2026-01-03, 18:00
Medlem
halaltarzans avatar
Jadu TS, ligger du inte runt när du kan så kommer du att ångra dig. Och skulle du i ditt runtknullande hitta någon som du faller pladask för är det väl bara att sluta och bli tillsammans med henne. Alltså, du ska inte hålla på dig, vad är det för tokiga tankar för övrigt.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-01-03 kl. 18:31.
Citera
2026-01-03, 18:36
Bannlyst
Män har väl inte lika galna plastfittor i silikon som tar en till helt nya världar, som kvinnor har. Men bara en sådan sak är ju anledning att skita i det
Citera
2026-01-03, 18:48
Medlem
glockenreins avatar
Gör inget du inte vill som inte känns bra för dig. Visst att många svenskar är liberala men det finns även många som inte är det utan har en liknande syn på att knulla som du. Vill du ha en tjej som liknar dig i framtiden är det kanske en nackdel om du börjar knulla runt.
Citera
2026-01-03, 20:12
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Att ligga med nån man verkligen älskar och gillar är nåt helt annat än att stoppa in kuken i nån random brud som haft 10 kukar i sig innan.
Kanske inte skiljer sig fysiskt, men att veta att man ligger med en bra tjej man älskar och som kanske också är oskuld är betydligt bättre.

Tänk hur mycket dessa random tjejer knullar runt då, dom flest har eller har haft någon könssjukdom och du vet aldrig vad du kan åka på.
Ju mer du knullar runt desto större är risken att du får nåt, vissa sjukdomar är ju riktigt otrevliga också.

Det finns nog inget äckligare än att stoppa ballen i någon brud som haft kuk innan, du blir ju nästan bög av att stoppa in den där en annan kuk varit.

Enda argumentet jag ser för att du skulle knulla runt är att det kan bli väldigt svårt att hitta en ren och bra tjej är du är över 20 samt att du har möjlighet att göra det många killar och män bara drömmer om, att knulla brudar på löpande band.
Det är heller inte säkert du kommer ha denna möjlighet så många år heller, efter du är klar med studierna väntar arbetslivet och då träffar man oftast nte lika mycket tjejer som dessutom är kåt och singel.
Istället kanske du måste dra ut varje helg för att få nåt.
Citera
2026-01-03, 20:50
Medlem
SoulOfSophias avatar
Herregud vad folk snackar strunt i tråden. Om du gör som dom säger, dvs aldrig knullar runt, så kommer du få mycket svårt att imponera på din framtida kvinna/fru och ens få henne att bli din från allra första början.

Tips från mig som är kvinna är att du absolut ska ligga mycket innan du stadgar dig. Och särskilt ska du ligga med många olika kvinnor, inte bara en och samma tjej. Detta ökar chanserna att du blir bra nog i sängen för att din framtida fru ska bli nöjd och inte lämna dig. Kvinnor imponeras av män som vill få kvinnor. Jag hade faktiskt inte velat stadga mig med en man som hade valt att inte ha sex när han hade kunnat. Det signalerar inga alpha-vibbar direkt.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2026-01-03 kl. 21:00.
Citera
2026-01-03, 21:02
Medlem
Vi är alla olika. Jag skulle väl säga som så att man ska strunta i vad andra folk säger, dvs även här i forumet.

En del verkar tända extra på att ragga nya tjejer/killar hela tiden, det är en grej precis som att andra hellre söker sig till längre förhållanden och att man inte knullar det första man gör.

Det finns flera underliggande orsaker till att man beter sig så olika. En del killar/tjejer är egentligen inte intresserade av annat än sexet, de vill inte lära känna människan de har sex med. Medan andra uppskattar vänskapen, det intima, att ha en partner över tid och att utveckla en relation tillsammans och då kanske hela vägen över familj med barn och att sedan se barnbarnen och bli gamla tillsammans.

En orsak till att många kanske gärna ser att man har flera partners genom livet är att det finns en tendens att kärleken liksom kan kväva en. Om man är allt för en annan person i livet så kan det bli jobbigt, medan om man har flera partners genom livet så kan man skiljas åt när det inte känns bra längre. Det är både fördelar och nackdelar med det.

