2026-01-05, 18:19
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Jaha? Det är sjukt att påpeka att det faktiskt är våldtäkt då man trycker in sin penis i en annan person? Trots dennes nej? Säger ju lite mer om dina fantasier.

Jodå. Och där ingår att fatta vad ett nej betyder.

Ehh. Näe. Däremot är andra brottsliga ageranden inte mitt fel.

Ja. Idetta fall på den som utförde sex med en person mot dennes vilja. Som lagen säger.

Ja? Att utföra samlag med en person visar att denne intr vill delta

Du är sjuk och ger därför uttryck för sjuka resonemang. Ett symptom på det är är att diskutera sina egna halmgubbar med sig själv och föreställa sig att det är smart och att ingen förstår. Eller kanske bara finns njutning i att folk vet att du ljuger och inte bry sig att alla vet. Det kan bara du svara på.

Det är förstås meningslöst, men jag skall påpeka att frågan från början alltså gällde om du som man och vän har något ansvar för hur dina kvinnliga vänner mår och vad de gör på fyllan om du har chansen att stoppa dem eller hjälpa dem. Speciellt som gäster i ditt hem när du erbjudit dig att de skall få sova över.

Det går tydligen inte att svara på för vissa och jag är så gott som helt övertygad om att det verkligen beror på ett sjukligt tillstånd och en narcissistisk syn på eget ansvar.
Citera
2026-01-05, 19:00
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Du är sjuk och ger därför uttryck för sjuka resonemang.

Ok. Så bara för att man tillåts sova i samma säng som en annan person så ska man också ha rätt att föra in sin penis i vederbörande? Trots dennes upprepade nej? Och den hållningen är frisk?

Citat:
du som man och vän har något ansvar för hur dina kvinnliga vänner mår

Det är mitt ansvar hur jag beter mig mot dem ja, som att tex inte penetrera dom bara för att dom låtit mig sova i samma säng.

Citat:
och vad de gör på fyllan

Nix, deras ansvar

Citat:
om du har chansen att stoppa dem eller hjälpa dem.

Ja jag kan ju tex säga nej om jag inte vill ha sex med dom, som i detta fall...

Citat:
Speciellt som gäster i ditt hem när du erbjudit dig att de skall få sova över.

Jag kan fortfarande säga nej till sex. Då betyder det att jag inte vill ha sex. Mao precis det målsägande gjorde här.

Citat:
Det går tydligen inte att svara på för vissa

Svara på vad? Att det är ens eget fel om man våldtar folk? Även om man är i fyllan? Även om det är i samna säng som offret? Även om offret låtit en sova där?

Citat:
och jag är så gott som helt övertygad om att det verkligen beror på ett sjukligt tillstånd

Eller vanlig enkel förmåga att förstå vad ordet " nej" betyder?

Citat:
och en narcissistisk syn på eget ansvar.

Att andra väljer begå brott är dom personernas ansvar ja. Inget narcissistiskt med det öht.
Senast redigerad av Palfagel 2026-01-05 kl. 19:16.
Citera
2026-01-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Du är sjuk och ger därför uttryck för sjuka resonemang. Ett symptom på det är är att diskutera sina egna halmgubbar med sig själv och föreställa sig att det är smart och att ingen förstår. Eller kanske bara finns njutning i att folk vet att du ljuger och inte bry sig att alla vet. Det kan bara du svara på.

Det är förstås meningslöst, men jag skall påpeka att frågan från början alltså gällde om du som man och vän har något ansvar för hur dina kvinnliga vänner mår och vad de gör på fyllan om du har chansen att stoppa dem eller hjälpa dem. Speciellt som gäster i ditt hem när du erbjudit dig att de skall få sova över.

Det går tydligen inte att svara på för vissa och jag är så gott som helt övertygad om att det verkligen beror på ett sjukligt tillstånd och en narcissistisk syn på eget ansvar.

Självklart har kvinnan allt ansvar för att hon hittar på och ropar våldtäkt för en situation hon själv bjudit hem, men du vet ju att jag räknat ut hur det ligger till
Citera
2026-01-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ok. Så bara för att man tillåts sova i samma säng som en annan person så ska man också ha rätt att föra in sin penis i vederbörande? Trots dennes upprepade nej? Och den hållningen är frisk?

Det är mitt ansvar hur jag beter mig mot dem ja, som att tex inte penetrera dom bara för att dom låtit mig sova i samma säng.

Nux, deras ansvar

Ja jag kan ju tex säga nej om jag inte vill ha sex med dom, som i detta fall...

Jag kan fortfarande säga nej till sex. Då betyder det att jag inte vill ha sex. Mao precis det målsägande gjorde här.

Svara på vad? Att det är ens eget fel om man våldtar folk? Även om man är i fyllan? Även lm det är i samna säng som offret? Ävenbom offret låtit en sova där?

