Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Det är nog bara du som inte har något bättre för dig än att snoka bland mina gamla inlägg dagarna i ända Stiffinger...
Så nu är det mitt fel att du ljuger och hittar på? Haha. Det tar några sekunder att få upp alla dina inlägg i tråden, och i vart och vartannat inlägg sprutar du ur dig idiotier, motsägelser, hitte-på...
Det som möjligen tar lite tid är att välja ut dina största grodor.
Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Det är väl förresten ingen big deal att stå på sig och låta tattarna ATG anstränga sig för att få tillbaka pengarna.
Men är det verkligen så smart att först dra till med ett bedrägeri mot ett stort spelbolag, och sedan tjafsa med dem så man hamnar på Mr Koll?
För tjugotusen spänn... Alltså, i vilken värld lever du?
Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Bara för att du är en ynkrygg rädd för allt innebär inte att alla andra behöver vara det också.
Speciellt i detta fallet där man inte riskerar så mycket mer än att behöva betala tillbaka.
OM ATG ens vinner vilket de inte gjort ännu hur mycket ni pappskallar än inbillar er det...

Oavsett om ATG vinner eller inte, så hamnar man på Mr Koll.
Jag förstår faktiskt inte varför du anser att jag är en fegis och pappskalle bara för att det aldrig skulle falla mig in att försöka lura ett stort spelbolag, eller ens någon. Än mindre om det bara rörde sig om tjugotusen.
I min värld är det helt oacceptabelt, men jag har förstått att du har det lite annorlunda, med limiteringar hos spelbolag och en otroligt konstig syn på rätt och fel.
Du har haft fel från början i den här tråden. Det slutade inte med ett mail från ATG, det har gått vidare. Kan du inte bara acceptera att det blev så? De som inte betalade kommer att hamna hos Mr Koll, och du var en av de som föreslog att de inte skulle betala. Förstår du att du gjort människor en björntjänst med dina råd?