Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Herregud vad folk snackar strunt i tråden. Om du gör som dom säger, dvs aldrig knullar runt, så kommer du få mycket svårt att imponera på din framtida kvinna/fru och ens få henne att bli din från allra första början.
Tips från mig som är kvinna är att du absolut ska ligga mycket innan du stadgar dig. Och särskilt ska du ligga med många olika kvinnor, inte bara en och samma tjej. Detta ökar chanserna att du blir bra nog i sängen för att din framtida fru ska bli nöjd och inte lämna dig. Kvinnor imponeras av män som vill få kvinnor. Jag hade faktiskt inte velat stadga mig med en man som hade valt att inte ha sex när han hade kunnat. Det signalerar inga alpha-vibbar direkt.
Här tror jag faktiskt att du har fel, antal kvinnor gör dig inte automatiskt bra i sängen, det är mer bara ett kvitto på att du är bra på att ragga. Utan du måste hitta någon kvinna som lär upp dig, alt. ha haft något längre förhållande. Men för all del, att både vara bra på att ragga och ha ett rykte om sig att vara bra i bingen är ju naturligtvis det bästa för en snubbe.