Citat:
Ursprungligen postat av
President89
Tänkte på Elliott inte de du länkade
Du skrev själv:
Citat:
Ganska osannolikt med tanke på hur mycket snö de var.
Dessutom inget vatten i närheten.
Skulle han kört av vägen med Volvon så hade han kommit max 10-20m
Och mitt svar var, att ett av de fallen jag länkade till uppfyllde dina krav med råge.
Han kan ha kört av vägen och in under en gran eller in i ett buskage 10-15 meter från vägen. Är terrängen besvärlig kan det gå många år utan att bilen hittas. Har han dessutom kört av på ett ställe där det är en brant sluttning vid sidan av vägen kan bilen ha rutschat långt. Snöfallet har dessutom utplånat alla spår av avåkningen.
När bilar försvinner med den eller de som fanns i det vanligaste att det har skett en olycka.
I den här tråden har många verkligen ansträngt sig för att hitta något som tyder på att han försvunnit med flit, blivit mördad eller något annat, men ingen har kunnat presentera några omständigheter som talar starkt för något sådant.