2026-01-08, 14:41
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Vi har två stycken myndigheter, Polismyndigheten och transportstyrelsen, som bekräftar uppgifterna där den sistnämnda bekräftar att hon blivit av med körkortet.
Men Katja säger att hon inte känner till händelsen och enbart har varit med om viltolycka.
Man blir inte av med körkortet vid en viltolycka.

Jag har svårt att se att två separata myndigheter har fel i uppgifterna angående omhändertagandet av körkortet.

Hon ljuger så det bara skriker om det och jag blir galen på det.
Inte nog med att aset kör bil onykter utan hon stöttar kriminell verksamhet och finansiellt stöttar dom direkt (kokain).
Sedan ljuger hon om det!
Och hon är POLIS! Inom NOA dessutom!

Hon har självmant totalt förstört hela sin framtid.
Hon ska inte ha ett enda yrke kvar i behåll, till ICA frysen och jobba med dig. Om ens det.
Efter fängelsestraff såklart.
SD anhöngarna har säkert en logik förklaring
Citera
2026-01-08, 14:41
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Just nu kan man bara spekulera.
Analys av blodprov ska ske. Om det visar sig att hon inte var onykter och att inget knark funnits, händer inte så mycket.
Om det visar sig att hon var onykter och körde bil är hennes politiska karriär över. Hon lär plockas bort från riksdagslistan.
Då kan hon avbryta tjänstledigheten från polismyndigheten och återgå till att vara polis. Polismyndigheten kan såklart försöka säga upp henne men alkoholism, om hon lider av det, räknas inte som saklig grund för uppsägning. Hon kan åläggas att gå i behandling. Som sagt utredningen får utvisa.
Synd att kokain går ur kroppen på 24h. T.ex cannabis finns kvar i 1-3 veckor.
https://friskvacker.se/drogtester-hur-lange-olika-substanser-syns-i-kroppen/
Hon kan iallafall bli rentvådd ett dygn bakåt. Eller inte.
Citera
2026-01-08, 14:42
Medlem
Nyberg har själv varit pådrivande i att straffen för narkotikabrott ska vara hårdare. Ironiskt.

https://www.sverigesradio.se/artikel/sd-om-knarkflodet-i-posten-lagen-verkar-inte-fungera-alls
Citera
2026-01-08, 14:42
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
En oskyldig person hade förklarat läget för chefredaktören, som påbörjat en undersökning med högsta prioritet, och tagit bort artikeln på tre röda om det finns det minsta tvivel. Mer troligt är väl att hennes hjärna är påverkad av långvarigt sprit och narkotikamissbruk.

Jag är inne på din linje att hon döljer något. Men samtidigt så blir man ju fundersam att det kan skilja sig så mycket.
Citera
2026-01-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Synd att kokain går ur kroppen på 24h. T.ex cannabis finns kvar i 1-3 veckor.
https://friskvacker.se/drogtester-hur-lange-olika-substanser-syns-i-kroppen/
Hon kan iallafall bli rentvådd ett dygn bakåt. Eller inte.

Det går att testa på hårstrån vad jag har förstått, då man kan hitta bruk längre tillbaka i tiden. Dock vet jag inte om polisen använder sådana tester.
Citera
2026-01-08, 14:44
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Det går att testa på hårstrån vad jag har förstått, då man kan hitta bruk längre tillbaka i tiden. Dock vet jag inte om polisen använder sådana tester.
Hon skulle själv kunna initiera det testet om hon är oskyldig.
Citera
2026-01-08, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonWrede
polisen hittade påse med ""misstänkt"" kokain...

Aftonblaskan påstår inte att det är kokain, de skriver bara misstänker.

Mata inte trollet.

Aftonblaskan skriver väldigt mycket, sedan att de hänvisar till polisen är intressant då åklagaren säger att de inte kan kommentera uppgiften innan analysen är klar. Polisen är mer frikostig med information till pressen än åklagare är ju intressant bara det...
Citera
2026-01-08, 14:46
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Fyfan vilken vidrig hora. Smutsig hycklerifitta, jävla laddhjärna.
Släng henne i fängelse.
Hon hade kunna köra ihjäl ett barn i mellandagarna påtänd och full.

Hon har fan ett ansvar att uppföra sig som politiker och Polis!
Citera
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akamull
Kollade precis på hennes bil och den hade då inga spår av någon viltolycka.

En märklig detalj är att hon behövde åka in till stationen för en sådan viltolycka. Jag har kört på djur ett flertal tillfällen. Aldrig att polisen orkat åka ut till platsen. Då är det ändå ingen direkt brist på rödflagg när de slår på mitt personnummer. Hennes personnummer måste ju vara vitt som kokain. Så hon måste ha uppträtt märkligt både i telefon, och på platsen när polisen kom.

Varför man ens ringer snuten om man kör på ett djur och är påverkad? Särskilt om bilen inte ens är skadad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag är inne på din linje att hon döljer något. Men samtidigt så blir man ju fundersam att det kan skilja sig så mycket.

En möjlighet är att hon är så fullständigt insnöad i alternativmedia att hon inte tror att SD:s väljare - som ju är de hon bryr sig om - aldrig läser eller i vart fall inte tror på mainstreammedia. Detta är såklart fel - de SD-väljare som "räknas" vid val eftersom de är mer flytande läser och tror troligen mer på mainstreammedia än på alternativa kanaler.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Halva tråden innehåller gråt om att MPare minsann också knarkar, flera har hävdat att det är "fake news" eftersom de idoliserar peddos, och bara mååååste härma, och nån jävla tomte sitter och hävdar att skälet till att SDare är överrepresenterade bland kriminella är för att staten (dvs SD och deras bajsrand) är taskiga och sätter dit SDare mer än folk i andra partier.

Så gör dig själv en tjänst och sluta inbilla dig att SDare inte är en hög blöjbäbisar som drar på sig offerkoftan i alla lägen, du skämmer ju ut dig.
Sök vård.
Du är totalt verklighetsfrånvänd.
Citera
2026-01-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Hon skulle själv kunna initiera det testet om hon är oskyldig.

Ja absolut. Det går troligen att ta ett sådant privat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in