2026-01-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Anmäla det hela hos polis då. Och delge dom dina vattentäta bevis. Så kan du ju återkoppla sedan när kvinnan blir dömd för falska angivelse om ett år eller så. Ok ?

Fram tills dess kommer jag fortsätta sprida sanningen i gruppen så inte era lögner om en oskyldig man ska stå oemotsagda, tack och lov finns det fler med hjärnceller i tråden som fattar att han är oskyldig
Citera
2026-01-05, 20:09
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Fram tills dess kommer jag fortsätta sprida sanningen i gruppen så inte era lögner om en oskyldig man ska stå oemotsagda, tack och lov finns det fler med hjärnceller i tråden som fattar att han är oskyldig

Ok, vi syns om ett år eller så när kvinnan blivit dömd då på den bevisning du framfört till polisen...
Citera
2026-01-05, 20:11
Medlem
Citat:
Han har som sagt aldrig erkänt det är en lögn ni nazifeminister upprepar i tron att den då ska bli mer sann. Sanningen är att han minns inget eftersom tjejen drogat honom i syfte att lättare kunna sätta dit honom och få pengar

Som sagt att ni måste ljuga om att han erkänt stärker bara min teori eftersom ni har så svagt case att ni måste ljuga för att inte hela skiten ska falla ihop som ett korthus

Låter mer som du har livlig fantasi. Han har erkänt våldtäkt.
Citera
2026-01-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Låter mer som du har livlig fantasi. Han har erkänt våldtäkt.

Du menar att han erkänt för att han inte högljutt protesterat när han blir anklagad och inte minns något? Vem som helst som har minsta läsförståelse ser att det inte finns något erkännande i chatten sluta ljug det stärker inte ditt case om du tror det feministfitta
Citera
2026-01-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Ok, vi syns om ett år eller så när kvinnan blivit dömd då på den bevisning du framfört till polisen...

Du är efterbliven som underskattar en stjärna som mig men din iQ matcher nog din skostorlek annars hade du inte köpt detta tramset
Citera
2026-01-05, 20:23
Medlem
Citat:
Du menar att han erkänt för att han inte högljutt protesterat när han blir anklagad och inte minns något? Vem som helst som har minsta läsförståelse ser att det inte finns något erkännande i chatten sluta ljug det stärker inte ditt case om du tror det feministfitta

Han erkänner att han inte hörsammade hennes nej. Han minns. Han vet.
Citera
2026-01-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han erkänner att han inte hörsammade hennes nej. Han minns. Han vet.

Näpp det är dina lögner konversationen visar att han inget minns han måste vara en väldigt snäll kille som inte direkt avfärdar hennes anklagelse, som sagt han är helt oskyldig skulle inte skriva det om jag inte visste det helt säkert
Citera
2026-01-06, 18:10
Medlem
Citat:
Det är enkel logik man får inte såna minnesluckor av bara alkohol, en bensad person är svinjobbig så hade han varit bensad redan hade hon inte tagit med honom alltså är enda alternativet att han fick i sig det hos henne han skulle ju inte ta ett preparat frivilligt som förstör potensen ännu mer när han har fitta i huvudet så enda rimliga förklaringen är att hon drogat honom..

Det gäller bara att gå stenhårt på fakta och inte låta känslorna styra då är det tämligen enkelt att räkna ut hur det ligger till, i detta fallet hittar tjejen på för att få skadestånd detta vet jag helt säkert

Det du hittar på i ditt eget huvud är inte fakta.

Hela din story om benzo är alltså påhittad i din egetön misogyna fantasivärd. Bra, då vet vi.
Citera
2026-01-06, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
finns inga flertalet nej hon sa ja knulla mig tack.

det är sanningen sluta ljug nu

Och vart hittar du fakta som styrker ditt påståede?
Citera
2026-01-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
finns inga flertalet nej hon sa ja knulla mig tack.

det är sanningen sluta ljug nu

Och vart hittar du fakta som styrker ditt påståede?
Citera
2026-01-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Jag är ju inte av uppfattningen att det är en våldtäkt hon var med om. Jag värnar om de riktiga offer som vet vad en våldtäkt är i dess rätta bemärkelse.

Ser henne som sagt inte som ett offer. Då hade jag ju pratat för hennes sak, som du.

Jag är av uppfattningen att hon brustit i sitt ansvar som både människa och kompis.

Kanske kan köpa sina vänner i fortsättningen.

Så om din kompis vill penetrera dig i anus och du upprepade gånger säger nej, slårbort hans händer och drar upp dina som han försöker dra ner och att han till slut kör upp sina fingrar och penis i dig så är det helt ok?

Att kalla den oönskade penetreringen av ditt anus en våldtäkt vore ju ett hån mot riktiga offer.
Citera
2026-01-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag har inte skrivit något om kvinnor som suger av dyngfulla män. Det finns inget att minnas. Ljuger du medvetet? Eller önskar du ta tillbaka ditt felaktiga påstående?

Du skrev att om en kvinna som skulle utföra oralsex på en berusad man som inte gett sitt samtycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in