Det beror mycket på hur man är som person helt enkelt vilken väg man går. Lite slumpen är det ju också. Eftersom man är två om det så har man inte kontroll över vad som händer. Den man satsar på kan ju gå vidare imorgon.
Citera
2026-01-03, 21:12
Avstängd
Du kommer bara få problem om du ligger runt. Vänta på den rätta istället. Kvinnor är experter på att gräva upp ditt förflutna och tro mig ingen bra kvinna vill ha en fuck boy.

Fokusera på studierna och vänta på den rätta. Sex utan känslor är värdelöst.
Citera
2026-01-03, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Herregud vad folk snackar strunt i tråden. Om du gör som dom säger, dvs aldrig knullar runt, så kommer du få mycket svårt att imponera på din framtida kvinna/fru och ens få henne att bli din från allra första början.

Tips från mig som är kvinna är att du absolut ska ligga mycket innan du stadgar dig. Och särskilt ska du ligga med många olika kvinnor, inte bara en och samma tjej. Detta ökar chanserna att du blir bra nog i sängen för att din framtida fru ska bli nöjd och inte lämna dig. Kvinnor imponeras av män som vill få kvinnor. Jag hade faktiskt inte velat stadga mig med en man som hade valt att inte ha sex när han hade kunnat. Det signalerar inga alpha-vibbar direkt.
Du resonerar som ett luder. Bra kvinnor vill känna sig unika av sin man och du är inte unik om du är nummer 75 för killen. Bara för att du saknar all moral och ligger med alla betyder inte att det är bra.
Citera
2026-01-03, 21:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Du kommer bara få problem om du ligger runt. Vänta på den rätta istället. Kvinnor är experter på att gräva upp ditt förflutna och tro mig ingen bra kvinna vill ha en fuck boy.

Fokusera på studierna och vänta på den rätta. Sex utan känslor är värdelöst.

Rätta mig om jag har fel, men knullade inte du runt järnet innan du träffade din fru?
Citera
2026-01-03, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Rätta mig om jag har fel, men knullade inte du runt järnet innan du träffade din fru?
Jo men det är inte så bra att göra det. Jag hade gjort annorlunda om jag kunnat
Citera
2026-01-03, 21:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Här tror jag faktiskt att du har fel, antal kvinnor gör dig inte automatiskt bra i sängen, det är mer bara ett kvitto på att du är bra på att ragga. Utan du måste hitta någon kvinna som lär upp dig, alt. ha haft något längre förhållande. Men för all del, att både vara bra på att ragga och ha ett rykte om sig att vara bra i bingen är ju naturligtvis det bästa för en snubbe.
Citera
2026-01-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Hej. Lite långvarig inlägg.

Jag har börjat plugga nu på universitet och har insett att jag är snygg, rätt så snygg. Många som kommenterar hur maxxad min "face card" är, många som är överraskade över mitt sexliv för att de tror att jag knullar en tjej varje helg, många som kommenterar hur jag liknar Dolph Lundgren. Jag har även fått många tjejer, främst på klubben, som har försökt ragga på mig på något sätt och vis. Detta är väldig överraskande till mig, då jag var oftast "incel" i vängruppen i gymnasiet och så vidare.

Men jag har en traditionell syn på sex. Inte religiös, att man ska vara oskuld osv, utan mer lugnare typ. Jag har bara legat med två tjejer: min långvariga tjej under gymnasiet, och nu en tjej på universitet som jag verkligen gillade, och vi gick på flera dejter men som ghostade mig. Sex för mig är speciell, något varmt, intimt. Det är inte något som jag kan ha med vem som helst, och ja, jag har fått flera erbjudanden genom livet. Det baseras mest på att jag strulade med en tjej när jag var femton, och jag lärde aldrig känna henne. Kändes som att första kyssen var bortslösad, och kysset var inte najs liksom.

Borde jag försöka ligga runt eller så? Det känns som att majoriteten av unga kvinnor kör casual, eller jag vet inte. Många av tjejkompisarna nu i kursen ligger inte runt och jag känner dem rätt så väl. Men det kanske är så att mina framtida partners kommer köra casual. Jag är inte svensk, men ni är väl rätt så sexuellt liberala va? Känns bara som att jag handikappar mig själv för framtiden.

Eller hur tycker ni? Sorry för babbeln.

Bästa sex är med någon som man tycker om.

Vill du vara mans hora bara att köra på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in