Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Foliehatt? På lördagsmorgonen vid 9 kom svaren från NFC då var GM på jobbet! Vid 10 tiden besökte dom hemmet och GM var inte där. Sen står det dom hittat likdelar i hans hem! Du ifrågasätter allt men kollar ej upp.
Enligt flera uppgiftslämnare till TV4 Nyheterna skedde gripandet samtidigt som mannen höll på att gräva ner kroppsdelar. Vid en efterföljande husrannsakan i mannens bostad ska ytterligare kvarlevor efter kvinnan ha hittats.
Står inget nånstans om en husrannsakan innan gripandet i skogen. Dags att vakna nu för din del
Citera
2025-12-31, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diavlo
Du har nog rätt i sak i den första meningen, däremot ser jag inte samma problem i den andra, vi har allt för mycket mord på grund av grava psykiska tillstånd för att inte agera, ganska nyligen tilläts en person slita ut ögonen på en annan, efter frisläppandet från ett slaktmaskmord på sin sambo, hur sjukt är inte det?
Tror att vi tyvärr har ett systemfel, det borde vara lättare att tvångsinta farliga personer och låsa in dom för gott.
Jo, jag kan hålla med i teorin. Rent praktiskt tror jag det blir problem. Dels för att vi säkert lär låsa in en och annan ofarlig ifall vi sänker ribban. Och så då att det skulle kosta en väldig massa pengar och kräva stora personella resurser om vi skulle tvångsvårda fler än vi gör.
Citera
2025-12-31, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Har du länk till detta? Jag har bara läst i media att han blev gripen på bar gärning i skogen då han höll på att hantera kroppen.
Enligt flera uppgiftslämnare till TV4 Nyheterna skedde gripandet samtidigt som mannen höll på att gräva ner kroppsdelar. Vid en efterföljande husrannsakan i mannens bostad ska ytterligare kvarlevor efter kvinnan ha hittats.
Citera
2025-12-31, 11:44
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignion
Bilen som vi såg med paintball utrusningen som tillhör MGM verkar vara samma bil som som syns på street view utanför Tärnstigen i Södertälje.
Bilden är tagen augusti 2024, tyder på att MGM har hyrt där ett tag.

Om man tittar noga i vindrutan på bilen som syns i street view så ser man att det sitter en ledramp som liknar den som polisbilarna har. Man kan även se att det är varselljackor i sätena.
Kan MGM ha utgjort sig för att vara polis?…

Citat:
Ursprungligen postat av Calle.Taylor
Personen har kört en Saab som sett identisk ut som de gamla civilbilarna, extra backspeglar, pig tail och ljusramper, dessutom varselväst på stolarna för att efterlikna just civilpolis

Ja det här är med största sannolikhet Vilma.

https://brottsplatskartan.se/stockholms-lan/trafikbrott-stockholm-en-kvinna-har-monterat-blaljus-pa-sin-personbil-280958
Citera
2025-12-31, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det krävs tydligen något mer än bara störning .. manliga hormoner eller något jag vet inte men statistiken talat ju sitt tydliga språk?. Verkar även också överrepresenterade hos vita män av någon anledning. Aldrig eller väldig sällsynt att muslimer gör detta.

Det har du rätt i. Den här typen av bestialiska styckmord osv. uppfattar jag nästan alltid handlar om vita män som förövare. Med vissa undantag såklart. Men nästan alltid män oavsett.
Citera
2025-12-31, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Står inget nånstans om en husrannsakan innan gripandet i skogen. Dags att vakna nu för din del

Asså sånt jäkla monster alltså.. jag fattar inte och sen hur kan man bara gå till jobbet lixom som vanligt och gräva ner kvarlevorna efter jobbet.. Fyfan allt är så bizzart och sjukt! Har han sen stått och hackat sallad på jobbet och frågan är ens om människan tvättat sig….😭🥴
Citera
2025-12-31, 11:48
Medlem
Om jag vill söka på något specifikt i denna tråd, går det och isf hur gör jag?

Tex vad ”Vilma” har för Instagram? För var fan hittar
Media alla äckliga bilder på honom?
Citera
2025-12-31, 11:49
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det har du rätt i. Den här typen av bestialiska styckmord osv. uppfattar jag nästan alltid handlar om vita män som förövare. Med vissa undantag såklart. Men nästan alltid män oavsett.
Så kan det verka om man är lite dum i huvudet och när man lever i en bubbla.
Citera
2025-12-31, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Asså sånt jäkla monster alltså.. jag fattar inte och sen hur kan man bara gå till jobbet lixom som vanligt och gräva ner kvarlevorna efter jobbet.. Fyfan allt är så bizzart och sjukt! Har han sen stått och hackat sallad på jobbet och frågan är ens om människan tvättat sig….😭🥴
Noll empati och iskall. Hade polisen inte varit snabba så kanske han slagit till igen dock kanske inte i rönninge eftersom de varit ett polisnäste i en dryg vecka
Citera
2025-12-31, 11:51
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88

Sammanfattningen på sida 1
Citera
2025-12-31, 11:52
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88

Sammanfattningarna i början av tråden är bra
Citera
2025-12-31, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Säg inte det. Får känslan av att Vilma är rätt drivande. Jag har i mitt liv träffat på folk både inom idrotten och andra föreningar som varit väldigt svåra att umgås med. De har då haft nästan hela sitt sociala liv investerat i en klubb, förening eller ett lag. Ofta i form av någon slags ledare eller fixare. När träningen eller tävlingen eller mötet sedan är över för dagen åker de hem till sitt. De andra kanske tar en öl ihop.

Han betedde sig mycket barnsligt (enl en fd chef)

inte konstigt med tanke på all barnporr o våldsporr han konsumerade

runt 45000…(!) filer på hans dator!
( siffran från en av kvällstidningarna)

Alltså fullständigt sjukt.

Hela hans vakna tid måste gått åt till att nära hans pedofili
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in