Citat:
Ursprungligen postat av
Turphiee
Men hur jävla trög är du egentligen? INGET av det du nämner bevisar att GM har mördat My... Snälla förklara för mig VARFÖR du har så otroligt svårt att fatta det när mer än halva flashback har sagt det till dig.
Läs mitt exempel och försök förstå vad folk säger till dig.
Att DNA fanns på brottsplatsen= bevis för att GM har befunnit sig på brottsplatsen. (att vistas någonstans är inte mord)
Att DNA fanns på hörlurar och hammare = bevis för att GM har hållt i dessa saker. (Att hålla i saker är inte mord)
Det här är inte svårt, det är helt vanlig juridisk logik.
Om du tar en hammare, ger den till en annan person som slår ihjäl en tredje (eller sig själv för den delen) så är det inte du som har mördat personen, men ditt DNA finns på mordvapnen. Kan du sluta nu?
Är halva FB du och en annan autist? Monstret blir alltså snabbt identiferat av att man funnit dennes DNA på brottsplatsen i kombination med BOs DNA i form av blod. Sen påträffar man monstret när denne håller på att gräva ner delar av BOs kropp 1 dygn senare. Dessutom finns annan teknisk bevisning såsom mobilspårning och massor med annat FUP:en kommer att påvisa.
Om din tes håller, säg att han när han är ute och kör en julnattskväll kl. 01.30 vid Rönninge centrum och då hittar ett lik vid vägen. Varför ringer han inte polisen? Varför går han dessutom och kladdar ner hammare, buntband o s v med sitt DNA som ligger där bredvid liket? Han blir sen panikslagen och lyfter upp liket efter att ha besludlat diverse saker i området, lyfter in det i sin bil och väljer att åka hem och stycka upp liket. Så måste det vara, jag erkänner, du har rätt, det kan inte vara Wilma som mördat stackars My, det måste vara någon annan

. Monstret försökte nog bara ge My en fin begravning.
Allvarligt, inser nu att trådar som dessa drar till sig lika sjuka dårar som monstret. Ni är dessutom lika svagbegåvade och har lika hög panna som monstret. Är dina föräldrar också kusiner och/eller WT?