Citat:
Ursprungligen postat av
andeta
Att du tar till personangrepp istället för argument bevisar bara min poäng: du har inget svar på den faktiska analysen.
- Vem betalar mig? Ingen. Det kallas för självständigt tänkande. Att se USA:s hyckleri kräver inget ryskt bankkonto, det kräver bara att man läser historia.
- "Diktator" som vapen: Du sväljer etiketten för att den gör världen enkel. Jag ifrågasätter den för att den används som förevändning för att svälta folk och stjäla olja.
- Folkrätt vs. Djungelns lag: Om du föredrar en värld där Washington godtyckligt kidnappar ledare de ogillar, så är det du som förespråkar kriminalitet, inte jag.
Du är arg för att jag stör din bekväma bubbla. Det bjuder jag på. Ska vi gå tillbaka till fakta, eller vill du fortsätta med etiketter?
Det hela är mycket enkelt: 1.Maduro är en valfuskare och Diktator, På samma nivå som Assad,, 2 Usa har sin vana troget i Latinamerika agerat och brutit mot internationella regelverk, Trump har troligen även brutit mot Usas nationella regler, Vilket han ger fullkomligt fan i,,! 3, Du är inte någon som går ut i strid till försvar för små nationers rätt, Då hade du för länge sedan tagit upp Ukrainas situation! Nej du rycker ut med ordväggar till försvar för Maduro, Vilket säger en del om dina värderingar,,