Citat:
Ursprungligen postat av
Ski-entusiasten
Bare for de som ikke forstår vilket handicap de i front har, er det "larvigt"
Nu är det alltså fel att det inte bara är Norge på pallen. Jag trodde alla ville att fler nationer skulle vara på pallen.
Jag tror inte man infört denna tävlingsform av det skälet vilket är det som jag läser in i det nedlåtande uttrycket "alla skall med"-tävling.