Citat:
Ursprungligen postat av
VillBaraChilla
Hej. Lite långvarig inlägg.
Jag har börjat plugga nu på universitet och har insett att jag är snygg, rätt så snygg. Många som kommenterar hur maxxad min "face card" är, många som är överraskade över mitt sexliv för att de tror att jag knullar en tjej varje helg, många som kommenterar hur jag liknar Dolph Lundgren. Jag har även fått många tjejer, främst på klubben, som har försökt ragga på mig på något sätt och vis. Detta är väldig överraskande till mig, då jag var oftast "incel" i vängruppen i gymnasiet och så vidare.
Men jag har en traditionell syn på sex. Inte religiös, att man ska vara oskuld osv, utan mer lugnare typ. Jag har bara legat med två tjejer: min långvariga tjej under gymnasiet, och nu en tjej på universitet som jag verkligen gillade, och vi gick på flera dejter men som ghostade mig. Sex för mig är speciell, något varmt, intimt. Det är inte något som jag kan ha med vem som helst, och ja, jag har fått flera erbjudanden genom livet. Det baseras mest på att jag strulade med en tjej när jag var femton, och jag lärde aldrig känna henne. Kändes som att första kyssen var bortslösad, och kysset var inte najs liksom.
Borde jag försöka ligga runt eller så? Det känns som att majoriteten av unga kvinnor kör casual, eller jag vet inte. Många av tjejkompisarna nu i kursen ligger inte runt och jag känner dem rätt så väl. Men det kanske är så att mina framtida partners kommer köra casual. Jag är inte svensk, men ni är väl rätt så sexuellt liberala va? Känns bara som att jag handikappar mig själv för framtiden.
Eller hur tycker ni? Sorry för babbeln.
Ja, detta är verkligen inte enkelt att svara på. Det beror ju på vad du vill. Men jag kan bara berätta hur det var med mig när jag var ung. Jag var rätt kass på kvinnor innan jag var typ 23. Men sen rullade det på. Jag har väl aldrig tyckt att jag varit någon fotomodell, men jag har aldrig haft bekymmer att få kvinnor sen jag var typ 23.
Däremot så har jag avstyrt ganska många liggmöjligheter. Varför då? Därför jag inte tyckt att det känns så bra. Jag ville ändå inte att det bara skulle vara sex för sak skull. Sex är verkligen inte allt. Det ska finnas en attraktion och känsla också. Givetvis har jag haft sex med flera som inte varit "giftasmaterial" men det har funnits en annan attraktion, en mer sexuell eller äventyrlig attraktion.
Något som dock alltid var viktigt för mig var att man är trogen om man är i en relation. Man ligger inte med flera samtidigt så att säga. Utan i så fall ska det vara slut först.
Nu har jag varit gift i dryga 15 år. Jag är något över 50 dag och jag har alltid varit trogen min fru.
Men ha lite aktivet för dig om du vill, men det avgör du. Det är väldigt svårt att säga vad som är exakt rätt för någon annan som man inte känner. Men umgås med tjejerna det är kul, men du behöver inte få alla i säng. Behandla kvinnorna respektfullt och på ett bra sätt.
(Gode Gud vad flummigt jag skrev men jag tror du fattar hur jag tänker)