Citat:
Nej din pappskalle, jag har inget emot att folk attackerar mig som person. Speciellt när jag blir kallad för speltorsk finner jag högst roande...
Det som är lite störande är när inlägg som endast är angrepp mot mig får ligga kvar medans mina svar på dessa påhopp raderas.
Så sluta ljug om att jag anmäler inlägg eller bölar när jag blir utsatt för personliga påhopp.
När det gäller själva sakfrågan så tar jag det en sista gång eftersom ni idioter ändå är för korkade för att förstå.
Det är skillnad på vad ett spelbolag kan göra och väljer att göra. Att spelbolag drar sina kunder på eget bevåg är extremt sällsynt om ens förekommande.
Att jag trodde att ATG skulle göra samma sak som andra tidigare gjort och ta på sig denna smäll är inte att göra bort sig grovt oavsett vad du och andra idioter här inbillar er.
Än mindre anledning att gå bananas och kalla mig för allt möjligt.
Inte för att jag inte tål det, tvärtom det visar ju bara vilka idioter ni är...
Det som är lite störande är när inlägg som endast är angrepp mot mig får ligga kvar medans mina svar på dessa påhopp raderas.
Så sluta ljug om att jag anmäler inlägg eller bölar när jag blir utsatt för personliga påhopp.
När det gäller själva sakfrågan så tar jag det en sista gång eftersom ni idioter ändå är för korkade för att förstå.
Det är skillnad på vad ett spelbolag kan göra och väljer att göra. Att spelbolag drar sina kunder på eget bevåg är extremt sällsynt om ens förekommande.
Att jag trodde att ATG skulle göra samma sak som andra tidigare gjort och ta på sig denna smäll är inte att göra bort sig grovt oavsett vad du och andra idioter här inbillar er.
Än mindre anledning att gå bananas och kalla mig för allt möjligt.
Inte för att jag inte tål det, tvärtom det visar ju bara vilka idioter ni är...

Kul att du gör ett inlägg som innehåller ungefär tio personangrepp mot mig och sen försöker förklara att du inte alls sysslar med sådant. Snälla ta ett steg ut ur din bubbla och titta hur du själv skriver till andra användare, du framställer dig själv som en obstinat tonåring.
Folk har sedan tråden startat förklarat för dig hur juridik går till men det verkar inte passa dig så du ignorerar sådant och fortsätter göra bort dig.
Det är i alla fall väldigt underhållande att läsa dina skeva inlägg, Keep 'em coming.