2026-01-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andeta
Vi får se hur väl du jubblar när det är dina ledare som USA inte håller med om.

Med tanke på att mina "ledare" sitter i riksdagen så skulle jag välkomna Donny och hans soldater.
Citera
2026-01-03, 12:24
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hyckleriet är enormt bland de som spenderat de senaste fyra åren på ryggen av sin höga häst och förklarat att det är ett angrepp på demokratin att fullskaligt invadera fredliga grannländer. Nu sitter samma människor och jublar när USA gör just detta. Man applåderar att NATOs huvudland går in och kidnappar en folkvald president. Hade man applåderat om USA gjort samma med Mette i Köpenhamn? Sannolikt. För det är okej när ”the good guys” gör det.

Hyckleriet är öronbedövande och Väst har tappat precis all trovärdighet. Väst är ett rövarband bland andra och den så kallade demokratin är bara en tunn fernissa för att kunna försvara imperialistiskt diktatorbeteende när så passar.
Ha ha! Jobbigt nu för er västhatande blattar då USA gör processen kort med en av era idoler.
Gråt på bara medans Venezuelas folk firar att de blivit av med sin terrorregim. Hoppas att även mullorna i Iran kastas på sophögen.
Citera
2026-01-03, 12:25
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Maduro var folkvald så nu måste vi skicka vapen till Ukraina (förlåt Venezuela) så länge Maduros efterträdare vill det, och ha Venezuelaflaggor under våra boomer-profilbilder på Facebook.

Men innan jag gör det så ska jag dubbelkolla om jag får för SVT och Tuffe Uffe.
Om du är så kåt på att mörda och våldta får du väl göra som ni smutsryssar alltid gjort, invadera ett grannland och ägna minst 5 år till massmord på civila.
Citera
2026-01-03, 12:26
Medlem
Lill horan Maduro kommer ställas inför rätta för sina brott. Mycket bra av Trump och usa.
Nu skiter putin och Khamenei ner sig för dom står på tur och gripas och straffas för sina brott
Citera
2026-01-03, 12:27
Medlem
Kojikis avatar
Bara Kuba, Iran samt Nordkorea kvar då. Skrid till verket!
Citera
2026-01-03, 12:28
Medlem
Batagares avatar
Max Villman
USA invaderar VENEZUELA - Fångar Maduro!

https://www.youtube.com/watch?v=4_H6KOLL1fo
Citera
2026-01-03, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hyckleriet är enormt bland de som spenderat de senaste fyra åren på ryggen av sin höga häst och förklarat att det är ett angrepp på demokratin att fullskaligt invadera fredliga grannländer. Nu sitter samma människor och jublar när USA gör just detta. Man applåderar att NATOs huvudland går in och kidnappar en folkvald president. Hade man applåderat om USA gjort samma med Mette i Köpenhamn? Sannolikt. För det är okej när ”the good guys” gör det.

Hyckleriet är öronbedövande och Väst har tappat precis all trovärdighet. Väst är ett rövarband bland andra och den så kallade demokratin är bara en tunn fernissa för att kunna försvara imperialistiskt diktatorbeteende när så passar.
Gråt! Trump kommer få en tredje mandatperiod efter detta.
Citera
2026-01-03, 12:30
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag utgår från att den stora vinsten är att när USA förhandlar med andra OPEC-länder eller för den delen dra länder öht kring olika känsliga frågor så kommer Maduros öde framöver att vara en faktor att åtminstone begrunda.

Ja men parallellt kommer alla att främja sig från USA och söka andra allianser, söka andra valutor att handla med, köpa vapen från andra. Det sker ju redan över hela världen så det ändras nog inte egentligen.
Citera
2026-01-03, 12:31
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Kan någon förklara vilken "terrorstat" det är som har tillfångatagit Maduro? Jag kommer inte kunna sova i natt om jag inte får veta!

Utgår från att mod ändrar trådrubriken, innan det här blir "den stora tråden om...".
Citera
2026-01-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Det bästa med detta är att folk i Sverige börjar gråta över det
Tror inga gråter över Maduro.. Men Det berkäftar att USA är en paria-nation, som är på exakt samma nivå nu som Ryssland när det gäller "Special Operations"..

FN kommer som vanligt inte fungera, när de kriminella brottslingarna själva har veto-rätt.
Citera
2026-01-03, 12:32
Medlem
Insiderjobb

Inte en en soldat ute på gatorna med en MANPADS eller något för att skjuta ned några helikoptrar.

Helt klart stöd på insidan. Ingen kämparvilja i militären.

Som vanligt öppet mål för USA när dom attackerar ett fallerat U-land men hyllas av jänkarna på flashback.
Citera
2026-01-03, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Kan någon förklara vilken "terrorstat" det är som har tillfångatagit Maduro? Jag kommer inte kunna sova i natt om jag inte får veta!

Utgår från att mod ändrar trådrubriken, innan det här blir "den stora tråden om...".
Terrorstaten kallar sig "United States Of America" Och de anfaller länder när de vill ha Olja, eller för att skrämma länder till lydnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in