2026-01-03, 16:35
Medlem
VillBaraChillas avatar
Hej. Lite långvarig inlägg.

Jag har börjat plugga nu på universitet och har insett att jag är snygg, rätt så snygg. Många som kommenterar hur maxxad min "face card" är, många som är överraskade över mitt sexliv för att de tror att jag knullar en tjej varje helg, många som kommenterar hur jag liknar Dolph Lundgren. Jag har även fått många tjejer, främst på klubben, som har försökt ragga på mig på något sätt och vis. Detta är väldig överraskande till mig, då jag var oftast "incel" i vängruppen i gymnasiet och så vidare.

Men jag har en traditionell syn på sex. Inte religiös, att man ska vara oskuld osv, utan mer lugnare typ. Jag har bara legat med två tjejer: min långvariga tjej under gymnasiet, och nu en tjej på universitet som jag verkligen gillade, och vi gick på flera dejter men som ghostade mig. Sex för mig är speciell, något varmt, intimt. Det är inte något som jag kan ha med vem som helst, och ja, jag har fått flera erbjudanden genom livet. Det baseras mest på att jag strulade med en tjej när jag var femton, och jag lärde aldrig känna henne. Kändes som att första kyssen var bortslösad, och kysset var inte najs liksom.

Borde jag försöka ligga runt eller så? Det känns som att majoriteten av unga kvinnor kör casual, eller jag vet inte. Många av tjejkompisarna nu i kursen ligger inte runt och jag känner dem rätt så väl. Men det kanske är så att mina framtida partners kommer köra casual. Jag är inte svensk, men ni är väl rätt så sexuellt liberala va? Känns bara som att jag handikappar mig själv för framtiden.

Eller hur tycker ni? Sorry för babbeln.
Citera
2026-01-03, 16:37
Medlem
sommarlovs avatar
Du kommer bli rätt ful av att hålla på med nya brudar hela tiden.
Titta på valfri rockstjärna, så förstår du!
Citera
2026-01-03, 16:46
Medlem
Bret-Harts avatar
Gå på din egna känsla och vad som funkar för dig, tänk på att skydda dig bara
Citera
2026-01-03, 16:47
Medlem
slagskotts avatar
Ligg runt?
Mellan mina förhållanden låg jag runt och njöt av att äga min egna tid , passa på när du är ung
Citera
2026-01-03, 17:05
Medlem
Knulla tills du hittar en som är bra i sängen och som inte snackar om politik.
Citera
2026-01-03, 17:07
Medlem
Det beror på dig själv.

Den enda nackdelen för egen del med att ligga runt är att det kan bli svårare att bli nöjd när man kärar ner sig och ska stadga sig då du vet vad du har att jämföra med.
Citera
2026-01-03, 17:31
Medlem
Klart man ska ha sex, och njuta. Även innan man stadgar sig. Det mest bisarra och tragiska, är väl om man väntar, och så gifter man sig med en, som visserligen ser bra ut, men är som en disktrasa i sängen.

Sen förstår jag inte liknelsen, att du skulle se ut som Dolph Lundgren. Du är väl från Bosnien?
Citera
2026-01-03, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Det beror på dig själv.

Den enda nackdelen för egen del med att ligga runt är att det kan bli svårare att bli nöjd när man kärar ner sig och ska stadga sig då du vet vad du har att jämföra med.

Då har man väl valt fel partner att gifta sig med.
Citera
2026-01-03, 17:34
Medlem
Sex utan känslor suger. Så hade jag varit du, så hade jag satsat på kvalitet istället för kvantitet. Oavsett vad du väljer, ha skoj och se till att skydda dig.
Citera
2026-01-03, 17:34
Medlem
Visst kan det vara lockande om tjejerna flockas runt en men knullar man runt så blir man skadad i huvudet och kan inte ha ett normalt förhållande.

Skaffa ett förhållande istället.
Meningslösa knull är värdelösa på sikt.
Citera
2026-01-03, 17:39
Medlem
Jag tror inte så mycket på att ligga runt.Jag tror det sänker ens egen självkänsla i längden.Om man är osäker på att hitta rätt tjej så är inte knullet det första man ska tänka på.Det är så mycket andra kvaliteer som är mycket viktiga.Knullet blir alltid bra om det stämmer för övrigt.
Citera
2026-01-03, 17:46
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Klart man ska ha sex, och njuta. Även innan man stadgar sig. Det mest bisarra och tragiska, är väl om man väntar, och så gifter man sig med en, som visserligen ser bra ut, men är som en disktrasa i sängen.

Sen förstår jag inte liknelsen, att du skulle se ut som Dolph Lundgren. Du är väl från Bosnien?

Ja, bägge mina föräldrar är bosnier. Jag har fått flera kommentarer att jag liknar honom.

Till er övriga, det handlar mer om framtida partners. Jag känner inte för att ligga runt. Tanken att jag ska ligga med någon jag knappt känner är äckligt. Jag menar mer framtida tjejer och så vidare, de kommer förmodligen ha haft några ligg i ryggen, så känns som att jag måste kompensera, annars kommer jag bara vara svartsjuk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in