Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Aha. Spansk joint.
Ja gör det och återkom gärna med resultatet. Är osäker själv på vad som är bäst.
Behöver inte decarba budsen om de ska rökas, funkar bra ändå, med reservation att jag testade ny sort.

Jag som gjort fel, även om det funkade det med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps0.0
Det har varit mycket helgdagar och om du beställt till din brevlåda så delar de bara ut varannan arbetsdag. Du kan söka här, när de kommer till dig:
https://www.postnord.se/vara-verktyg/sok-utdelningsdag
Det
kan gå fortare om man beställer till box.
Deras app visar inte alltid rätt, jag skulle fått paket igår,
men då var det ju en röd dag.
Rättelse: Röd dag i tisdags och ingen utdelning på min adress igår. Beställde den 3:de och fick idag.
Går att tajma sin beställning så att det kommer nästa dag om man beställer på morgonen, men då får man ha koll på utdelningsdagar och helger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Kass o beror med största sannolikhet på dålig brännare i engångs vape.
Ni som har problem med sändningar, varit mkt kontroller på terminaler. Kan va det, just saying.
Tror först och främst på att Postnord kör med varannandagsutdelning och vissa adresser får bara utdelning två dagar i veckan. Räkna bort helgerna så kan det bli många dagar utan postutdelning.
Ku*hy hade information på sin sida om att man var tvungen att beställa innan den 28:de för att hinna få det innan nyår, och då till box pga. Postnords få utdelningsdagar.
Mitt paket skulle hem till min låda, men hamnade på en Direkten trots att det står ENDAST POSTLÅDA på paketet. Postnords app har dessutom strulat för mig idag, den kommer upp men släcks ner direkt igen. 🤷♀️