Säger det inte en del att man tänkte (såvida det inte var lur) att Myhlback skulle upp och dra i backen när han startade så långt bak? Hur ligger det till med analys- och taktikförmågan bland de som ändå ska vara proffs (tror man). Till och med jag undrade över det innan start och jag kan inte mycket, så...?
Vad himla tråkigt med Anger, inte för att jag trodde att han skulle vinna eller ens pall men att det skulle bli så här trodde jag inte.
Känns lite typiskt att det är en svensk som drullar omkull (av egen förskyllan). Nu körde visst Korostelov omkull också såg jag men ändå. 🙄
Jättekul med en överlycklig Moser och med en amerikansk vinst.
Allt som allt känns formatet som lite Lätt och Lagom/Mellanmjölk. Inte tråkigt, inte heller överentusiasmerande. Tja, nja. Intressant att se om det blir något återkommande.
Nä, AKS är inte så skarp. Är inte så mycket för att klaga för mycket och hela tiden men, njä. Lite tjockskalle. Ursäkta mig AKS, som förhoppningsvis inte läser här.
Det går bra det här! Heja Sverige! 😉
(Tänk den som fick uppleva en femmil med intervallstart i fin och vacker terräng med gott om snö och med långa slingor igen. Ja suck, långt och utdraget på en slö söndag. Varm choklad och limpmacka. Ja, vet att många inte tycker likadant.

)