer läskunnig, och lite mindre rabiat i ditt PMS-skrivande, så hade du sett att jag redan har erkänt mig sitta rätt bekvämt på den fronten. mitt liv är lite tufft på andra fronter kanske, men att knulla tjejer har aldrig varit mitt problem.
det stämmer däremot bra att kvinnor uppskattar pengar och andra materiella ting, samt social status, när det gäller dejting. också därför du kan se en manlig läkare med en kvinnlig undersköterska, men aldrig det omvända. kvinnor kan inte leva med män som har en lägre ekonomisk status än de själva. ganska ytligt, om du frågar mig?? men du ska väl dribbla bort den här också, din jävla rikspannbiff.
gå och mensa någon annanstans, din lodis.
jag har inte sagt att kvinnor har för höga krav, det jag däremot sagt är att samhället anno 2026 med nätdejting och mansöverskott kraftigt gynnar kvinnor på dejtingmarknaden.
jag har inte "klagat på att jag inte får fitta på beställning". hade du varit lite mer läskunnig, och lite mindre rabiat i ditt PMS-skrivande, så hade du sett att jag redan har erkänt mig sitta rätt bekvämt på den fronten. mitt liv är lite tufft på andra fronter kanske, men att knulla tjejer har aldrig varit mitt problem.
det stämmer däremot bra att kvinnor uppskattar pengar och andra materiella ting, samt social status, när det gäller dejting. också därför du kan se en manlig läkare med en kvinnlig undersköterska, men aldrig det omvända. kvinnor kan inte leva med män som har en lägre ekonomisk status än de själva. ganska ytligt, om du frågar mig?? men du ska väl dribbla bort den här också, din jävla rikspannbiff.
gå och mensa någon annanstans, din lodis.
2026? Kvinnor har alltid kunnat få män medan män har fått jobba för att få kvinnor. Så funkar det bland alla andra djurarter också. Jag frågade precis en manlig vän att visst föredrar man som man att ha det såhär och inte vill man väl ha en kvinnas "fördelar" på dejtingfronten? Han sa att så är det självklart. Så du verkar väldigt gay faktiskt.
Det där med läkare och sjuksköterska stämmer ja. Kvinnor attraheras av män med lika eller högre IQ än dom själva, medan män inte har någon sådan preferens. Kvinnor attraheras också av män med resurser (pengar), då det indikerar att han kan försörja sin kvinna och sin familj. Herregud, hur kan du inte förstå att detta är uråldriga biologiska processer och inte något som samhället har producerat på senare år? Du tycker detta är ytligt och det kanske det är, jag skäms inte ett dugg över att jag tycker rika män är attraktiva.
Du säger vad som helst för att få vara "skört offer". Jag skulle inte ligga med dig eller ens ta i dig med tång, om du och jag så var dom sista 2 människorna på jorden. Så avtändande är dina åsikter. Tänk på det i verkliga livet, att inte vädra dessa patetiska åsikter så att kvinnorna hör.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2026-01-09 kl. 14:47.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2026-01-09 kl. 14:47.