Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungensRiddare
Vi får väl se. Men givetvis är benådning uteslutet. Jag tror inte att regeringen kommer att lägga sig i det här fallet.

Regeringen behöver inte benåda. Örebro tingsrätt tidsbestämmer livstidsstraff, jag gissar att denna kommer få vänta länge på något sånt. Får säkert sitta minst 30 år.
Citera
2025-12-30, 19:26
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Är halva FB du och en annan autist? Monstret blir alltså snabbt identiferat av att man funnit dennes DNA på brottsplatsen i kombination med BOs DNA i form av blod. Sen påträffar man monstret när denne håller på att gräva ner delar av BOs kropp 1 dygn senare. Dessutom finns annan teknisk bevisning såsom mobilspårning och massor med annat FUP:en kommer att påvisa.

Om din tes håller, säg att han när han är ute och kör en julnattskväll kl. 01.30 vid Rönninge centrum och då hittar ett lik vid vägen. Varför ringer han inte polisen? Varför går han dessutom och kladdar ner hammare, buntband o s v med sitt DNA som ligger där bredvid liket? Han blir sen panikslagen och lyfter upp liket efter att ha besludlat diverse saker i området, lyfter in det i sin bil och väljer att åka hem och stycka upp liket. Så måste det vara, jag erkänner, du har rätt, det kan inte vara Wilma som mördat stackars My, det måste vara någon annan . Monstret försökte nog bara ge My en fin begravning.

Allvarligt, inser nu att trådar som dessa drar till sig lika sjuka dårar som monstret. Ni är dessutom lika svagbegåvade och har lika hög panna som monstret. Är dina föräldrar också kusiner och/eller WT?

Jag varken orkar eller kan förstå saker åt dig... Men visst du har säkert mer rätt än all gånger det du beskriver som omöjligt har hänt. Tur vi har dig så alla frisläppta mördare kan bli dömda nu. Bara att du ringer upp och berättar hur alla de fallen "borde ha gått till" så döms de på en femöring. Perfekt juh.... Jävla idiot
Citera
2025-12-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Reagerade på detta:

"" Gillade att köra i höga hastigheter på lokala vägar, använda saftblandare för att ta sig förbi köer och fantisera om att stoppa människor genom att utge sig för att vara civilpolis ."

Var kanske så han tog kontakt med offret.
Läskigt som fan med folk som utger sig för att va poliser som Breivik.

.

Korkat, dominans och manipulering (jag är fake polis men ni vet inte det-mentalitet)
.
.
Citera
2025-12-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Ja, det är det...
Är det Greven som gjort dålig research eller är GM ett fan av Aphex Twin? Hänger inte riktigt med. Vart kommer bilden från Greven?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det får jag nog hålla med om. Med den uppfattningen så skulle alla hamna i helvetet, för vi har mördare som är invandrare, manliga mördare, kvinnliga mördare.

Alltså ja, det är väl så man menar indirekt om man tagit någons liv eller utsatt någon för sexuellt övergrepp. Dvs oavsett etnicitet, kön. Dvs hamna i helvetet, genom att synda i form av mord och sexuella brottsliga gärningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Vi leker med tanken på att BO blev slagen i huvudet med hammaren och dog direkt.
GM styckar kroppen, gör sig av med huvudet först och resten av kroppen senare. Polisen griper GM i färd med att gräva ner resterande kroppsdelar, men huvudet hittas inte för att han redan har gjort sig av med det.
Hur ska man då kunna bevisa vad dödsorsaken var då tycker du?
Vid ett liknande scenario är det väldigt stor chans att GM bara kan bli dömd för gravfridsbrott då en dödsorsak inte kan fastställas.

