Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Exakt han är inte ett dugg påtänd och med tanke på att polisen först lyser in med ficklampan samt att han tittar på polisen när dom pratar så tror jag polisen skulle se om han var påverkad.
Hur vet du det, var du där? Alltså att ”han är inte ett dugg påtänd” som om du vet det till 100%
Han skulle ju kunna ha narkotikaklassade mediciner utskrivna också, dvs hög men helt lagligt. 😁
Sedan, som jag skrev:
Du överskattar poliser. Vet inte hur många sådana jag talat med, när jag varit påverkad.
Så länge man kan föra sig och är välklädd, samt inte har tagit enorma doser eller varit vaken tre dygn, så ska man bara ha otur om de skulle upptäcka det.
Som jag sa, aldrig hänt mig,
förutom den gången då
jag inte hade tagit något.
Detta var 20 år sedan men minns det som igår, jag blev riktigt besviken när polisen inte tog in mig på prov som han hotade med, hade varit obetalbart att se hans besvikna min…
Citat:
Ursprungligen postat av
nizy
Kan ju vara så av två anledningar. Varför låta kräftan få det han vill uppmärksamhet. Att Anjo inte lägger upp videos om Kräftan och kräft hinken det tar nåt så otroligt på deras psyke då dom tycker det är ett tecken på dom är framgångsrika. Samt nästa del. Han har en familj så han kanske är med dom och inte måste dokumentera allt för alla andra utan han helt enkelt är ledig och är med sin familj.
Det är nog det som ni 12-15 åringar som följer kräftan saknat en pappa som är är med er och då söker ni er till andra problemindivider och känner samhörighet med Kräftan tex
Eftersom jag precis delgav ett 20 år gammalt fylleminne så kan ni kanske gissa att det var längesedan jag gick i högstadiet.
Det ligger nog närmare att du gör det med tanke på din hantering av det svenska språket…
Tanken har, liksom aldrig någonsin, slagit dig och andra här att man kan tycka Anjo, Böliboy med flera är idioter
utan att beundra den där Chrippa?
Har inte sett så mycket av honom (Chrippa) men det jag sett var för gapigt och snabbt klippt, mest jobbigt att kolla på. Så nej, när det gäller mig så gillar jag inte honom (hatar honom inte heller) och jag tror det gäller fler här också, om än inte alla. Ganska infantilt att bara ta för givet att det är så.
Jag gillar att följa dessa dårars trådar bara, det är väldigt underhållande. Mitt intryck av Anjo och Jocke är inte positivt (för att inte tala om dåren Rask), men det betyder inte att mitt intryck av Chrippa är bättre. Jag bryr mig helt enkelt inte om honom eftersom hans tråd inte är rolig och intressant.
Som jag förstod det av dokumentären har Chrippa bra kontakt med sin pappa, har som sagt inte följt honom så vet inte om man får se annat på hans kanal, men där verkade det åtminstone så. Så ser inte riktigt varför just han skulle vara den man känner samhörighet med om man har en dålig relation med sin far, galningen Rask som avskyr och hänger ut sin fylle-farsa ligger väl betydligt närmare till hands i så fall…