Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Gränslös men trevlig/social/charmig är tecken på psykopati. Ganska solklart.
Psykopater brukar dock vara mer smarta än vad monstret påvisat. Kanske finns någon slags kombo av psykopat och autist (när han väl nördar in sig på något så....). Monstrets gränslöshet på högstadiet gällande att visa porr kan ha att göra med att monstret blev utnyttjad av sin numer alkoholdementa mamma, som på Facebook lagt ut just gränslösa skämt, och därefter sprungit omkring på Ekerö och tafsat på barn och pratat om Gud. Lägg därtill en biologisk pappa som har aggressionsproblem.
Tänk ett fredagsmys hemma hos denna familj. Monstret 10 år, en packad "nyreligiös" mamma som kladdar och en bitter pappa som sitter och snackar skit om alla grannar på ön. Därtill en storebror som går omkring som en vandrande vålnad och röker. Nu är det lite fria fantasier från mig utifrån vad som framkommit i båda dessa trådar.....
MEN ni som bodde grannar med, eller känner, eller varit lärare för monstret och dennes familj (jag vet att ni läser). Gjordes det några interventioner/orosanmälningar för låtsäga 15-20 år sedan? Jag vet att det var uppror på ön gällande denna familj vid förra händelsen 2019-2020