Det som är fakta är att såväl BOs som monstrets DNA (förmodligen blod) fanns på en hammare, eller andra prylar som fanns på brottsplatsen. Sen att monstret ca 1 dygn därefter står och gräver ner kroppsdelar av BO, vilket den erkänner. Nu har vi inte sett någon FUP ännu, men det kommer bli intressant att ta del av. Monstret har ännu inte erkänt, men det kommer den att göra när den konfronteras med teknisk bevisning om den har någorlunda ryggrad och nånstans ändå bryr sig om hur jävla mycket skada den har gjort för anhöriga
Citera
2025-12-30, 19:29
Medlem
Är det någon som känner till hans/hennes personnummer och kan berätta om personnummer tillhör en man eller kvinna?

Han/hon heter ju Vilma, får man byta till ett kvinnligt namn oavsett vad man "är"?
Citera
2025-12-30, 19:30
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Då skulle man ju kunna säga att vilken kvinnlig sexualsadist som helst kan hamna på en anstalt utan kvinnor om det fanns en fara för andra kvinnor. Det tror jag inte på.
Underförstått i ditt svar är för det första att rättsväsendet och samhället i stort är förbjudet att på något sätt, och i något sammanhang, beakta den biologiska bakgrunden hos en person med ett givet juridiskt kön. Det är exakt samma sak som att besvara frågan i min förra postning - vilken rätt väger tyngst, rätten att helt oinskränkt och i precis alla sammanhang lajva det kön man känner för, eller rätten att slippa bli sexmördad när man är inlåst av statsmakten med rätten att helt oinskränkt och precis alla sammanhang lajva det kön man känner för, självklart! Tack och lov känner sig än så länge i vart fall sjukvården oförhindrad att beakta patienternas biologiska bakgrund, oavsett vilket juridiskt kön de har.

Men för det andra, finns ens de där kvinnliga sexualsadisterna som återfaller i sexmord på kvinnor som krävs för att ditt argument ska ha någon giltighet alls?
Citat:
Om en kvinna är kvinna på pappret så skulle nog förvaltningsrätten aldrig gå emot kvinnans önskan att sitta av sitt straff på en kvinnlig anstalt.
Kanske inte nu - även om jag tycker att det borde gå att använda huvet redan nu. Men när det första sexmordet på en kvinnlig anstalt med en biologisk man som gärningsperson redan har skett?
Citera
2025-12-30, 19:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag har fortfarande inte fått svar på varför han fick dojan från lastbilsfirman. Nån som vet?
Det var nog en rad med problem som Vilma samlade på sig. Från Sexpessen:

"– Den där människan var barnslig skulle jag säga. Lite som ett barn till sättet och lyssnade inte riktigt på vad man sa, säger chefen.

Han nämner bland annat att Vilma Andersson inte kunde ta till sig tillrättavisningar och gjorde privata ärenden på arbetstid.

– En gång ville hon spela fotboll i stället för att jobba. Det var absolut inget våldsamt eller något konstigt på det sättet, så ingen har ju kunnat ana något sånt här, säger han."

Ett autistbeppo helt enkelt.
Citera
2025-12-30, 19:31
Medlem
KonungensRiddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag har fortfarande inte fått svar på varför han fick dojan från lastbilsfirman. Nån som vet?

Det var en provanställning. Inte konstigt alls.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det var nog en rad med problem som Vilma samlade på sig. Från Sexpessen:

"– Den där människan var barnslig skulle jag säga. Lite som ett barn till sättet och lyssnade inte riktigt på vad man sa, säger chefen.

Han nämner bland annat att Vilma Andersson inte kunde ta till sig tillrättavisningar och gjorde privata ärenden på arbetstid.

En gång ville hon spela fotboll i stället för att jobba. Det var absolut inget våldsamt eller något konstigt på det sättet, så ingen har ju kunnat ana något sånt här, säger han."

Ett autistbeppo helt enkelt.
Tack!
Det förklarar varför han var 3 timmar sen till en matleverans
Citera
Medlem
Grocerystoresushis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxxx
Är det någon som känner till hans/hennes personnummer och kan berätta om personnummer tillhör en man eller kvinna?

Han/hon heter ju Vilma, får man byta till ett kvinnligt namn oavsett vad man "är"?

Personnumret finns postat ett antal gånger i tråden. Det är en man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in