Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Du skrev att naturen har gett kvinnor "räkmacka", vilket inte är sant.
Det stämmer inte alls att kvinnor bara går på utseende. Andra parametrar spelar också roll, till och med större roll. Alla vet att en man med pengar attraherar snygga kvinnor även om han inte är särskilt snygg själv.
Hur pinsam är inte du som klagar på att kvinnor har "för höga krav"? Tänk om jag hade sprungit runt och klagat på att män inte vill ha mig och att dom borde ändra sina preferenser så att dom vill ha mig. Skämskudde. Och hade det inte framförallt varit fruktansvärt oattraktivt?
Sen har du seriösa problem med din abnormalt skeva självbild där du tror att du är mer än du egentligen är. Du borde satsa på att bli miljardär först innan du klagar på att du inte får fitta på beställning!
du är lite psykiskt rubbad, det märker man snabbt när du skriver. det är mycket deflektion och skylla ifrån sig.
jag har
inte sagt att kvinnor har för höga krav, det jag däremot sagt är att samhället anno 2026 med nätdejting och mansöverskott
kraftigt gynnar kvinnor på dejtingmarknaden.
jag har
inte "klagat på att jag inte får fitta på beställning". hade du varit lite mer läskunnig, och lite mindre rabiat i ditt PMS-skrivande, så hade du sett att jag redan har erkänt mig sitta rätt bekvämt på den fronten. mitt liv är lite tufft på andra fronter kanske, men att knulla tjejer har aldrig varit mitt problem.
det stämmer däremot bra att kvinnor uppskattar pengar och andra materiella ting, samt social status, när det gäller dejting. också därför du kan se en manlig läkare med en kvinnlig undersköterska, men
aldrig det omvända. kvinnor kan inte leva med män som har en lägre ekonomisk status än de själva. ganska ytligt, om du frågar mig?? men du ska väl dribbla bort den här också, din jävla rikspannbiff.
gå och mensa någon annanstans, din lodis.