2026-01-01, 02:30
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Hans googlingar tyder på ett sjukligt intresse för kvinnokroppen och underliv. Tror inte han styckat kroppen av samma anledning som andra styckmördare (för att transportera). Snarare för att ”underhålla” sig med kroppen/kroppsdelarna.. därför tror jag styckningen måste skett hemma på kammaren.

Hur stort bor han? Trodde att han hyrde ett attefallshus tillfälligt?
Citera
2026-01-01, 02:30
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Jag tror också att det varit som att kliva rakt in i en skräckfilm. Kan inte tänka mig in i vad de poliser som varit först på plats både vid gripandet men också i bostaden har behövt bevittna. Hoppas dom alla får stöd och hjälp att bearbeta allt.

Att kliva in i en skräckfilm brukar det beskrivas i de flesta fall där mord har begåtts. Senast i Boden.
Citera
2026-01-01, 02:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Länk?
https://telgenytt.se/senaste-nytt-kvinnan-misstanks-ha-styckmordats/
Citera
2026-01-01, 02:31
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Hur stort bor han? Trodde att han hyrde ett attefallshus tillfälligt?

Någon ”stuga” vad jag förstått det som, vet ej mer.

Men måste ju sett för jvligt ut där inne när polisen kom in. Blodbad etc.

Kul för ägaren av stugan han hyrt av.
Citera
2026-01-01, 02:32
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stämmer inte, rastgården är rätt fräsch och rätt stor, har suttit i Huddinge nämligen, de är på taket.

Vad som anses vara fräscht är ju relativt.
Citera
2026-01-01, 02:33
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Det är omöjligt att få bort alla spår om han inte bränner ner stugan.

Håller med! PsykopatMadsen sänkte ju dessutom ubåten och det fanns ÄNDÅ blodspår. Då hade det dock inte gått så lång tid.

I Helenemördaren Ulf Olssons stuga hittade man enormt lång tid senare Jannikas blod under lister.

När polisen verkligen vill, dvs de vet vad som skett men de måste ha bevis så plockar de ner stället om så krävs. Varenda kakelplatta/fogmassa mellan. Vägglister, taklister, golvlister och trösklar. Det har garanterat flutit in något blod eller annan vätska med dna under där. Det går inte att städa bort.
Citera
Medlem
Citat:
Good point där

Försöker tänka mig in i hur han kan ha agerat i en sådan extremt stressad och pressad situation som han satt sig i. Att ”behålla lugn” och försöka låtsas som ingenting är ju det minst misstänksamma beteendet, han måste varit skitnödig över att på något sätt bli misstänkliggjord när han vet vad fan han gjort för något. Att han sen misslyckats genom att både glömma buntband och hammare med dna vid kidnappningsstället, och sedan trott att han ska komma undan med detta är ju en annan sak.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Jag fotar en massa, har 150.000 bilder på min mobil och raderar kanske 1‰ i bästa fall. Han har dessutom ett utseende/utsmyckning som ganska många skulle reagera på. Att någon fotar honom och skicka bilden till en kompis kanske inte är sååå konstigt, även om jag inte skulle göra så. Tror iaf det mer beror på min höga ålder och mitt behov av att försöka bete mig som man bör.

Jag readerade på just det fotot, ser mer ut som någon redan haft span, sagt det tidigare i tråden också.

Dock såg inte det här ut att vara en bild/er från en mobil
Citera
Medlem
Livremmens avatar
Han sitter i Flempan! Med en säng,(gummi madrass) skrivbord och toalett på rummet.
Kan även avslöja att under kvällen såå hade han kletat bajs över väggar och golv och även rullat i det och kastat på fönstret. Fönstret är med neddragna breda persienner. Han är extremt övervakad sen lille grisen
Citera
Avstängd
Under kvällen den 27 december gjordes ett tragiskt fynd i Viksberg i Södertälje, där kvinnan hittades avliden.
Då är de bekräftat att dom aldrig varit inne bostaden förens idioten greps i skogen
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Någon ”stuga” vad jag förstått det som, vet ej mer.

Men måste ju sett för jvligt ut där inne när polisen kom in. Blodbad etc.

Kul för ägaren av stugan han hyrt av.

Det är därför jag tycker att det är lite märkligt om han fått in personen där och styckat i den där lilla stugan. Låter inte rimligt.
Citera
2026-01-01, 02:34
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Hur övervakad är han? Det vore ju väldigt bra om han fortsätter leva fram till rättegången åtminstone.

Jag vet inte hur rutinerna ser ut kring sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in