Eller vanlig enkel förmåga att förstå vad ordet " nej" betyder?

Att andra väljer begå brott är dom personernas ansvar ja. Inget narcissistiskt med det öht.

Du är inte så efter att du på riktigt tror på hennes skitsnack du kör en feministisk agenda helt och hållet styrd av känslor och bryr dig inte åt vilket håll faktan pekar
Citera
2026-01-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Finns ingen FUP även om det varit intressant att läsa, en åsna kan räkna ut att mannen är oskyldig och att kvinnan bara hittar på för att få skadestånd gäller bara att gå 100 procent på fakta och lägga känslorna åt sidan så kommer man rätt

Menar du att förundersökningen i ärendet har bedrivits utan dokumentation?
Citera
2026-01-05, 19:18
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Självklart har kvinnan allt ansvar för att hon hittar på och ropar våldtäkt för en situation hon själv bjudit hem, men du vet ju att jag räknat ut hur det ligger till

Det är din teori och inget som det finns något som styrker. Hade så varit fallet hade hon garanterat blivit anmäld, kanske även åtalad och dömd för falsk angivelse. Verkligen inget rättsväseendet ser på med blida ögon, läste nyligen om en tidigare helt ostraffad 19 årig tjej som dömdes till fängelse för det bla, och det med all rätt också.
Citera
2026-01-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Menar du att förundersökningen i ärendet har bedrivits utan dokumentation?

Menar att det finns ingen FUP vi får ta del av allt är hemligstämplat så hyndan kan förbli anonym och falskt anklaga fler killar för att få skadestånd
Citera
2026-01-05, 19:39
Medlem
Citat:
Det är din teori och inget som det finns något som styrker. Hade så varit fallet hade hon garanterat blivit anmäld, kanske även åtalad och dömd för falsk angivelse. Verkligen inget rättsväseendet ser på med blida ögon, läste nyligen om en tidigare helt ostraffad 19 årig tjej som dömdes till fängelse för det bla, och det med all rätt också.

Nä för det sitter ju alkoholiserade pensionärer i tingsrätten men jag funderar själv på att lämna mina upplysningar alla kan inte vara lika smarta som jag, ha samma livserfarenhet i kombination med enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende juridik allt jag är betydligt smartare än er andra och det är därför jag räknat ut sanningen, finns inga motsägelser all fakta blir logisk i tesen att hon bara hittar på, i teorin att han är skyldig blir allting däremot jävligt konstigt krystat och konstruerat.

Som sagt jag är jävligt mycket smartare än de flesta av er och det är också därför jag tillskillnad från er kommer rätt i mina slutsatser
Citera
2026-01-05, 19:42
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Nä för det sitter ju alkoholiserade pensionärer i tingsrätten men jag funderar själv på att lämna mina upplysningar alla kan inte vara lika smarta som jag, ha samma livserfarenhet i kombination med enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende juridik allt jag är betydligt smartare än er andra och det är därför jag räknat ut sanningen, finns inga motsägelser all fakta blir logisk i tesen att hon bara hittar på, i teorin att han är skyldig blir allting däremot jävligt konstigt krystat och konstruerat.

Som sagt jag är jävligt mycket smartare än de flesta av er och det är också därför jag tillskillnad från er kommer rätt i mina slutsatser

Anmäla det hela hos polis då. Och delge dom dina vattentäta bevis. Så kan du ju återkoppla sedan när kvinnan blir dömd för falska angivelse om ett år eller så. Ok ?
Citera
2026-01-05, 19:58
Medlem
Citat:
Menar att det finns ingen FUP vi får ta del av allt är hemligstämplat så hyndan kan förbli anonym och falskt anklaga fler killar för att få skadestånd

Han har ju erkänt. Så det är ingen falskanmälan.
Citera
2026-01-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han har ju erkänt. Så det är ingen falskanmälan.

Han har som sagt aldrig erkänt det är en lögn ni nazifeminister upprepar i tron att den då ska bli mer sann. Sanningen är att han minns inget eftersom tjejen drogat honom i syfte att lättare kunna sätta dit honom och få pengar

Som sagt att ni måste ljuga om att han erkänt stärker bara min teori eftersom ni har så svagt case att ni måste ljuga för att inte hela skiten ska falla ihop som ett korthus
Citera
2026-01-05, 20:05
Medlem
Citat:
Anmäla det hela hos polis då. Och delge dom dina vattentäta bevis. Så kan du ju återkoppla sedan när kvinnan blir dömd för falska angivelse om ett år eller så. Ok ?

Fram tills dess kommer jag fortsätta sprida sanningen i gruppen så inte era lögner om en oskyldig man ska stå oemotsagda, tack och lov finns det fler med hjärnceller i tråden som fattar att han är oskyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in