2026-01-06, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Vad man vet är att Anjo basunerade ut att han skulle göra ett faderskapstest för att bevisa att han är pappan till döttrarna. Därefter har man inte fått nått resultat av det påstådda faderskapstestet och kan därför utgå från att tjockisen ljuger.

Ps
Jocke och Johnna har fimpat en cigg i röven på en 14-åring också! De har fortfarande inte kunnat motbevisa det.

Då kanske du också hörde att det var ironi? dom hånade er som påstår det omg folk är så tröga.

Ja just det du menar flickan som ringde upp sen som inte var 14 år utan betydligt äldre och bad om förlåt hon behövde pengarna som erbjöds.
Citera
2026-01-06, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men gör det då inget hindrar dig vad väntar du på? kunde ni gjort för längesen ni som sitter och pratar om det.
Så är man offentlig person så ska man tvingas göra faderskaps test? testa med kungen & drottningen nästa gång.
Jag vet redan men till respekt till dom inblandande skriver jag inte ut det offentligt
Sedan vet du och jag lika väl hur man intygar ett faderskap till skatteverket utan ett dna prov.
Är du själv far till dina barn och kan du styrka det genom ett dna test i familjerätten?
Citera
2026-01-06, 00:52
Medlem
Citat:
Då kanske du också hörde att det var ironi? dom hånade er som påstår det omg folk är så tröga.

Ja just det du menar flickan som ringde upp sen som inte var 14 år utan betydligt äldre och bad om förlåt hon behövde pengarna som erbjöds.

Precis! Det var en amatörskådespelerska som behövde pengarna.

Det verkliga barnet Jåcke förgrep sig på hotade han till tystnad.
Citera
2026-01-06, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Jag vet redan men till respekt till dom inblandande skriver jag inte ut det offentligt
Sedan vet du och jag lika väl hur man intygar ett faderskap till skatteverket utan ett dna prov.
Är du själv far till dina barn och kan du styrka det genom ett dna test i familjerätten?

Va pratar vi om mig nu? nej du mannen här behövs inga test.
Men om du vet så borde du ju gå ut med det så dom andra som kämpar få veta.
Jag ser att Pontus är en fin pappa till barnen och skulle han inte vara det så är det stort av honom att bli deras pappa och inte göra någon skillnad på barnen även barnen säger pappa.
Men känner mig ganska övertygad om att han är pappa till barnen 99,9 % säker.
Men upp med din info så vi får se.
Citera
2026-01-06, 00:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Flöddrat? för det första det var inge droger inblandat jag varken dricker eller knarkar, Pontus dricker inte möjligtvis på nyår vid 00 och sen var det pepsi max resten av kvällen.

Du skev och frågade hur jag kan veta om Anjo inte är pappa om jag var där när dom blev till därför fick du ett sånt svar, Pontus är pappa inget snack om saken.
Nej, det var inte därför jag fick ett sånt svar - och nej, jag konstaterade att om du inte var med när barnen tillverkades så VET DU INTE'
Om du inte haft 24/7 bevakning på Lisen så VET DU INTE...

Jag har konstaterat att du ljuger och hittar på, precis som du brukar och DET VAR DU som tog upp våldtäkt och faderskap - inte jag.

Du var inte bilen - vi vet - för du satt vid Flashback... så sluta nu fantisera.
Citera
2026-01-06, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Precis! Det var en amatörskådespelerska som behövde pengarna.

Det verkliga barnet Jåcke förgrep sig på hotade han till tystnad.

Hur vet du om det om hon var hotad till tystnad? har du anmält händelsen?
Citera
2026-01-06, 01:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jag ser att Pontus är en fin pappa till barnen och skulle han inte vara det så är det stort av honom att bli deras pappa och inte göra någon skillnad på barnen även barnen säger pappa.

Känns ju tryggt när det kommer ifrån någon som snackar 99% skit.

Som sagt, det finns bevis, vi som sett dom vet vad som är sant.

Rätt uppenbart utan bevisen också, låter som du borde gå till specsavers för din syn är det något allvarligt fel på.
Citera
2026-01-06, 01:04
Medlem
Citat:
Vad vet du om ett faderskapsintyg?
Innan 2022 så vart det ett signatur på ett papper.
https://skatteverket.se/privat/folkbokforing/nyblivenforalder/bekraftaattdublivitforalder.4.339cd9fe17d1714c0771 747.html
Man du är inte 100% säker?
Citera
2026-01-06, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det var inte därför jag fick ett sånt svar - och nej, jag konstaterade att om du inte var med när barnen tillverkades så VET DU INTE'
Om du inte haft 24/7 bevakning på Lisen så VET DU INTE...

Jag har konstaterat att du ljuger och hittar på, precis som du brukar och DET VAR DU som tog upp våldtäkt och faderskap - inte jag.

Du var inte bilen - vi vet - för du satt vid Flashback... så sluta nu fantisera.

Fortfarande Micro man kan sitta i en bil och kolla på Flashback det är hur lätt som helst.

Det är inte riktigt så Lisen förklarar skulle jag säga någon kanske till och med döms för vad dom har sagt om Lisen.
Citera
2026-01-06, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Vad vet du om ett faderskapsintyg?
Innan 2022 så vart det ett signatur på ett papper.
https://skatteverket.se/privat/folkbokforing/nyblivenforalder/bekraftaattdublivitforalder.4.339cd9fe17d1714c0771 747.html
Man du är inte 100% säker?

Japp
Citera
2026-01-06, 01:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fortfarande Micro man kan sitta i en bil och kolla på Flashback det är hur lätt som helst.

Det är inte riktigt så Lisen förklarar skulle jag säga någon kanske till och med döms för vad dom har sagt om Lisen.
I den bilen satt ingen på FB och allra minst du. Det är bara att kolla din aktivitet här.

Med andra ord - du har ingen aning. Så säker var du... som vanligt bara lögner från dig.

Anjo ser klart flöddrad ut...
https://ibb.co/yBXJmq1b
Senast redigerad av micro113 2026-01-06 kl. 01:14.
Citera
2026-01-06, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I den bilen satt ingen på FB och allra minst du. Det är bara att kolla din aktivitet här.

Med andra ord - du har ingen aning. Så säker var du... som vanligt bara lögner från dig.

Okej berätta alla lögner jag sagt som du påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in