2026-01-06, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Tycker hennes stora barn försvunnit mer och mer. Eller har hon äntligen accepterat att de inte vill vara med i hennes vlogg?

Jag tror de är mycket I Stockholm nu på lovet speciellt.
Yngsta stora sonen kommer nog tillbaks när skolan börjar.
Citera
2026-01-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Då får hon väl använda sina muskler. Sen har hon väl starka, friska barn eller är inget stort barn hemma längre?

Svart kaffe-teorin hon berättar om är dåligt berättad, men själva kontentan håller jag med om. Dock följer hon verkligen inte den teorin själv, men visst är den ett bra tips. Fokusera inte på negativa saker, lägg fokus på det du vill uppnå.
Hon följer absolut inte den teorin, hon fokuserar och identifierar sig med sin/a sjukdomar. Hela hennes person kretsar kring diagnoser och olika sjukdomar
Citera
2026-01-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Tycker Ellie att de är ordning på hennes senaste story?
Jovisst de är en meter fri arbetsyta men allt annat som står intryckt.

Tänkte precis samma sak! Tänkte om detta var en före bild innan hon städat… 😂😅
Citera
2026-01-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Jag tror de är mycket I Stockholm nu på lovet speciellt.
Yngsta stora sonen kommer nog tillbaks när skolan börjar.

De firade inte jul tillsammans, de firade inte nyår tillsammans. Jag har också stora barn, men nog ser vi till att träffas allihop någon dag under julen.
Att skylla på flickvänner och annat känns bara märkligt. Just jul är en tid för familjen.
Ta med flickvännerna då?
Citera
2026-01-06, 14:39
Medlem
Citat:
De firade inte jul tillsammans, de firade inte nyår tillsammans. Jag har också stora barn, men nog ser vi till att träffas allihop någon dag under julen.
Att skylla på flickvänner och annat känns bara märkligt. Just jul är en tid för familjen.
Ta med flickvännerna då?

Ja det kanske har hänt något. Det förstår jag att hon inte vill prata om för respekt mot dem.
Hon filmar förvisso Mellon i tid och otid men men.
Citera
2026-01-06, 15:38
Avslutad
Citat:
Ja det kanske har hänt något. Det förstår jag att hon inte vill prata om för respekt mot dem.
Hon filmar förvisso Mellon i tid och otid men men.

Det är lågt att exponera sina barn sådär utan samtycke. De stora barnen kan ju iaf välja om de vill vara med.
Citera
2026-01-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ta med flickvännerna då?

En var ju där till dagen innan julafton och den andra skulle väl åka utomlands för att fira jul?
De har väl aldrig haft så stora traditioner eller familjerutiner, inte vad man sett i vloggarna, så det är inte så konstigt om barnen inte tycker det är viktigt att fira jul tillsammans.
Citera
2026-01-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ta med flickvännerna då?

Ellie har sällan umgåtts med sina tre äldre killar när de var yngre heller. Alla åt i sina rum och de hade aldrig nåt gemensamt. Det enda de gjorde ihop var några dagars semester på sommaren.

När Mellon kom så har det blivit ännu mindre tid till de äldre. Mellon har satts på en piedestal när han föddes. Minns i en vlogg när hon fick brytet på killarna. Hon skrek: "jag har fan inte tid att städa efter er också!!! Jag har Mellon att ta hand om!!!!!"
Det var efter att hon och Mellon hade varit i väg hela dagen och killarna hade lagat mat i köket och det såg inte fint ut. Men för helvete Ellie, den minsta av de stora var 11 år. Ta då ansvaret att laga mat själv till dom i din svinstia innan du ger dig i väg .
Citera
2026-01-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Tänkte precis samma sak! Tänkte om detta var en före bild innan hon städat… 😂😅
En timme, sen är skiten tillbaka på bänken. Så jävla grisigt i alla vloggar.
Citera
2026-01-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det är lågt att exponera sina barn sådär utan samtycke. De stora barnen kan ju iaf välja om de vill vara med.

Verkligen, många på YouTube som gör det.
Citera
2026-01-06, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det är riktigt lågt ja. Hoppas åtminstone att Mellon får betalt av det hon tjänar då han är mest exponerad.
Citera
2026-01-06, 18:42
Avslutad
Citat:
Det kan man lugnt säga att hon inte gör. Hon fokuserar ständigt på kritiken hon får istället för att foka på all fina följare och kanske tacka för alla hundra tusen kronor hon har fått av dem.
Så sant, jag tror inte att Ellie någonsin kommer kunna ändra sig att inte dra upp kritiken eller ev. elaka kommentarer/meddelanden utan då hänger hon ut personens konto som hon gjorde igår.

Det lär komma fler GoFundMEs tiggeri från henne. Den ena är ju fortfarande uppe... Skamligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in