2026-01-05, 22:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kanske är precis så att jag var med och anledningen till att jag skriver är för att det förekommer så många lögner om droger, gängkriminalitet, våldtäkt på Lisen samt att Anjo inte är pappa till barnen.

Vi väntar fortfarande med spänning på faderstestet, frågan är om Anjo gör det. Fetröven är ju uppenbarligen så nervös att han glömmer bort att äta, och det är ju hans största intresse.
Citera
2026-01-05, 23:32
Medlem
Grävde i ANJO Productions AB. Det har tidigare fuskas det för att undvika förmånsskatt & KFM utmätning.
Den berömda svarta städ Skodan HCH som stod registrerad på städföretaget Pamlis Clean AB Täby som åkt runt i årtal i Norrköping och ner till Lisen pappa i Spanien är såld.
Anjo hämtar ut en gratis sponsorbil från Biilab Kungälv Audi Q3 sportback
https://www.youtube.com/watch?v=cqRxtZ6p7i8
Ladda ner videon och ladda upp på Bitchute innan den blir privat.
Efter en del grundliga undersökningar åker Anjo Productions AB runt i vit Audi Q3 sportback regnr SJA95Y som är registrerad på företaget Bilab Kungälv orgnr 556200-1809
https://www.merinfo.se/fordon/92RJZAk1n258bzqjv3yW

Lisen åker runt med familjen I Anjo Productions AB Citroën DS 5 e-HDi 2012 regnr BSM396
https://www.merinfo.se/foretag/ANJO-Productions-AB-5593138976/2ki0dnk-249z9/fordon

Anjo snart kommer Eko och plockar av dig din keps och man har inte öronen innanför kepsen.
Be careful what you wish
Citera
2026-01-05, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du var alltså med när barnen tillverkades .. är det vad du säger?
Och du har haft sån koll på Lisen så att du vet att hon omöjligt kan ha varit utsatt för våldtäkt?

Om du var med i bilen så kan du möjligen veta att ingen drogade i bilen .. men inte mer än så faktiskt.

(Det är dock inget som köper att du var med i bilen -- kollar vi klockslagen satt du väl här och gnällde, som du alltid gör)

Ja för du gnäller ju aldrig? kan man inte vara på Flashback fast man sitter i en bil menar du haha.

Anjo är pappa till barnen och om det otroligt nog inte skulle vara det då är han fantastisk som är som en pappa för dom men nu veta jag att det inte är så.
Citera
2026-01-05, 23:54
Medlem
Baron21s avatar
Antonio Book, sa idag på hans live på tiktok Att han och Anjo ska göra en till dokumentär
Citera
2026-01-05, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Vi väntar fortfarande med spänning på faderstestet, frågan är om Anjo gör det. Fetröven är ju uppenbarligen så nervös att han glömmer bort att äta, och det är ju hans största intresse.

Varför ska ha ens det? ingen har att göra med om han är pappa till sina barn eller inte dom ska inte behöva lägga ut det offentligt.
Citera
2026-01-05, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Antonio Book, sa idag på hans live på tiktok Att han och Anjo ska göra en till dokumentär

Hahaha, är det sant!? Skrattade högt.

Hoppas verkligen att de gör det
Citera
2026-01-06, 00:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja för du gnäller ju aldrig? kan man inte vara på Flashback fast man sitter i en bil menar du haha.

Anjo är pappa till barnen och om det otroligt nog inte skulle vara det då är han fantastisk som är som en pappa för dom men nu veta jag att det inte är så.
Nej, du får nog titta på filmen .. man kan inte köra Flashback på telepati .. Hur jäkla flöddrad var du egentligen.

Varför babblar du om Anjos faderskap med mig?
För mig är det ointressant vilken biologi som föreligger - han är flickornas pappa oavsett... vilket jag sagt UPPREPADE gånger nu.

Det var du som låtsades att du "visste" minsann .. och det kan du inte veta om du inte var där.
Citera
2026-01-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Oj så arg.
Direkt från fetAxels chatt?
Vad har jag gjort för falska påståenden nånsin?
Please visa vad, så är jag den första att erkänna mina fel.

Du har inte den mentala kapaciteten att inse min kapacitet. Eller var jag kommer ifrån.
Sorry.

I de absolut första tre orden du skriver till mig bevisar du min tes 😊

Du är precis lika tjock i huvudet som fettot Anjo.

… Därför räknar jag inte med att du kommer erkänna att du hade fel, trots att jag precis bevisade det.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-01-06 kl. 00:24.
Citera
2026-01-06, 00:16
Medlem
Citat:
Varför ska ha ens det? ingen har att göra med om han är pappa till sina barn eller inte dom ska inte behöva lägga ut det offentligt.
Anjo är en offentlig person så det finns ett allmänt intresse i sakfrågan om faderskapet.
Man kan kontakta skatteverket folkbokföringen och se vem som är registrerad far till Lisen tvilling döttrar Elise och Estelle
Senast redigerad av Flyktingboende2 2026-01-06 kl. 00:27.
Citera
2026-01-06, 00:17
Medlem
Citat:

Vad man vet är att Anjo basunerade ut att han skulle göra ett faderskapstest för att bevisa att han är pappan till döttrarna. Därefter har man inte fått nått resultat av det påstådda faderskapstestet och kan därför utgå från att tjockisen ljuger.

Ps
Jocke och Johnna har fimpat en cigg i röven på en 14-åring också! De har fortfarande inte kunnat motbevisa det.
Citera
2026-01-06, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du får nog titta på filmen .. man kan inte köra Flashback på telepati .. Hur jäkla flöddrad var du egentligen.

Varför babblar du om Anjos faderskap med mig?
För mig är det ointressant vilken biologi som föreligger - han är flickornas pappa oavsett... vilket jag sagt UPPREPADE gånger nu.

Det var du som låtsades att du "visste" minsann .. och det kan du inte veta om du inte var där.

Flöddrat? för det första det var inge droger inblandat jag varken dricker eller knarkar, Pontus dricker inte möjligtvis på nyår vid 00 och sen var det pepsi max resten av kvällen.

Du skev och frågade hur jag kan veta om Anjo inte är pappa om jag var där när dom blev till därför fick du ett sånt svar, Pontus är pappa inget snack om saken.
Citera
2026-01-06, 00:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Anjo är en offentlig person så det finns ett allmänt intresse i sakfrågan om faderskapet.
Man kan kontakta skatteverket folkbokföringen och se vem som är registrerad far till Lisen tvilling döttrar Elise och Estelle

Men gör det då inget hindrar dig vad väntar du på? kunde ni gjort för längesen ni som sitter och pratar om det.
Så är man offentlig person så ska man tvingas göra faderskaps test? testa med kungen & drottningen nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in