Citat:
Ursprungligen postat av
David1982
Klart du kan stoppa en förare om du skjuter
Han sköt henne och bilen stoppades
Vargis jag antar du inte gjort din vpl eller har utb för hantering av skjutvapen men det hade jag i min militära tid...så tro mig min Erdogan älskare... vi hade diskussioner, prov om allt som har skett...
Han kommer gå fri punkt...För han kan lagen som jag...du kommer

för du hoppas (känslor) för mkt
Jag har svårt att tro att Försvarsmakten tappat så mycket kvalitet att de skulle ha släppt en sån som du nära några skarpladdade vapen. Tvärtom verkar din alternativa verklighet ha en hel del inslag från Hollywood-filmer.
Och rent psykologiskt kan man ju undra varifrån behovet att försöka hävda att man förstår sig på vapen kommer. Dina vapenfantasier har ju absolut inget att göra med vad som hänt i USA...
Jag är dessutom noll intresserad av vad det amerikanska rättsväsendet kommer fram till, jag är helt säker i min egen bedömning. Det är sällan det finns så mycket videomaterial ur så många vinklar, så det som hände är kristallklart.
Och som sagt, att du sitter i ett anonymt svenskt forum och gottar dig åt att "kärringen" fick vad hon förtjänade och att ICE-agenten kommer att komma undan säger precis allt man behöver veta om dig.