Citat:
Ursprungligen postat av
Audiman
Ser mycket bra ut, 4st battery of shottubes, måste testa den någon gång.
Jo, den är bra faktiskt. Inte som Shock Wave men lite tryck i bröstet ger den
Citat:
Ursprungligen postat av
Bazecoon
Smällde scream shots nyligen och jämförde med cha ba duo. Ingen skillnad i knall tycker jag.
Tycker Scream Shotsen var rätt ojämna. Mina Cha Ba Duo smällde iallafall högre. Mina är dock från första batchen. Vet inte om det kommit en nyare, för då kan nog smällen vara likadan som i Scream Shots
Citat:
Ursprungligen postat av
DragforADHD
någon som har fyrverkerier kvar efter nyåret?

Jo, faktiskt. Skulle skjutit mer småtårtor men jag hann tyvärr inte. Men fick iväg en del airbombs iallafall
Citat:
Ursprungligen postat av
SyntaxGlenn
Snyggt

Time Rain Palm är riktigt fin asså och som du säger så är där inte mycket blå i den där crosette-tårtan
För egen del var det ett bra nyår. Tyvärr dimma på tolvslaget.. Hade det inte varit det hade det varit perfekt för det blåste ingenting alls. Precis när jag skulle gå in började det duggregna också
Hammargrens - Whispering Skies
Fan vad bra dom är alltså.. 5/5
Funke/Iskram Line - Wzor
Riktigt bra och fina saluter i den 4/5
Vulcan - Scream
Riktigt bra att ha i arrangemang. Både tjut och crosetter! Kul att dom lagt salvan som smäller sist numera. Har iallafall för mig att den var uppdelad på två ställen förr 5/5
Funke - Gold-Blue Variations
Asså vilken bra intensitet i det blåa! Och vilket häng.. Fin mine också och är varierad 5/5
Meto - Stardust
Gjorde sig tyvärr inte bra i dimman. Förutom crosetterna som är lite grövre i denna tårtan 4/5
AFAC - Harlequin
En trevlig tårta som är varierad. Sticker ut lite. Jättebra smäll i salvorna med blink. Hade finalen varit bättre hade den varit 5/5. Nu får den 4/5
Funke/Argento - Volta Multifärg
Riktigt rolig. Denna är perfekt att kombinera med andra tårtor. Den skulle gå ensam men övergången var lite för snabb
Funke - Goldbomber
Fan vad den levererar alltså. Såg den på en provskjutning och vinden tog den men nu när det var vindstilla var den perfekt. Varierad trots bara guld 5/5
Riakeo - Miami
Boostade denna tårtan med tre stycken rader från en Napad (Funke/Iskra Line). Riktigt bra tårta för 1999 kr! Spred sig bra och var verkligen jättefin. Jättekul med snurrorna på slutet. Mina rader från Napad gick lite för snabbt. Skulle gjort så att dom kom något senare. Men fy fan vad saluterna bonkade på! Dyr tårta men så här pass bra saluter i konsumenttårtor hittar man inte annars. Båda tårtorna får 5/5
Hade problem med övergångarna på några tårtor tyvärr. Tog dom från sista röret över till nästa med stubin men förmodar att det var för liten kaliber för dom antände inte alls. Här är en video på skjutet:
https://www.youtube.com/watch?v=sOZzsP2peQA